2016-03-18, 23:29
Medlem
Ziayas avatar
Jag tycker seriöst den är deppig. Kör på den här istället. Passar utmärkt som knull-låt i och med refrängen:

(Även som runklåt, för refrängen)
https://www.youtube.com/watch?v=nfWlot6h_JM
Citera
2016-03-18, 23:59
Medlem
zerxezs avatar
Nej fyfan vilken kass låt, kör lite Coldplay istället, det gillar tjejerna garanterat
Citera
2016-03-19, 11:26
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Jag tycker seriöst den är deppig. Kör på den här istället. Passar utmärkt som knull-låt i och med refrängen:

(Även som runklåt, för refrängen)
https://www.youtube.com/watch?v=nfWlot6h_JM
Ironi
Citera
2016-03-19, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zerxez
Nej fyfan vilken kass låt, kör lite Coldplay istället, det gillar tjejerna garanterat

Nämen titta vem som hitta sig hit!
Citera
2016-03-19, 12:05
Medlem
Har inte ens lyssnat till förslagen till att ha musik under sex. Det enda jag vill höra under sex är våra flämtningar, stön och de ljud som kommer av sexet i sig. Något litet ord eller kommentar till den andra är okej. Varför vill man ha musik under sex, är ni rädd för att visa er lust och njutning? Skulle väl inte förvåna mig om nästa generation har lurar på sig och blundar under hela akten!
Citera
2016-03-19, 12:25
Medlem
Nja TS den var lite sorlig, kanske någon form av kelsamt make upsex.
Mer känslomässigt än sexuellt liksom, sitta och gråta bland kuddarna.

Ett jam som får dejten till lite intimare nivå.
https://www.youtube.com/watch?v=-79qjxL-vh0
Alternativt orignallåten om man verkligen inte tål hiphop.

Den här hade man väl på gamla hångel&knull listan med, klassiskt cheesy-sensuell skit alltså.
shaggy ffs
Citera
2016-03-19, 12:30
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Hallå, har ni några tips på låtar för att få tillbaka sin tjej? Satte på den där låten igår men min tjej började grina och jag frågade såklart vad det var osv sen kom det fram att hon sakna sitt ex och grejer. Nu sitter jag själv här och vet inte vad jag ska göra.
Citera
2016-03-19, 16:10
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Har inte ens lyssnat till förslagen till att ha musik under sex. Det enda jag vill höra under sex är våra flämtningar, stön och de ljud som kommer av sexet i sig. Något litet ord eller kommentar till den andra är okej. Varför vill man ha musik under sex, är ni rädd för att visa er lust och njutning? Skulle väl inte förvåna mig om nästa generation har lurar på sig och blundar under hela akten!

Blir mer lättsam stämning med musik, det förhöjer upplevelsen
Citera
2016-03-19, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse
Hallå, har ni några tips på låtar för att få tillbaka sin tjej? Satte på den där låten igår men min tjej började grina och jag frågade såklart vad det var osv sen kom det fram att hon sakna sitt ex och grejer. Nu sitter jag själv här och vet inte vad jag ska göra.

Hahahaha, taskigt läge. Finns dessvärre inte en låt i världen som kan lösa dina problem.
Citera
2016-03-19, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse

På riktigt?

Herre jösses haha
Citera
2016-03-19, 19:07
Medlem
TLAMHNSUSJJs avatar
Här har du:https://www.youtube.com/watch?v=RhifPQ55Z7Q

Ifall hon är född runt nittiotalet lär hon få positiva vibbar av denna.
Citera
2016-03-19, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zerxez
Blir mer lättsam stämning med musik, det förhöjer upplevelsen
Du måste ha psykiska problem om stämningen inte är på topp när du har sex. Kan man må bättre? Är du rädd för att dina egna ljud ska nå fram till din sexpartner?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in