2016-04-03, 23:56
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Det r delvis sant det dr att frldrarna kollar p telefon n med sin unge, men frgan terstr, varfr ens ta med mobilen sjlva simhallen?
Frbjud telefoner som alla ocks r kameror inne i badomrdet. De som protesterar och pstr att de mste hlla stndig kontakt med ngon utanfr omrdet ska hjlpas att g hem. Inga undantag ska glla.
Fr trettio r sedan fanns inte mjligheten fr ngon att ha en liten kamera-telefon med sig verallt. Det gick finfint att hlla kontakten nd, naturligtvis.
Citera
2016-04-04, 00:30
Medlem
AussieRedMans avatar
Nu fr ni ta o ge er, gubbe p ver 50 o det snackas om ensamkommande
Nej, Norrland ldre man tyder p svensk gm. Kan man bli hktad fr lite tafsning p badhus? Om s kommer vi snart f veta vem.
Citera
2016-04-04, 08:17
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Nej, Norrland ldre man tyder p svensk gm. Kan man bli hktad fr lite tafsning p badhus? Om s kommer vi snart f veta vem.
Ja det ordet har nmnts i denna trd, men de har inte psttt att gm r ensamkommande. r det ngon som skall ge sej s r det du.

Sannolikheten att det r en infding som gtt och blivit pervers r ju frsvinnande liten, klart som korvspad att det r en kulturberikare.
Senast redigerad av Avva66 2016-04-04 kl. 08:28.
Citera
2016-04-04, 10:04
Medlem
SpecialEditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Vi kunde haft namn och bild p en asylskare men du hade nd hvdat att han nog innerst inne var svensk

Ni som hmtat info frn Facebook, ge oss en lnk eller en bild p inlgget tack!
Citera
2016-04-04, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
http://www.vk.se/1683148/sexuellt-ofredande-pa-badhus

En man fdd -65 misstnks fr sexuellt ofredande av yngre flickor p badhuset i Vilhelmina, Ngon som vet mer om detta?
Denna typ av hndelser verkar sprida sej som pesten ver landet..

P ventyrsbadet "Kokpunkten" i Vsters gav sig en man p 2 barn den 5/3.
Polisen sa att det handlade om ofredande i det ena fallet och misshandel i det andra.
Varfr gr badhusen inte ut och varnar frldrar om vad som sker?
Speciellt med tanke p att det framkom att badhuset inte har vervakningskameror som spelar in vad som sker.
Man undrar ocks varfr ingen tidning skrev om denna hndelse.
Var det fr att grningsmannen: inte var afrikan, inte japan, inte kines, inte nordbo, utan fr att det var en man som var i grupp av flera mn - som sg ut att komma frn Afghanistan, Syrien eller Marocko.
Badhusen r fulla av flyktingar, i Vsters kndes det som om minst 80% var mn med utlndsk hrkomst. Man knde sig ganska ensam dr som svensk.
Frutom att man sg vuxna mn som gick med unga svenska flickor s fanns det frn brjan inte annat orovckande. Tills man sg en del av dem hoppa p folk i poolen, som vildar. Varfr r det inte ngon som lr dem svenskt badvett? Varfr r det ingen som sger till dem att man inte fr rra andras barn? Inte heller misshandla ngon. De som nu ser ut badbiljetter till de vuxna mnnen, bertta fr dem ocks om badhusreglerna! Varken barn eller kvinnor gr lngre trygga p de svenska badhusen. Det r fakta. Som media mrkar.
Citera
2016-04-04, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Ja det ordet har nmnts i denna trd, men de har inte psttt att gm r ensamkommande. r det ngon som skall ge sej s r det du.

Sannolikheten att det r en infding som gtt och blivit pervers r ju frsvinnande liten, klart som korvspad att det r en kulturberikare.

Frhasta dig inte hr nu. Frra ret slog en liten grupp mn ihjl en annan man och gruppvldtog hans fru i Vilhelmina. Alla inblandade var svenskar.
Citera
2016-04-04, 21:10
Medlem
Bollregs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyingtart
Frhasta dig inte hr nu. Frra ret slog en liten grupp mn ihjl en annan man och gruppvldtog hans fru i Vilhelmina. Alla inblandade var svenskar.

Om vi skall vara petiga s r inte 2 personer en grupp.
Citera
2016-04-05, 01:32
Medlem
RingInteSnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hendrax
Detta har inget med Sverige eller Svenskar att gra.
Detta r ett globalt problem dr ALLA kvinnor har ftt rtta sig efter mn. Oavsett religion, land eller hrkomsten. Problemet r allts MN (och alla roller/kulturer kring dem).
Sjukt patetiskt att anvnda din retorik d feminismen har slagits fr detta i rtioenden.

I detta specifika fall verkar det vara en Svensk ldre herre om vi ska tro polisrapporten.

Nej problemet hr r inte MN, problemet hr r pedofiler, spelar ingen roll vart dom kommer ifrn eller vilket knd dom har.

Nr jag var liten vart jag tafsad p av kvinnor p fyllan, tyckte vl att det var lite roligt att nypa en pojke i stjrten.

Svin beteende kan komma frn vem som hllst.

Vore tacksam om du kunde stoppa alla mn i ett och samma fack.

Tackar p frhand.
Citera
2016-04-05, 07:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Veritas7
P ventyrsbadet "Kokpunkten" i Vsters gav sig en man p 2 barn den 5/3.
Polisen sa att det handlade om ofredande i det ena fallet och misshandel i det andra.
Varfr gr badhusen inte ut och varnar frldrar om vad som sker?
Speciellt med tanke p att det framkom att badhuset inte har vervakningskameror som spelar in vad som sker.
Man undrar ocks varfr ingen tidning skrev om denna hndelse.
Var det fr att grningsmannen: inte var afrikan, inte japan, inte kines, inte nordbo, utan fr att det var en man som var i grupp av flera mn - som sg ut att komma frn Afghanistan, Syrien eller Marocko.
Badhusen r fulla av flyktingar, i Vsters kndes det som om minst 80% var mn med utlndsk hrkomst. Man knde sig ganska ensam dr som svensk.
Frutom att man sg vuxna mn som gick med unga svenska flickor s fanns det frn brjan inte annat orovckande. Tills man sg en del av dem hoppa p folk i poolen, som vildar. Varfr r det inte ngon som lr dem svenskt badvett? Varfr r det ingen som sger till dem att man inte fr rra andras barn? Inte heller misshandla ngon. De som nu ser ut badbiljetter till de vuxna mnnen, bertta fr dem ocks om badhusreglerna! Varken barn eller kvinnor gr lngre trygga p de svenska badhusen. Det r fakta. Som media mrkar.
Hur unga flickor? Pedofili r ett brott och ska anmlas till polisen.
Citera
2016-04-05, 09:38
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hrymr
Hur unga flickor? Pedofili r ett brott och ska anmlas till polisen.
Fel, pedofili r inte ett brott. Det r en sexuell lggning (vidrig enl mig) om man ska vara noga
Utlevd pedofili r dock ett brott och ska beivras det grvsta
Citera
2016-04-05, 13:46
Medlem
Tjottahejtis avatar
Jag r 99.9 procent skert att mannen som ofredade dessa unga flickor var min frfljare. Jag tog bilder frra ret och hans licensplt stmmer. Dude fdds 1965 och R en "flykting". Just nu vntar jag p polisen utredare att komma i kontakt med mig.
Citera
2016-04-05, 16:38
Medlem
Lost-Souls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjottahejti
Jag r 99.9 procent skert att mannen som ofredade dessa unga flickor var min frfljare. Jag tog bilder frra ret och hans licensplt stmmer. Dude fdds 1965 och R en "flykting". Just nu vntar jag p polisen utredare att komma i kontakt med mig.

r den kulturelle berikaren neger eller arab? Vad menar du med frfljare, stalkade han dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in