Citat:
Du kan självfallet ha rätt i det...Jag tror inte denna mamman vill känna sig behövd, hon behövde snarare pengar för att ta fosterbarn, kanske Nerijus då fick flytta till mormor för att dessa skulle få plats.
Nerijus är snarare avvisad av sin mor vilket inte hindrar henne från att skryta över honom inför andra. Dock tror jag inte Nerijus har fått höra dessa lovord om sig själv. En avvisad klänger fast vid den som avvisat om den är beroende av denne, vill visa sig duktig. Nerijus har kontakt med sin mor dagligen.
En annan konsekvens är hat som inte vågar visas utan tas ut på andra.
Nerijus är snarare avvisad av sin mor vilket inte hindrar henne från att skryta över honom inför andra. Dock tror jag inte Nerijus har fått höra dessa lovord om sig själv. En avvisad klänger fast vid den som avvisat om den är beroende av denne, vill visa sig duktig. Nerijus har kontakt med sin mor dagligen.
En annan konsekvens är hat som inte vågar visas utan tas ut på andra.
Vad jag går på är att Nerijus med broder fortfarande hänger sig fast och avvisandet kan ses som ett sätt att optimera hans behov av henne. Nerijus kände sig självfallet avvisad och högst troligen bestulen på tutte om jag får gissa. Men det minskar ju inte behovet, snarare så ökar behovet och han hatar beroendet som många beroende gör, men nu måste han sköta sig bättre för att få hennes gunst som avvisad.
Anledningen till att hon tog fosterbarn kan vara att hon inte längre kan få egna, för pengar är det nog inte så fett med för fostermammor i allmänhet. Hon är en gammal lärarinna som nu mister närkontakten med sina söner så därför tar hon till sig nya barn innan de hinner flytta, nogsamt försäkrad om att de fortfarande behöver henne, varför skulle de annars behöva hennes kontakt? de är månare om den än någonsin tidigare för nu har konkurrensen ökat. De är osjälvständiga och det kräver en komplex omsorg att behålla osjälvständigheten som är behovsgrunden.
Arrangera en motsats - dina behövande pudelögon - voffo?
Beroende är en jävligt hård press. När en sådan släpper kan det nog hända att den underdånige söker upp någon som behöver denne och i praktiskt mening är så beroende av denne såsom en människa någonsin kan bli, dina vädjande hundögon som en bön för livet - Rätt in i döden. Det är makt för den maktlöse det. Du avslöjar dig bara för att det är så jävla skönt att känna dödssprattlet kittla dina kårar av maktfullkomlighet. Så lite blod fastnar nog i din lösa kram av fullständig inkänning. Skålpund.
Kanske är jag fullständigt infantil, men en sådan jävla handling så fullständigt jävla meningslös. Jamenar vart fan kommer den ifrån. Kanske är det bara min fantasi att skiten kommer någonstans ifrån för när man vaknar mitt i den här skiten hittar jag ingen annan väg dit. Jag är tacksam för andra förklaringar men har inte lyckats se någon. Logiskt? Nej fan! det kommer det aldrig att bli, bara minst ologiskt... om du förstår vad jag menar. Utstuderad värdelöshet som till råga på allt har en viss systematik, han vill inte få sin skitiga bil skitig, så några spår från skiten finns inte i bilen. Den som gjorde det måste ha haft en rimlig vinkel in. Så jävla lätt är det inte, men här blir det viss resonans. för mig i spåruppdelningen.
Senast redigerad av GoogleSEO 2016-04-24 kl. 18:01.
Senast redigerad av GoogleSEO 2016-04-24 kl. 18:01.