Nu ska Flashback hjälpa Rebecca Weidmo Uvell och oss själva att gräva, hon är ny på detta med bidrag till muslimska organisationer men har gjort ett jättejobb i denna bloggpost.
Visst MP är överlusat med muslimer/islamister, men nu tar vi det ett snäpp till, och stoppar deras bidrag. Det finns många fler dimensioner av hur djupt infiltrerad den svenska samhällskroppen är av dessa skattefinansierade fritidsgårdar för vuxna. Vilka organisationer och företag har dom infiltrerat, vilka är organisationerna vad gör vi för att stoppa detta?
Personligen har jag gått ut ur svenska kyrkan för att jag inte vill finansiera religion men uppenbarligen rinner ändå mina och dina skattmiljoner in i muslimska organisationer som sedan säljer föredrag och försöker starta flyktingboenden för att tjäna ytterligare skattekronor.
Detta är systematiskt, läs hennes chockerande inlägg! FOLLOW THE MONEY
Hjälp Rebecca och fyll på med info! LÄNK
/Provokatör
Visst MP är överlusat med muslimer/islamister, men nu tar vi det ett snäpp till, och stoppar deras bidrag. Det finns många fler dimensioner av hur djupt infiltrerad den svenska samhällskroppen är av dessa skattefinansierade fritidsgårdar för vuxna. Vilka organisationer och företag har dom infiltrerat, vilka är organisationerna vad gör vi för att stoppa detta?
Personligen har jag gått ut ur svenska kyrkan för att jag inte vill finansiera religion men uppenbarligen rinner ändå mina och dina skattmiljoner in i muslimska organisationer som sedan säljer föredrag och försöker starta flyktingboenden för att tjäna ytterligare skattekronor.
Detta är systematiskt, läs hennes chockerande inlägg! FOLLOW THE MONEY
Citat:
Hur många muslimska organisationer finns det egentligen? Hur finansieras de? Och vilka är mäktigast? Jag går igenom det jag hittills hittat....
....Totalt delade SST 2015 ut nästan 54 miljoner i bidrag till olika trossamfund 2015.
....Totalt delade SST 2015 ut nästan 54 miljoner i bidrag till olika trossamfund 2015.
Citat:
Samma namn dyker upp hela tiden runt dessa organisationer och det finns en del centrala figurer där, bland annat Mehmet Kaplan, Yasri Khan, Osman Adem, Omar Mustafa, Rashid Musa och Waberi .
Citat:
Du får gärna vara med i olika föreningar, och starta själv. Och tro på påskharen, enhörningar eller något annat. Men betala själv.
Hjälp Rebecca och fyll på med info! LÄNK
/Provokatör