Citat:
Och självklart dök det upp en till pratglad polis, som lägligt påstod att hon hade sett TH tillsammans med C, och allt får en ganska komisk prägel, för observation nr 2 skulle ha skett utomhus, i början på 80-talet, i centrala S-holm, och hade dessa virrpannor rätt så skulle TH och C umgåtts fullständigt öppet, under flera år, men ändå vittnade bara 2 personer om saken, när TH blev hela Sveriges favomonster, och det bodde ung 1 miljon presumtiva vittnen i S-holm vid den här tiden ... MR hade fö en kollega med sig i tunnelbanevagnen, som inte kom ihåg ett skit, såklart, för det MT:s påstående var 100% falskt , liksom den andra polisens påstående.
C var för övrigt en rörlig tjej, och var ingen dumskalle alls, trots att hennes organisationsförmåga och planeringsförmåga lämnade mkt att önska - hon kunde skaffa pengar, hon kunde skaffa kontakter, och hon reste ofta till Portugal, och enligt egen utsago var hon i Portugal from 1978 till 1982 (källa: förhör 1982). Troligen avbröts den här vistelsen av flera Sverigebesök, men vi vet iaf att C:s Stockholmsvistelser var mer sporadiska än man har trott, och på hösten 1983 var C också i Portugal ... hon var hemma på sommaren 1983 (källa: polisutredning), och hon återvände till Sverige ung ett halvår senare.
Och någon tid och intresse för att skapa en mkt udda och livsfarlig kontakt med 2 ostraffade läkare hade hon inte, och det spelar ju ingen roll heller, eftersom C aldrig interagerade med de anklagade.
C var för övrigt en rörlig tjej, och var ingen dumskalle alls, trots att hennes organisationsförmåga och planeringsförmåga lämnade mkt att önska - hon kunde skaffa pengar, hon kunde skaffa kontakter, och hon reste ofta till Portugal, och enligt egen utsago var hon i Portugal from 1978 till 1982 (källa: förhör 1982). Troligen avbröts den här vistelsen av flera Sverigebesök, men vi vet iaf att C:s Stockholmsvistelser var mer sporadiska än man har trott, och på hösten 1983 var C också i Portugal ... hon var hemma på sommaren 1983 (källa: polisutredning), och hon återvände till Sverige ung ett halvår senare.
Och någon tid och intresse för att skapa en mkt udda och livsfarlig kontakt med 2 ostraffade läkare hade hon inte, och det spelar ju ingen roll heller, eftersom C aldrig interagerade med de anklagade.
Men C hade ju all tid i världen att interagera med en hel bunt andra läkare, i mitt förra inlägg nämnde jag en 53-årig läkare som C hade kontakt med, dom träffades i juni 1983 första gången och då hade inte C nånstans att bo och läkaren lät henne då följa med hem till honom, sista gången C övernattade hos honom var i mitten på april 1984. Men det fanns också en handfull läkare till som hade någon form av kontakt med C och jag har tidigare belyst det faktum att polisen gjorde husrannsakan hos ett par av dessa. C hade ju också all tid i världen att träffa stamkunder som arkitekten, hela ditt resonemang haltar något och du har ett oärligt uppsåt med dina inlägg. Jag påstår inte att C hade någon kontakt med dom där två läkarna du hela tiden återkommer till, jag har bara läst vittnesmålen från de två kvinnliga poliserna och försökt uttolka deras trovärdighet, C har enligt poliserna setts i den ene läkarens sällskap och det förefaller som om poliserna var väldigt säkra på sin sak, iallafall enligt förhören som finns på photobucket för den som undrar. Vi kan för sakens skull väga polisernas trovärdighet mot din trovärdighet, alla kan nog se åt vilket håll det barkar.
Egentligen spelar det nog ingen roll om det så hade dykt upp 100 pratglada poliser som hade intressanta saker att förtälja, känner jag dig rätt så hade vi antagligen fått se otaliga fantasifulla försök att underminera dessa polisers trovärdighet, jag tror faktiskt att trådens läsare är på det klara hur du fungerar vid det här laget