Citat:
Ursprungligen postat av
klurigkluring
Det finns flera metoder att skapa stabila snygga kransar som i och sig är ot att tjata om i tråden. Jag gav bara ett exempel på möjlig användning. Inte alls otänkbart att en blivande arkitekt kan vara intresserad av att studeraben öppen byggarbetsplats. Lisa har enligt uppgift från pappan jobbat vid nio tillfällen på stället. Jag har inte skrivit att det var just den ödesdigra söndagen som hon kan ha avsatt hårstrån och DNA på platsen.
Någon förklarung om varför det är kränkande att tillskriva en person en kreativ läggning har jag inte fått. Skitigt ställe? En lada under ombyggnad med nyöppnade gropar och jordhögar och kvarlämnad bråte från tidigare verksamhet. Bajset och sperman påträffas inte av alla besökare.
Citat:
Nej, jag förstår inte. Kreativ läggning är en positiv egenskap. Förklara för mig varför det kan anses vara kränkande.
.. men snälla nån. Problemet är inte vad man kan syssla med i en lada om det så vore av intresse att leta snören till midsommarkransar, samla halm till julbockar eller kolla om det finns kalvar därinne:
1. Det är för det första extremt långsökt oavsett om hon ville bli arkitekt. En sjuk slutsats som är så fjärran från sannolikhet det går att komma. Utöver detta förklarar det inte hennes hårstrå uppe på väggen.
2. Det är för det andra - och viktigast - ett horribelt mord som skett med dessa blå balsnören. DÄRFÖR är det oetiskt att ens diskutera snörena i relation till att hon med nån jävla upptäckarlust eller lekande befunnit sig i ladan.
Du måtte vara jävligt trög om du inte ser att associationen är kränkande och du har tidigare fått frågan från mig om du skulle resonera lika stupdumt om det vore din dotter som hängts.
----> Hon
ÄR mördad. Hon
ÄR återfunnen med flera varv blått balsnöre runt halsen. Samma sorts snören som återfinns i ladan på brottsplatsen.
DÄRFÖR skriver man inte om upptäckariver, nyfikenhet som anledning att det är hennes DNA på snörena.
Fattar du fortfarande inte ligger problemet hos dig och det är inte möjligt att förklara sambanden för dig.