Citat:
Ursprungligen postat av
Stygotius
Det verkar som att tanken är att de flesta husen är tänkta som semesterboenden under sommaren/golfsäsongen.
Troligen byggda för pensionerade par med feta plånböcker, som inte vill sköta servicen själv utan bara sippa vin på verandan efter golvrundan. Eftersom det inte finns så många och husen står tomma så släpper man in "barnfamiljer för permanentboende". Om jag var pensioner skulle jag inte gilla massa småglin som springer på greenen, lämnar sina leksaker i hela området osv. Och vore jag barnfamilj skulle jag definitivt vilja ha mer än 165 kvm tomt att låta min barn springa på, lämna leksaker där de vill och inte behöva hålla sig tysta för att störa grannarna. Dålig kombo helt enkelt.
165 kvm tomt är väl förmodligen bara uppfarten och en meter runt huset. Förmodar att det skulle bli ramaskri om någon köpare ville ta ner ett träd för kvällssolen eller skulle börja plantera häck och anlägga rabatter som kryper utanför tomtgränsen. Som gjort för konflikter, skulle aldrig i livet köpa nåt sånt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Godslayer
Kan bli vissa problem att få ut sängen?
Ha ha, ja det var en bra poäng. Hoppas det är en Hästens och att den följer med vid försäljningen.