2016-08-30, 08:05
Medlem
bananapanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Fröken Backman blockar alla som öht ifrågasätter hennes roll i detta. Jag frågade henne om inte det gick att ordna umgänge för Jonas o sonen med hjälp av kontaktperson, det brukar gå att ha en anhörig eller en bekant tex. Jonas syster hade varit perfekt. Jag blev blockad direkt.

OM nu Jonas är en schizofren narcissistisk psykopat som hon påstår, så bemöter hon honom på ett märkligt sätt. Retar upp honom medvetet på Istagram med kommentarer om hans oduglighet. Inte bara hon förresten, dagligen fick han tweets som "Tagit din medicin idag?" "Dags att lägga in sig?" "Inte konstigt att Killinggänget uteslöt dig" "Sätt på dig tvångströjan" osv.

Backman är snygg o det får massor med killar att tweeta till henne om hur hemsk Jonas är o att han borde låsas in på obestämd tid mm. Är övertygad om att om hon vore ful skulle hon inte få hälften så mycket medhåll. Det är patetiskt.
Om man är livrädd för nån retar man medvetet inte upp dom, man låter inte sina anhängare håna o utmana den man gömmer sig för.
VARFÖR hamnade hon på behandlingshem?
VARFÖR går det inte att få igång ett regelbundet umgänge, (tom mördare får träffa sina barn?!)
VARFÖR behandlas människor med psykisk sjukdom annorlunda?

Haha men snälla, vem fan är du och vad har du för insyn i Indes och Backmans liv? Hade blockat dig med, din stalker. Vad har du med deras privatliv att göra 😂
Citera
2016-08-30, 08:16
Medlem
MKultra72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananapans
Haha men snälla, vem fan är du och vad har du för insyn i Indes och Backmans liv? Hade blockat dig med, din stalker. Vad har du med deras privatliv att göra 😂

men lol.. om dom twittrar och instagrammar och öppet bråkar är det ju inte speciellt privat och då är det väl uppenbart att folk kommer kommentera eller lägga sig i. mongo.

"åhhh ingen ska få lägga sig i mitt privatliv, bäst jag lägger upp en video på youtube om mitt privatliv och sen twittrar om det, sen ska jag blockera om någon har en åsikt för det är faktiskt en PRIVAT sak!"

jubelidioter..
Citera
2016-08-30, 09:04
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MKultra72
men lol.. om dom twittrar och instagrammar och öppet bråkar är det ju inte speciellt privat och då är det väl uppenbart att folk kommer kommentera eller lägga sig i. mongo.

"åhhh ingen ska få lägga sig i mitt privatliv, bäst jag lägger upp en video på youtube om mitt privatliv och sen twittrar om det, sen ska jag blockera om någon har en åsikt för det är faktiskt en PRIVAT sak!"

jubelidioter..
Tumme på detta! Åtminstone har ingen av dom gjort en Linda Rosing dvs sprungit till medierna för att gråta ut.
Citera
2016-08-30, 10:18
Medlem
VillkorligDoms avatar
Jonas Inde åtalad för olaga hot på twitter mot tre Aftonbladetjournalister

En 49-årig man, tidigare Umeåbo, är åtalad efter att ha hotat tre journalister på Aftonbladet.

Den 19 maj skrev 49-åringen på Twitter och hotade att han skulle ”sparka sönder deras huvuden”. Mannen hotade även att ”slå ihjäl hela jävla Aftonbladet.”

Hoten var skickade till Karl Fredrik Virtanen, Daniel Svedin och Oisin Cantwell.

Stämningsansökan:

https://minfil.org/hcz2o8bab8/Stockh...6_Aktbil_1.pdf
Senast redigerad av VillkorligDom 2016-08-30 kl. 10:20.
Citera
2016-08-30, 10:19
Medlem
bananapanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MKultra72

jubelidioter..

Att sitta och maila sina privata åsikter till ett par man saknar personlig anknytning till är bara så fel, oavsett hur jävla mycket de vill sprida sin skit på Twitter. Hur viktig tror man sig vara i det laget?

Man kan kika på avstånd, om man är nyfiken för att sen återgå till sitt eget liv som förhoppningsvis har något sånär substans.
Senast redigerad av bananapans 2016-08-30 kl. 10:22.
Citera
2016-08-30, 10:26
Medlem
angelfuck666s avatar
Skrämmande! Men man kan ju inte annat än lyfta på hatten för journalisterna som trots såna vidriga hot vågar fortsätta att opartiskt rapportera om missförhållandena i samhället
Citera
2016-08-30, 10:47
Medlem
Sperssons avatar
.
Då är det alltså inte HAT han står åtalad för, som rubriken säger?

Det är HOT.

En viss skillnad.
Citera
2016-08-30, 11:31
Medlem
En behjärtansvärd handling, Oisin mfl kommer sitta å grina i rätten, låtsas vara rädda å skärrade.

Sedan kommer Oisin skriva en krönika igen, "Rätt att rasisten fälldes".
Citera
2016-08-30, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clinto
En behjärtansvärd handling, Oisin mfl kommer sitta å grina i rätten, låtsas vara rädda å skärrade.

Vem vet? Oisin försöker alltid vara så jävla märkvärdig, så det kanske slutar med att han krönikörar ihop något om att egentligen skulle SD vore fällt för ärendet.
Citera
2016-08-30, 12:19
Medlem
Det är en massa förtal/hot hit o dit på Aftonbladets kommentarsfält på Facebook. Ofta sverigevänner och liknande drägg som står bakom det.
Citera
2016-08-30, 12:22
Moderator
Schlesiens avatar
Saken diskuteras sedan ett dygn - eller några månader - i Inde-tråden. (FB) Skvaller om Jonas Inde? (Sammanfogad)
Citera
2016-08-30, 12:22
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clinto

Du tycker alltså att dödshot är ok. Bör man få dödshota alla du inte gillar eller t o m vem som helst?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in