Citat:
Ursprungligen postat av
habilgerbil
Då den evige gentlemannen Inde inte helt utan grund blockat mig kommer jag inte åt hans Twitter längre. Nån som känner för att skärmdumpa vad som hänt på sistone av intresse? Har han hotat nån direkt på Twitter tro, eller har han skött det diskretare? Om nu den mannen kan göra någonting diskret...
Citat:
Ursprungligen postat av
Dofterna
Är väl bara att logga ut från ditt konto och läsa?
Exakt. Han har fört dialog med exets nya pojkvän eller vad det nu är också, som var mycket läsvärt. Kom fram en hel del som han "råkar" glömma bort att berätta när han twittrar om kidnappning och orättvisa rättsprocesser.
Jag är som vanligt alldeles för nyfiken av mig, har snappat upp att hon har en del "fruktansvärt i baggaget från uppväxten" (eller nåt i den stilen), ja du kan ju räkna ut resten.
Men jag är 100% övertygad om att Inde personlighetsstörd utöver bipolära diagnosen. Han klarar inte av strunta i sitt sårade ego och sluta vara kränkt för sin sons skull. Inte charmigt beteende för en snart 50-årig man.
Vad gäller hotelser har han nästan regelmässigt skrivit saker som jag ryggat tillbaka på, ofta riktat mot jurister (domare?) som varit involverad i vårdnadstvisten. Så jag är inte det minsta förvånad.