2016-07-14, 09:52
Medlem
30 juni skriver han "Mot Roslagen!". 6 och 7 juli skriver han om trädgårdsarbete och nämner Roslagen, med bilder på trädgårdsarbete. Så han firar väl sommar i Roslagen, det är väl hans hund på altanen :

https://twitter.com/JonasInde/status...990208?lang=sv

9 juli bild på hunden som simmar ( i Roslagen ?)

https://twitter.com/JonasInde/status...904705?lang=sv

12 juli kommer han hem för att vattna blommor och då börjar tweetsen om det sönderrivna manuset.
Citera
2016-07-16, 11:52
Bannlyst
En sak är säker, Hans twitterkonto hjälper inte hans sak iallafall.
Citera
2016-07-16, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EternalGlory
En sak är säker, Hans twitterkonto hjälper inte hans sak iallafall.
Nej det är ett som är säkert. Den stackars människan verkar behöva akut hjälp. Det har alldeles gått överstyr.
Citera
2016-07-17, 22:00
Medlem
Nu skriver han på twitter att hans son har blivit kidnappad, kan det vara socialen som har omhändertagit hans son?
Citera
2016-07-17, 22:21
Citat:
Ursprungligen postat av xenomorph-ball
Nu skriver han på twitter att hans son har blivit kidnappad, kan det vara socialen som har omhändertagit hans son?

Barnets mor har vårdnaden.
Citera
2016-07-17, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Barnets mor har vårdnaden.
OK, vårdnadstvist då?
Citera
2016-07-17, 22:35
Citat:
Ursprungligen postat av xenomorph-ball
OK, vårdnadstvist då?

Ja, sen flera år tillbaka. Eller tvist och tvist, modern är tilldelad ensam vårdnad.
Tvisten pågår mest i Jonas skalle.
Citera
2016-07-23, 13:51
Var på tiden att den gränslöse herr Inde fick prata med farbror polisen. Han la ut en kallelse till förhör om olaga hot. Kommer han lära sig nåt?
Citera
2016-07-23, 17:53
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Var på tiden att den gränslöse herr Inde fick prata med farbror polisen. Han la ut en kallelse till förhör om olaga hot. Kommer han lära sig nåt?

Då den evige gentlemannen Inde inte helt utan grund blockat mig kommer jag inte åt hans Twitter längre. Nån som känner för att skärmdumpa vad som hänt på sistone av intresse? Har han hotat nån direkt på Twitter tro, eller har han skött det diskretare? Om nu den mannen kan göra någonting diskret...
Citera
2016-07-23, 18:07
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av habilgerbil
Då den evige gentlemannen Inde inte helt utan grund blockat mig kommer jag inte åt hans Twitter längre. Nån som känner för att skärmdumpa vad som hänt på sistone av intresse? Har han hotat nån direkt på Twitter tro, eller har han skött det diskretare? Om nu den mannen kan göra någonting diskret...

Är väl bara att logga ut från ditt konto och läsa?
Citera
2016-07-23, 18:45
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Han skriver absolut ingenting av intresse.
Han har fått med sig oisin cantwell på sin bandwagon.
Han skyller bara ifrån sig. Han behöver psykvård.
Citera
2016-07-23, 19:10
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Är väl bara att logga ut från ditt konto och läsa?

Exakt. Han har fört dialog med exets nya pojkvän eller vad det nu är också, som var mycket läsvärt. Kom fram en hel del som han "råkar" glömma bort att berätta när han twittrar om kidnappning och orättvisa rättsprocesser.

Jag är som vanligt alldeles för nyfiken av mig, har snappat upp att hon har en del "fruktansvärt i baggaget från uppväxten" (eller nåt i den stilen), ja du kan ju räkna ut resten.

Men jag är 100% övertygad om att Inde personlighetsstörd utöver bipolära diagnosen. Han klarar inte av strunta i sitt sårade ego och sluta vara kränkt för sin sons skull. Inte charmigt beteende för en snart 50-årig man.

Vad gäller hotelser har han nästan regelmässigt skrivit saker som jag ryggat tillbaka på, ofta riktat mot jurister (domare?) som varit involverad i vårdnadstvisten. Så jag är inte det minsta förvånad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in