Citat:
Ursprungligen postat av Pixiala
Du verkar ha hängt upp dig på manisk och dårpippi. Lite barnsliga ordval, hur gammal är du?
Jasså, jag har hängt upp mig på ordet "manisk"? Märkligt att du tycker det eftersom jag har använt det ordet
EN gång i den här diskussionen. Jag anser att dårpippi är ett utmärkt ordval för att beskriva Jonas Inde, som ju också är ganska barnslig från och till. Själv verkar du ha hängt upp dig på ålder, eftersom det är ett evinnerligt jävla tjat om den saken från din sida. Vad är det barnsliga med ordet "manisk" förresten?
Hur gammal jag är har du väl ingenting med att göra överhuvudtaget.. Men jag var tillräckligt gammal för att kunna uppskatta (och förstå) ironikerskämtet i Percy Tårar första gången det sändes. Sedan får du väl tänka lite själv. Och ja, jag var tillräckligt gammal för att få sitta uppe och kolla på de tidigare programmen också. Jag skulle i alla fall, med tanke på ditt sätt att skriva att de flesta här (hur du nu kan veta det..) inte ens var påtänkta när "det" sändes, gissa på att du är max.. Låt oss säga 24.
Killinggänget höll för övrigt på från -91 till -09.. Och har de påstått att de har slutat överhuvudtaget? Sluta få det att låta som att Killinggänget är ett program som har sänts för jättelängesedan. Du framstår bara som en.. DÅRPIPPI!