2016-09-30, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolleholm702
Muslimer ska väl begravas inom 7 dagar, hur går det ihop med obduktion och rättsmedicinsk undersökning?

Muslimer ska begravas direkt helst, inom 1 dygn i lakan med en Imam.

Citat:
Ursprungligen postat av haralltidundrat
Kurder brukar vara kristna.

Det finns kristna kurder och de kurder som kallas för muslimer men lever som en kristen.

Citat:
Ursprungligen postat av butiksagare
Nä de allra flesta kurder är muslimer

Nej, en muslim ska stödja Ummah vilket kurderna inte gör. Kurder stödjer varken ISIS, Turkiet, Iran, Saudiarabien, Al-Nusra, Al-Qaida, Hizbollah. Så de pissar på Islam egentligen. Men visst, de kanske finns de som kallar dig för muslimer. Men stödjer du inte Islam, så är du ingen muslim.
Citera
2016-09-30, 12:16
Medlem
Kan vi inte snälla en gång för alla hålla oss till vad som är relevant i tråden?
Det är ingen som bryr sig om det är kurder eller araber, kristna eller muslimer. De enda som verkar bry sig om detta är ni som tillhör det ena eller det andra och försöker kasta över packen till gruppen ni inte själv tillhör. Ska tråden handla om var de kommer ifrån istället så bör ju rubriken ändras, annars kan admin lika bra låsa skiten.

OnT: Någon som fått veta något mer om eventuella skyttar/motiv till skjutningen förutom aftonhorans lögner?
Skadeläge på de 3 som tyvärr inte dog? Vad tillhörde de för eventuella grupper?
Om jag inte har fel för mig så är väl den avlidnes Bror/farbror/kusin etc. ledare för La Familia eller Saturdahra eller vad de kallar sig nu förtiden som kretsar väldigt mycket i seved?
Citera
2016-09-30, 12:48
Medlem
cp33s avatar
Min källa hade misstolkat det lite, han menade att hassoun var med när 22 åringen mördades.

En eventuell skytt kn vara *lex Ghara. (*:a) Han vill hämnas på w*sim för det han gjorde mot honom, jag har hört av en källa att den mördade 22 åringen var Gharas kran.

Bara rykten jag har hört, vet inte trovärdigheten i detta. Ni från Malmö som har insyn i detta fall. Vad tror ni?
Citera
2016-09-30, 13:19
Medlem
Wasim var inte med i bilen med dem som blev skjutna därför tror jag inte det var *lex som gjorde detta. Tror detta var hämnd för mordet på *bbe.

Ta inte mina ord som fakta
Citera
2016-09-30, 14:28
Medlem
elbels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cp33
Min källa hade misstolkat det lite, han menade att hassoun var med när 22 åringen mördades.

En eventuell skytt kn vara *lex Ghara. (*:a) Han vill hämnas på w*sim för det han gjorde mot honom, jag har hört av en källa att den mördade 22 åringen var Gharas kran.

Bara rykten jag har hört, vet inte trovärdigheten i detta. Ni från Malmö som har insyn i detta fall. Vad tror ni?

Citat:
Ursprungligen postat av Dennebenne321
Wasim var inte med i bilen med dem som blev skjutna därför tror jag inte det var *lex som gjorde detta. Tror detta var hämnd för mordet på *bbe.

Ta inte mina ord som fakta

Hämnd, verkligen? Dom måste väl tjäna nåt på det också?
Vill dom ta över deras langar-spot?

Var det ett möte som gick snett? Men bilen hade inga vapen?

Eller letade upp och försökte avrätta? Alla eller bara den avlidna? med ett vapen?
Senast redigerad av elbel 2016-09-30 kl. 14:33.
Citera
2016-09-30, 16:14
Medlem
Det var endast Ahm*d de ville åt. Tycker det är lite märkligt att de slår till några timmar innan snuten ska gripa de för mordet på Eriksfältsgatan 9de mars. Läcka hos snuten
Citera
2016-09-30, 16:29
Medlem
Poliserna som förmodat suttit och vakat på kirurgavdelningarna där offren ifrån dådet på Censorsgatan förmodat legat har nu lämnat sjukhuset och syns ej till.

Man har sett ytterligare patruller anlända till sjukhuset i Malmö vid 12-tiden Onsdag 28/9 och senare kommit ut med en ung man i sjukhuskläder med signalement som skulle kunna instämma i scenariot på Censorsgatan. Tydligen var han misstänkt för mordet den 9 Mars. Se expressen. http://www.expressen.se/kvallsposten...tt-pa-fri-fot/
Citera
2016-09-30, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anerexeus
Poliserna som förmodat suttit och vakat på kirurgavdelningarna där offren ifrån dådet på Censorsgatan förmodat legat har nu lämnat sjukhuset och syns ej till.

Man har sett ytterligare patruller anlända till sjukhuset i Malmö vid 12-tiden Onsdag 28/9 och senare kommit ut med en ung man i sjukhuskläder med signalement som skulle kunna instämma i scenariot på Censorsgatan. Tydligen var han misstänkt för mordet den 9 Mars. Se expressen. http://www.expressen.se/kvallsposten...tt-pa-fri-fot/
Hus*am Al 23 år
Citera
2016-09-30, 18:35
Medlem
Valhiri040s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cp33

Ghara är inte langartypen, ingen hade köpt av honom, alla som har vett i huvudet blandar inte sig med Ghara what so ever. Den snubben kan döda vem som när som. Det var ju han som sköt 3 snubbar i Lindängen när de försökte blåsa honom på ett par jackor som han stulit tillsammans med H*kim *meur.
Citera
2016-09-30, 19:04
Avstängd
dacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fishbon3
Kan vi inte snälla en gång för alla hålla oss till vad som är relevant i tråden?
Det är ingen som bryr sig om det är kurder eller araber, kristna eller muslimer. De enda som verkar bry sig om detta är ni som tillhör det ena eller det andra och försöker kasta över packen till gruppen ni inte själv tillhör. Ska tråden handla om var de kommer ifrån istället så bör ju rubriken ändras, annars kan admin lika bra låsa skiten.

OnT: Någon som fått veta något mer om eventuella skyttar/motiv till skjutningen förutom aftonhorans lögner?
Skadeläge på de 3 som tyvärr inte dog? Vad tillhörde de för eventuella grupper?
Om jag inte har fel för mig så är väl den avlidnes Bror/farbror/kusin etc. ledare för La Familia eller Saturdahra eller vad de kallar sig nu förtiden som kretsar väldigt mycket i seved?
Dom är väll minst 5 st kusinknullade avkommor i durka durka ligan. Och det kan ju inte vara grannt att gå omkring med ett handikapp bestående av genetiskt skadade arvsmassor på grund av att deras mammor även är deras mostrar och fastrar.
Citera
2016-09-30, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valhiri040
Ghara är inte langartypen, ingen hade köpt av honom, alla som har vett i huvudet blandar inte sig med Ghara what so ever. Den snubben kan döda vem som när som. Det var ju han som sköt 3 snubbar i Lindängen när de försökte blåsa honom på ett par jackor som han stulit tillsammans med H*kim *meur.

Om det är idioten *lex så kommer han inte leva länge, BO's bror är ute efter hämnd
Citera
2016-09-30, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av respchase
Om det är idioten *lex så kommer han inte leva länge, BO's bror är ute efter hämnd
Moh*mmed? *a
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in