2016-10-30, 18:53
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Ok, jag antar att du säger samma sak till rökare då?
Klart jag gör!
Men rökare är bra för oss. Utan rökare skulle dödligheten i hjärt och kärlsjukdomar skjuta i höjden
Nu drar en tredjedel i cancern och blir aldrig så gamla.
Jag hade gärna sett fler som knarkade på fentanyl och krokodil och skit också. Ju färre som lyfter pension, desto bättre för oss skattebetalare. DÅ kan vi lägga fler miljarder på genusutbildningar och sen nya myndigheter för att skapa jobb åt dem.
Citera
2016-10-30, 18:57
Medlem
Det verkar finnas en gräns nånstans. När man är tillräckligt ful och vet att loppet är förlorat, så gör sliddjuren alltid något för att verkar speciella och "viktiga". Typ slutar raka sig, blir feta och feminister.
Detta verkar vara en sån. Slår på trumman för att hon är fet och utan självbehärskning, totalt värdelös.
Finns det någon liknande man? Tror inte det.
Citera
2016-10-30, 19:04
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analabertil
Det verkar finnas en gräns nånstans. När man är tillräckligt ful och vet att loppet är förlorat, så gör sliddjuren alltid något för att verkar speciella och "viktiga". Typ slutar raka sig, blir feta och feminister.
Detta verkar vara en sån. Slår på trumman för att hon är fet och utan självbehärskning, totalt värdelös.
Japp, i civiliserade länder brukar man säga att de ramlar av i den djupa ändan. Den funkar rätt dåligt här.
Citera
2016-10-30, 19:28
Medlem
Lionstates avatar
Fyfan. Varför i hela helvete skulle någon någonsin finna en fet människa attraktiv? Det strider mot naturens alla lagar. Så äckligt är det att jag blir smått irriterad när jag ser feta människor, jag blir otroligt irriterad när fetisar försöker försvara sin fetma som om det vore något bra någonstans. Det har aldrig funnits något bra med att vara fet.

Yeeeah näthat delux till alla er fetisar. Cant handle the truth jävla fetton.
Senast redigerad av Lionstate 2016-10-30 kl. 19:48.
Citera
2016-10-30, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analabertil
kanske lite fel att säga "sliddjur"? men du har en poäng, det finns ej män som är korkade nog att kalla kvinnor för sexister eller ifrågasätta varför deras ölmage inte är lika attraktiv som en "tvättbräda", absolut.
Denna sjukdom verkar enbart drabba kvinnor, kvinnor åt vänstern.
Citera
2016-10-31, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lionstate
Fyfan. Varför i hela helvete skulle någon någonsin finna en fet människa attraktiv? Det strider mot naturens alla lagar. Så äckligt är det att jag blir smått irriterad när jag ser feta människor, jag blir otroligt irriterad när fetisar försöker försvara sin fetma som om det vore något bra någonstans. Det har aldrig funnits något bra med att vara fet.

Yeeeah näthat delux till alla er fetisar. Cant handle the truth jävla fetton.
Du, de finns de som attraheras av fetma och i vissa kulturer anses det även vara fint.
Vi behöver bara se på den svarta Amerikanska kulturen där de med Silicon pumpade arslen som liknar ladugårdsväggar är det finaste som finns, inget jag attraheras av men man kan inte ifrågasätta varför andra gör det.
Fet = välbärgad = attraktiv i många delar av världen.

Personligen tycker jag…. Tala inte om vad jag skall attraheras av, jag talar inte om för andra vad de skall attraheras av, men framför allt gör det inte till en feministisk rättvise sak (män måste tycka om överviktiga annars kvoterar vi tyckandet så)
Tycker bara det är lite lågvattenmärke att ifrågasätta och jämföra sin egen attraktionskraft med andra som hon gör och jämför sig med en smal modell, helt sjukt.
Men jag tycker även du är ute o cyklar, det strider inte alls mot naturens lagar att attraheras av överviktiga på något sätt….bara för att du och jag inte gör det betyder det inte att andra gör det.
Citera
2016-10-31, 02:16
Medlem
Bonnatorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roy666
Du, de finns de som attraheras av fetma och i vissa kulturer anses det även vara fint.
Att anse det som fint eller som ett mått på välstånd gör man bara i riktiga jävla negerländer där nästan alla är magra fattighjon, eller gör man så bland trasproletärerna i Sverige nu också?
Känns som något alla mina arbetslösa knarkarpolare har missat isåfall, de är magra hela bunten och skyr tjockisar som pesten.

Jag själv attraheras i viss mån av fetma primärt för att jag har uselt självförtroende, och det känns på något sätt lite mer realistiskt att runka till en porrfilm av någon som påminner mer om det sociala klientel man känner sig ha större chans att få i säng (sorgligt och cyniskt, jag vet).

Med det sagt: Varför i helvete skulle man annars ha den fetishen?
Är man bara dum i huvudet och föredrar att vara dubbelt så svettig efter att ha knullat hälften så länge, alternativt att ens ligg/partner ska ha ett kortare och jobbigare liv?
Min flickvän är förvisso smällfet, och visst är det praktiskt att alltid ha någon varm att krama på vintern, men det vägs ju upp av tusen nackdelar. Hade hon gått ner 40kg omedelbart av att jag kapat en tå hade jag gjort det utan att blinka, om inte annat för hennes egen hälsas skull.

Folk som matar sina flickvänner för att uppehålla deras vikt äcklar mig rejält på ett moraliskt plan, där är det fan retroaktiv abort för bägge två som gäller.
Senast redigerad av Bonnatorp 2016-10-31 kl. 02:19.
Citera
2016-10-31, 18:32
Medlem
Citat:
Mår hon inte dåligt så är det inte självförnekelse, men att det kommer att leda till hälsoproblem är nog sant, sent ska syndaren vakna heter det ju.

Jag tror inte att hon mår bra, men hon försöker rättfärdiga sitt beteende genom att påstå att hon gör det. Jag har svårt att tro att hon är lycklig. Och det är som sagt inte sunt heller.
Citera
2016-10-31, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Jag tror inte att hon mår bra, men hon försöker rättfärdiga sitt beteende genom att påstå att hon gör det. Jag har svårt att tro att hon är lycklig. Och det är som sagt inte sunt heller.

Nej det gör hon nog inte, och hon mår nog knappast bättre av att folk gör narr av henne.
Citera
2016-10-31, 18:55
Medlem
Citat:
Nej det gör hon nog inte, och hon mår nog knappast bättre av att folk gör narr av henne.

Det är ju hon själv som går ut med att hon inte förstår varför hon inte anses attraktiv. Hon mår inte bättre av att inte få höra sanningen heller. Hon lever i självförnekelse.
Citera
2016-10-31, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Det är ju hon själv som går ut med att hon inte förstår varför hon inte anses attraktiv. Hon mår inte bättre av att inte få höra sanningen heller. Hon lever i självförnekelse.

Klart att man får höra sanningen om man är så tjock som henne.

Men tillslut gick väl fatshamingen så långt att hon slutade att bry sig och bara accepterade att hon är ett jävla fetto.

Så nu efter att hon har accepterat sig själv vill hon såklart att andra gör det också, vilket de inte kommer. Sen har hon bara kvar att acceptera att hon är ful och att ingen någonsin kommer att älska henne på denna jord.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2016-10-31 kl. 19:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in