2016-11-14, 08:49
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Nej men de lever heller inte enligt en viktig västerländsk
Princip:

Att de lever sitt liv för sin egen skull inte för familjen eller någon man

Du lever för att du ska bestämma vad som är bäst för dig.

1) De går hemma och chillar medan män gör allt arbete? Däremot vet de "which side their bread is buttered on". Att de måste göra saker för sina män och familjer är part och the deal. Du kan inte bli försörjd utan att ge något i utbyte.

2) Tänk dig ett samhälle där alla män går hemma medan kvinnorna arbetar och sköter allt utanför hemmet. Skulle män klaga på att de var förtryckta?

Citat:
1:Jo det är rätt män värderarar kvinnor högre än guld och skulle aldrig överge kvinnor.

2. Vad männen gör i Afganistan är att beröva kvinnor deras frihet , Islam berövar kvinnor friheten.

Även om ni fåtal kvinnor som är här och läser inte tror det:

De konservativa männen värnar om kvinnor mer en Vänsterns män.

Förnuftet kvinnor måste förstå är att deras frihet är mer värt än något annat för om de förlorar friheten nu p.g.a att Islam tar över så kommer de aldrig få tillbaka den.

1) Varför? Kvinnor parasiterar bara på män, förstör deras liv, och gör dem olyckliga.

2) Nej att bli daltad med hela livet är inte att bli berövad frihet. Det är oförskämt att påstå det. Däremot förtjänar kvinnor i muslimska länder att få ta hand om sig själva precis som kvinnor i Väst börjar få göra.

3) Ja kvinnor måste få friheten att klara sig själva och ta hand om sina familjer (om de vill ha man + barn) precis som män alltid har gjort.
Citera
2016-11-14, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) De går hemma och chillar medan män gör allt arbete? Däremot vet de "which side their bread is buttered on". Att de måste göra saker för sina män och familjer är part och the deal. Du kan inte bli försörjd utan att ge något i utbyte.

2) Tänk dig ett samhälle där alla män går hemma medan kvinnorna arbetar och sköter allt utanför hemmet. Skulle män klaga på att de var förtryckta?

1) Varför? Kvinnor parasiterar bara på män, förstör deras liv, och gör dem olyckliga.

2) Nej att bli daltad med hela livet är inte att bli berövad frihet. Det är oförskämt att påstå det. Däremot förtjänar kvinnor i muslimska länder att få ta hand om sig själva precis som kvinnor i Väst börjar få göra.

3) Ja kvinnor måste få friheten att klara sig själva och ta hand om sina familjer (om de vill ha man + barn) precis som män alltid har gjort.

1. Nej kvinnor gör inte män olyckliga tvärtom Ex:

Jag såg en man och kvinna båda över 70 som sa som följer:

- Jag är inte intresserad av antikviteter : sa mannen

- Men varför är du med mig att tittar på detta.

- Därför jag är intresserad av dig , hela tiden vill jag vara med dig.

Kvinnan vart mycket glad.

2. Fast muslimska kvinnor kommer inte få någon frihet eftersom de följer deras tradition och
kvinnor kommer fortsätta i all evighet att vara slavar eftersom de slår ner så hårt på kvinnor
som opponerar sig.

Så att ge Islam styrka är att verka för att själv bli slav.

3. De kan göra som de själv vill bara så länge de har frihet och rättigheter.

Alternativet är att bli styrda av män.

Du har frihet eftersom du kan välja vem du ska vara med , och hur många barn du vill ha ,
vad du ska göra , vart du ska gå .

Tänk dig att du inte har den friheten hur skulle det kännas ?
Citera
2016-11-14, 09:44
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1. Nej kvinnor gör inte män olyckliga tvärtom Ex:

Jag såg en man och kvinna båda över 70 som sa som följer:

- Jag är inte intresserad av antikviteter : sa mannen

- Men varför är du med mig att tittar på detta.

- Därför jag är intresserad av dig , hela tiden vill jag vara med dig.

Kvinnan vart mycket glad.

Du tror att en man är lyckligare med en kvinna på 70 år än en kvinna på 20 år?

Citat:
2. Fast muslimska kvinnor kommer inte få någon frihet eftersom de följer deras tradition och
kvinnor kommer fortsätta i all evighet att vara slavar eftersom de slår ner så hårt på kvinnor
som opponerar sig.

Så att ge Islam styrka är att verka för att själv bli slav.

Det är för att muslimska kvinnor tjänar på islam medan män förlorar.

Citat:
3. De kan göra som de själv vill bara så länge de har frihet och rättigheter.

Alternativet är att bli styrda av män.

Du har frihet eftersom du kan välja vem du ska vara med , och hur många barn du vill ha ,
vad du ska göra , vart du ska gå .

Tänk dig att du inte har den friheten hur skulle det kännas ?

Det har kvinnor i muslimska länder också.
Citera
2016-11-14, 10:03
Medlem
Citat:
Du tror att en man är lyckligare med en kvinna på 70 år än en kvinna på 20 år?

Det är för att muslimska kvinnor tjänar på islam medan män förlorar.

Det har kvinnor i muslimska länder också.

Ja en 70 årig man blir lyckligare av jämnårig kvinna eftersom det är större chans att de gillar
varandra på riktigt och inte bara låssas gilla för att få tag på arv eller pengar

Nej de gör inte det eftersom frihet och självbestämmande är det viktigaste för de flesta personer.
Muslimska kvinnor blir mindre lyckliga än västerländska.

I vissa muslimska länder är det bättre men utvecklingen i Islam går mot att kvinnors frihet värderas lägre.
Citera
2016-11-14, 10:13
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ja en 70 årig man blir lyckligare av jämnårig kvinna eftersom det är större chans att de gillar
varandra på riktigt och inte bara låssas gilla för att få tag på arv eller pengar

1) Men kvinnor gillar män överhuvudtaget.

2) Om kvinnan gillade mannen på riktigt skulle hon lämna honom så att han kunde vara med en 20 åring istället.

3) Tycker du att det är rättvist mot män att de först betalar mycket mer skatt än kvinnor och sen tvingas vara med kvinnor över 40?

Citat:
Nej de gör inte det eftersom frihet och självbestämmande är det viktigaste för de flesta personer.
Muslimska kvinnor blir mindre lyckliga än västerländska.

Men muslimska kvinnor har mycket mer frihet och självbestämmande eftersom de inte behöver jobba och kan göra vad de vill på dagarna på sina mäns pengar.

Citat:
I vissa muslimska länder är det bättre men utvecklingen i Islam går mot att kvinnors frihet värderas lägre.

Wut?
Citera
2016-11-14, 14:16
Medlem
Citat:
1) Men kvinnor gillar män överhuvudtaget.

2) Om kvinnan gillade mannen på riktigt skulle hon lämna honom så att han kunde vara med en 20 åring istället.

3) Tycker du att det är rättvist mot män att de först betalar mycket mer skatt än kvinnor och sen tvingas vara med kvinnor över 40?

Men muslimska kvinnor har mycket mer frihet och självbestämmande eftersom de inte behöver jobba och kan göra vad de vill på dagarna på sina mäns pengar.

Wut?

Kvinnor är inte lata så de vill tjäna pengar själv.

Män älskar kvinnor av alla åldrar men självklart kan det göras bättre så att fler
kvinnor känner sig omtyckta. Det är viktigt för det mentala välbefinnandet att
känna sig omtyckt. Om jag kan så försöker jag ge kvinnor iden att de är bra och fantastiska
även äldre kvinnor.

Skulle vi lyckas förmedla detta till kvinnor skulle de må bättre vara mindre sjuka och trivas bättre med livet.

Om du skulle leva i Afganistan skulle det inte vara någon rättighet du skulle sakna ?
Citera
2016-11-14, 14:25
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Kvinnor är inte lata så de vill tjäna pengar själv.

Nej kvinnor vill få pengar av män både för att de är arbetsskygga och för att kvinnor tycker att det är förnedrande att jobba och betala för sig själva.

Citat:
Män älskar kvinnor av alla åldrar men självklart kan det göras bättre så att fler
kvinnor känner sig omtyckta. Det är viktigt för det mentala välbefinnandet att
känna sig omtyckt. Om jag kan så försöker jag ge kvinnor iden att de är bra och fantastiska
även äldre kvinnor.

Nej ingen man älskar tanter.

Citat:
Skulle vi lyckas förmedla detta till kvinnor skulle de må bättre vara mindre sjuka och trivas bättre med livet.

Det skulle bara skratta åt män och utnyttja dem ännnu mer.

Citat:
Om du skulle leva i Afganistan skulle det inte vara någon rättighet du skulle sakna ?

Nah.
Citera
2016-11-14, 14:42
Medlem
Citat:
Nej kvinnor vill få pengar av män både för att de är arbetsskygga och för att kvinnor tycker att det är förnedrande att jobba och betala för sig själva.

Nej ingen man älskar tanter.

Det skulle bara skratta åt män och utnyttja dem ännnu mer.

Nah.

Nej Jag är helt säker på att kvinnor är bättre än så.

Ifall det skulle vara någon kvinna som var lite sämre så
är rätt metod att vara vänlig och försöka hjälpa vederbörande att bli bättre.
Man skulle t.o.m kunna gifta sig med henne och till slut skulle hon kunna
bli bra efter att ha levt ihop ett tag om man bara fortsätter pratar vänligt.
Citera
2016-11-14, 21:22
Medlem
Citat:
Nej Jag är helt säker på att kvinnor är bättre än så.

Ifall det skulle vara någon kvinna som var lite sämre så
är rätt metod att vara vänlig och försöka hjälpa vederbörande att bli bättre.
Man skulle t.o.m kunna gifta sig med henne och till slut skulle hon kunna
bli bra efter att ha levt ihop ett tag om man bara fortsätter pratar vänligt.

Troligtvis är en man defekt om han inte klarar av att ryta till kvinnor. Annars hade inte naturen gett kvinnan hennes fantastiska kvinnliga förmåga att drastiskt boosta mannens adrenalinhalt från noll till 100 på nolltid och enbart med hjälp av rent nonsens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in