Citat:
Har inte hänt mig men min farsa. Det här var säkert för en 20 år sedan.. En kille som bodde i samma hyreshus var känd för att vara lite psycho, han bråkade ofta med sin fru och polisen hade varit där fler gånger för att han kastade ut sina möbler genom fönstren. Farsan skulle hämta något i källaren, och det var rätt trånga och långa korridorer och inte jätte ljust. Då kommer den här snubben in från en sidoutgång med en yxa i ena handen och ett helt blodigt slaktarförkläde. Han jobbade tydligen som slaktare men det visste inte farsan. Så de möts där i mitten av korridoren, farsan höll på att skita på sig! Slaktaren hälsade bara, så snackade de lite snabbt och gick åt varsitt håll. Jag hade fan sprungit åt andra hållet.. Han undrade om han kanske mördat sin fru eller någon annan. Lite skumt att man åker från jobbet med slaktarförklädet på sig.
Själv kan jag inte komma på något jätte skrämmande som hänt mig värt att berätta om..
Eller en sak när jag var typ 7-8 år så brukade jag släppa kulor (sådana man spelade med) genom springorna i trapphuset (bodde typ på femte våningen). En dag så stack en 40-åring in huvudet där och kollade upp så han fick en kula rakt i pannan. Han vart så jävla förbannad så han sprang upp, lyfte upp och skakade om mig och tryckte upp mig mot väggen och skrek att han skulle döda mig typ. Det var lite läskigt i den åldern.
Hamnade i slagsmål med en zigenare en gång också som jag slog ner när jag var i 12-årsåldern,
då hämtade han hela sin familj. Vilket var lite läskigt.. men jag lyckades undvika att få stryk.
Själv kan jag inte komma på något jätte skrämmande som hänt mig värt att berätta om..
Eller en sak när jag var typ 7-8 år så brukade jag släppa kulor (sådana man spelade med) genom springorna i trapphuset (bodde typ på femte våningen). En dag så stack en 40-åring in huvudet där och kollade upp så han fick en kula rakt i pannan. Han vart så jävla förbannad så han sprang upp, lyfte upp och skakade om mig och tryckte upp mig mot väggen och skrek att han skulle döda mig typ. Det var lite läskigt i den åldern.
Hamnade i slagsmål med en zigenare en gång också som jag slog ner när jag var i 12-årsåldern,
då hämtade han hela sin familj. Vilket var lite läskigt.. men jag lyckades undvika att få stryk.
Fan du väcker gamla minnen till liv! Kommer nog aldrig glömma när jag bråkade med en av skolans värsta araber, var på fotbollsplanen när han helt oprovocerat började sparka grus på mig. Lägg av, sa jag bestämt. Han fortsatte givetvis, och jag var ändå den lugna blyga lilla killen men fan så han väckte vrede i mig den dagen. LÄGG AV skrek jag igen då tar han upp en större pinne och kastar mot mig. Jag flippar och hittar en redig sten, kunde knappt få handen runt den. Sular denna sten mot honom, missar tyvärr. Han skriker något på arabiska, och från ingenstans kommer 1 stor blatte ifrån 6an rusandes mot mig med en wannabe neger i samma ålder. Sprang för mitt liv och låste in mig på toaletten. Satt där i säkert 1 timma innan lärarna kom till min hjälp. Var fruktansvärt rädd då.
Jag gick i fyran eller femman när detta skedde kan inte komma ihåg redigt. Men nästa morgon så stod iallafall halva släkten från högstadiet vid ingången till skolan med denna arab som jag bråkat med. Var säkert ett tiotal blattar där. Såg allt detta som tur var inifrån ett klassrum precis när rasten börjat, så jag var säker där inne. Då var man inte kaxig heller, jävla flockdjur
Samma arab är idag dömd för grov misshandel, knivskar någon student för inte så länge sen. Blir inte förvånad för 5 öre.