Flashback bygger pepparkakshus!
2016-11-09, 17:14
Medlem
SandalVandalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dstruct
Har inte hänt mig men min farsa. Det här var säkert för en 20 år sedan.. En kille som bodde i samma hyreshus var känd för att vara lite psycho, han bråkade ofta med sin fru och polisen hade varit där fler gånger för att han kastade ut sina möbler genom fönstren. Farsan skulle hämta något i källaren, och det var rätt trånga och långa korridorer och inte jätte ljust. Då kommer den här snubben in från en sidoutgång med en yxa i ena handen och ett helt blodigt slaktarförkläde. Han jobbade tydligen som slaktare men det visste inte farsan. Så de möts där i mitten av korridoren, farsan höll på att skita på sig! Slaktaren hälsade bara, så snackade de lite snabbt och gick åt varsitt håll. Jag hade fan sprungit åt andra hållet.. Han undrade om han kanske mördat sin fru eller någon annan. Lite skumt att man åker från jobbet med slaktarförklädet på sig.

Själv kan jag inte komma på något jätte skrämmande som hänt mig värt att berätta om..
Eller en sak när jag var typ 7-8 år så brukade jag släppa kulor (sådana man spelade med) genom springorna i trapphuset (bodde typ på femte våningen). En dag så stack en 40-åring in huvudet där och kollade upp så han fick en kula rakt i pannan. Han vart så jävla förbannad så han sprang upp, lyfte upp och skakade om mig och tryckte upp mig mot väggen och skrek att han skulle döda mig typ. Det var lite läskigt i den åldern.

Hamnade i slagsmål med en zigenare en gång också som jag slog ner när jag var i 12-årsåldern,
då hämtade han hela sin familj. Vilket var lite läskigt.. men jag lyckades undvika att få stryk.

Fan du väcker gamla minnen till liv! Kommer nog aldrig glömma när jag bråkade med en av skolans värsta araber, var på fotbollsplanen när han helt oprovocerat började sparka grus på mig. Lägg av, sa jag bestämt. Han fortsatte givetvis, och jag var ändå den lugna blyga lilla killen men fan så han väckte vrede i mig den dagen. LÄGG AV skrek jag igen då tar han upp en större pinne och kastar mot mig. Jag flippar och hittar en redig sten, kunde knappt få handen runt den. Sular denna sten mot honom, missar tyvärr. Han skriker något på arabiska, och från ingenstans kommer 1 stor blatte ifrån 6an rusandes mot mig med en wannabe neger i samma ålder. Sprang för mitt liv och låste in mig på toaletten. Satt där i säkert 1 timma innan lärarna kom till min hjälp. Var fruktansvärt rädd då.

Jag gick i fyran eller femman när detta skedde kan inte komma ihåg redigt. Men nästa morgon så stod iallafall halva släkten från högstadiet vid ingången till skolan med denna arab som jag bråkat med. Var säkert ett tiotal blattar där. Såg allt detta som tur var inifrån ett klassrum precis när rasten börjat, så jag var säker där inne. Då var man inte kaxig heller, jävla flockdjur

Samma arab är idag dömd för grov misshandel, knivskar någon student för inte så länge sen. Blir inte förvånad för 5 öre.
Citera
2016-11-09, 17:40
Medlem
DMONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SandalVandalen
Vad var hon ute efter egentligen? Haha!

Det var ju ingen "hon" utan en han. Ladyboy surprise!
Citera
2016-11-09, 17:56
Medlem
SandalVandalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DMON
Det var ju ingen "hon" utan en han. Ladyboy surprise!

Tänkte det, läste fel! Du skulle kört på ändå
Citera
2016-11-10, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dstruct
Har inte hänt mig men min farsa. Det här var säkert för en 20 år sedan.. En kille som bodde i samma hyreshus var känd för att vara lite psycho, han bråkade ofta med sin fru och polisen hade varit där fler gånger för att han kastade ut sina möbler genom fönstren. Farsan skulle hämta något i källaren, och det var rätt trånga och långa korridorer och inte jätte ljust. Då kommer den här snubben in från en sidoutgång med en yxa i ena handen och ett helt blodigt slaktarförkläde. Han jobbade tydligen som slaktare men det visste inte farsan. Så de möts där i mitten av korridoren, farsan höll på att skita på sig! Slaktaren hälsade bara, så snackade de lite snabbt och gick åt varsitt håll. Jag hade fan sprungit åt andra hållet.. Han undrade om han kanske mördat sin fru eller någon annan. Lite skumt att man åker från jobbet med slaktarförklädet på sig.

Själv kan jag inte komma på något jätte skrämmande som hänt mig värt att berätta om..
Eller en sak när jag var typ 7-8 år så brukade jag släppa kulor (sådana man spelade med) genom springorna i trapphuset (bodde typ på femte våningen). En dag så stack en 40-åring in huvudet där och kollade upp så han fick en kula rakt i pannan. Han vart så jävla förbannad så han sprang upp, lyfte upp och skakade om mig och tryckte upp mig mot väggen och skrek att han skulle döda mig typ. Det var lite läskigt i den åldern.

Hamnade i slagsmål med en zigenare en gång också som jag slog ner när jag var i 12-årsåldern,
då hämtade han hela sin familj. Vilket var lite läskigt.. men jag lyckades undvika att få stryk.

haha ja jag hade nog också sprungit därifrån.
Sjukt roligt det med spelkulorna hahahah! fan va ja skratta
Citera
2016-11-11, 13:13
Medlem
cabbages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niracave
Sök upp personen och ge igen Eller är fanskapet kanske död nu?

Bah.. då har vi alla ett led med folk från barndomen som skall ge igen.
Jag var f.ö mer på väggar o tak under min uppväxt än golv.
Citera
2016-11-11, 22:41
Medlem
ZcD475s avatar
När jag var 8-9 år och hade skrämt upp mig rejält med skräckhistorier innan läggdags. Somnade dock som den modige gosse jag var, vaknade sedan på natten och skulle gissningsvis gå på toaletten. Med kusliga monster i tankarna sätter jag försiktigt ner fötterna på golvet och då sträcker kattskrället fram tassarna (han brukade sova under min säng) och petar till min ena fot! Fy fasiken vad rädd jag blev. Gallskrek och rusade in till mina föräldrars rum, övertygad om att alla helvetets demoner var mig i hälarna, och fick sova resten av natten på en madrass på golvet där inne, fortfarande livrädd och övertygad om att monstret när som helst skulle komma in och göra slut på mig. Är nog den enda gången jag kan komma ihåg att jag upplevde ren skräck.
Citera
2016-11-16, 18:18
Medlem
at0m3ns avatar
Det värsta jag varit med om var när jag blev kidnappad grovt misshandlat senare kidnappad igen och misshandlad på nytt, och senare misshandlad framför den jag älskar, fick stryk medans hon kollade på det är den värsta smärtan jag känt i hela mitt liv..

Nu är jag utan ekonomi mitt barn är borta från mitt liv, hon kallar mig för för golare på sociala medier och jag vet inte var jag ska ta vägen haha det sjuka är att jag använder inga droger men mår varje dag som helvetet själv om det finns ett helvete så är detta det helvetet!

Dessutom så golade jag ingen fick stryk ändå och hotad till livet.
Tänk om historien tog slut här det hade varit nåt men nej samma tjej som jag älskade och förlitade mig på ligger med människor jag har haft problem med och även misshandlat mig medans jag har haft trauma och har än idag...

Jag har testat droger men den här trippen är en klass för sig!

Ha det gott allesammans och kom ihåg att när ni tror ni mår dåligt så finns det dem som mår sjukhelvetes mycket värre!
Senast redigerad av at0m3n 2016-11-16 kl. 18:25.
Citera
2016-11-18, 02:59
Medlem
Kokettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
Det värsta jag varit med om var när jag blev kidnappad grovt misshandlat senare kidnappad igen och misshandlad på nytt, och senare misshandlad framför den jag älskar, fick stryk medans hon kollade på det är den värsta smärtan jag känt i hela mitt liv..

Nu är jag utan ekonomi mitt barn är borta från mitt liv, hon kallar mig för för golare på sociala medier och jag vet inte var jag ska ta vägen haha det sjuka är att jag använder inga droger men mår varje dag som helvetet själv om det finns ett helvete så är detta det helvetet!

Dessutom så golade jag ingen fick stryk ändå och hotad till livet.
Tänk om historien tog slut här det hade varit nåt men nej samma tjej som jag älskade och förlitade mig på ligger med människor jag har haft problem med och även misshandlat mig medans jag har haft trauma och har än idag...

Jag har testat droger men den här trippen är en klass för sig!

Ha det gott allesammans och kom ihåg att när ni tror ni mår dåligt så finns det dem som mår sjukhelvetes mycket värre!

Hahahhahahahhah så sjukt otippat svar
Citera
2016-11-18, 03:12
Medlem
Nurjenfs avatar
det mest skrämmande är väl påhittade känslan av att dö på ett värdelöst och ironiskt sätt i kombination som man get 'allt". typ att åka nån berg och dalbana eller flyga iväg från "slänggungan" för att därefter bli spetsad av en pinne i rabatten. att flyga för "skönare breddgrader" med negroida försäljare som inte förstår subtilt språk med tidernas logiska motsvarighet till dundee är ju en annan grej som man fått samma känsla ifrån även om dessa är helt övervunna med tänk så finns det ju fortfarande situationer som kan skapa den känslan., att passivt slungas med och förgås i ett scenario man påförhand borde gett mer i är ju ett sådant nog dom flesta har, även om arbetet många gånger istället kan vara den slutliga boven så väljer ju många hellre att gå 100 ut den vägen än den andra, delvis 2 sidor av samma mynt.
Senast redigerad av Nurjenf 2016-11-18 kl. 04:00.
Citera
2016-11-18, 08:11
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokette
Hahahhahahahhah så sjukt otippat svar

Otippat ja det får jag hålla med om, men tänk dig att det finns människor som gör allt för makt!!!??!?!?!

Tänk dig vad vi har för löst folk i vårt avlånga land, tänk dig vad dessa psykotiska individer kan ställa till med och det värsta utav allt jag har henne på band när hon själv säger följande,

-Varför gråter du för? Jag börjar tro att du inte blev misshandlad och att allt bara var skådespeleri

HELVETEEEEEEEEEEEEE jag har träffat på många människor men denna tjejen är sjuk mycket sjuk :/
Citera
2016-11-18, 10:37
Medlem
Kokettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
Otippat ja det får jag hålla med om, men tänk dig att det finns människor som gör allt för makt!!!??!?!?!

Tänk dig vad vi har för löst folk i vårt avlånga land, tänk dig vad dessa psykotiska individer kan ställa till med och det värsta utav allt jag har henne på band när hon själv säger följande,

-Varför gråter du för? Jag börjar tro att du inte blev misshandlad och att allt bara var skådespeleri

HELVETEEEEEEEEEEEEE jag har träffat på många människor men denna tjejen är sjuk mycket sjuk :/

jag tycker faktiskt det låter som att du inte blev misshandlad och allt bara var skådespeleri
Citera
2016-11-18, 17:25
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokette
jag tycker faktiskt det låter som att du inte blev misshandlad och allt bara var skådespeleri

Ja du har en fri vilja och tro på precis vad du vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in