• 9
  • 10
2016-10-30, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Det där är en bra insikt. Det finns till och med de som anser att vi gått förbi den kritiska massan där det inte längre går att reversera utvecklingen.

Sverige är på sikt på väg att utplåna sig själv, så passa på att se Sverige dö i Slow Motion om du har 50 år på dig.

Onekligen kommer inte den svenska kulturen överleva på sikt.

Det märkliga är att det var den kulturen som gav kvinnor Rättigheter och självbestämmande.

Den första åtgärd feministerna gör när de kommer till makten är att riskera dessa rättigheter genom att importera andra kulturer, det är inte logiskt . precis som de rättigheter de hade inte är något av värda.

Slutprodukten av feminismens insatser är att kvinnor får mindre rättigheter och självbestämmande än någonsin i Sverige.
Citera
2016-10-31, 01:39
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Onekligen kommer inte den svenska kulturen överleva på sikt.

Det märkliga är att det var den kulturen som gav kvinnor Rättigheter och självbestämmande.

Den första åtgärd feministerna gör när de kommer till makten är att riskera dessa rättigheter genom att importera andra kulturer, det är inte logiskt . precis som de rättigheter de hade inte är något av värda.

Slutprodukten av feminismens insatser är att kvinnor får mindre rättigheter och självbestämmande än någonsin i Sverige.
Innan vi dör har vi hört storyn om konvertera eller dö. I Sverige.
Och kvinnor som säljs som sexslavar.
Citera
2016-11-20, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Helt rätt - själv är jag husägare och måste betala underhåll på det -- men det gör det inte till ett yrke och finns faktiskt inget kompetenskrav alls på det heller....

Så SD som inte vill ha en viss typ av invandring är alltså diskvalificerade från att diskutera frågan - eftersom de inte är emot just det?

På samma sätt som när vuxna köper barn på semestern och sedan åker hem och döms i hemlandet -- eller när vuxna stympar/gifter bort/dödar familjemedlemmar på semestern och sedan döms efter återkomsten i hemlandet ...

Nej, jag är verkligen ingen "vanlig vit svensk man" -- jag är fembarnsmor - mormor till fyra och sedan snart trettio år gift med en (och samma - svenska) man...

Någon kvinna har jag aldrig varit i lag med ..

Så trevligt att se att du åtminstone har något rätt ...

Nej - ryckte är en synonym till "drog hårt"/drog plötsligt etc ... (och ibland bara "drog" - som i dra, drar, drog)

Rykte = skvaller, däremot inte utpressning.

Det jag frågade efter var vad för "rykte" man var rädd för.

Eftersom jag är varken SD anhängare eller insatt i invandringspolitiken så kan jag ej svara.
Rykte; ville inte skriva allt, tänkte att du förstod, till skillnad från dig så har jag ett liv att sköta inte som du, som sitter på flashback hela dagarna trots att du är fembarnsmor.
Vad jag menar med rykte är att det kan komma ut att man har besökt en sexarbetare, eftersom feministerna bidrar till stigmatisering.

Återigen" HUR ska man kunna åka fast? Du säger "på samma sätt" , berätta då hur dem går tillväga.
Jag har redan sagt att professionella sexarbetare inte skulle utsätta sina kunder för fara, till exempel.
Citera
2016-11-22, 15:05
Medlem
singularitets avatar
Ni ska inte diskutera prostitution med feminister. För det första så har dom ingenting att göra med vem ni har sex med. För det andra så legaliserar man prostitution utan att prata så mycket om det. En del tjejer skyddar sexköpslagen som om det gällde hennes egen fitta nämligen. För henne är det primitiva känslor av makt och kontroll över tillgången på fitta som är viktigare än en enkel regel som ger kvinnor rätt att bestämma över sin egen kropp. Om jag får makten så legaliserar jag prostitution, inbilla er ingenting annat.
Citera
2016-11-22, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av singularitet
Ni ska inte diskutera prostitution med feminister. För det första så har dom ingenting att göra med vem ni har sex med. För det andra så legaliserar man prostitution utan att prata så mycket om det. En del tjejer skyddar sexköpslagen som om det gällde hennes egen fitta nämligen. För henne är det primitiva känslor av makt och kontroll över tillgången på fitta som är viktigare än en enkel regel som ger kvinnor rätt att bestämma över sin egen kropp. Om jag får makten så legaliserar jag prostitution, inbilla er ingenting annat.

De flesta kvinnor vill inte själva tvingas till att sälja sex. Därför. De flesta män vill inte heller se sina fruar, flickvänner, mödrar och döttrar tvingas att göra det heller.

Bara egocentriska och gubbsjuka män utan hjärta och socialskills som vill se det legaliseras, och riktiga horor då förstås. Att de vill bli strypta av sina misgoyna sexkunder mot betalning skiter jag fullständigt i.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2016-11-22 kl. 23:16.
Citera
2016-11-23, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
https://www.youtube.com/watch?v=DRv2cVF0CdM

Hur vanns andra världskriget? Ja, inte med någon jävla feminism eller genus...
Från samma film:
https://www.youtube.com/watch?v=HNR_HofJ_Fs
Sorry, kunde inte hålla mig
Citera
2016-11-23, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xenomorph-ball
Från samma film:
https://www.youtube.com/watch?v=HNR_HofJ_Fs
Sorry, kunde inte hålla mig

No, problem, jag gillar den rullen med och är nog också 'lite' tveksam ( ) till radikal-feminism....

Men förutom ett överskott av testosteron, vad annars fanns det i det där klippet..?..

Och vad har det med ämnet att göra ?

Bara nyfiken.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här