Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-11-10, 17:25
Bannlyst
MNGA Erfarna odlare vgrar autos.

Jaha.

Dom senare r grymma som fan. 20% THC r inga problem.

Vilka gr det?
DinaFem
RoyalQueen

Monster Autos, potenta, high TCH inga problem mer.

Jag tnkte hra med er som provat dom hr nyare vrsting Autos vad ni tycker om de.

Jag har dom p gng sjlv nu.
Jag funderar nd g till feminiserade utan auto funktion nsta gng.
Men det kanske inte gr? Nya autos ska vara feting grejjer.

Vad vet ni om de nyare autos ? r dom bra eller?

Edit: det r xxl skrder om man odlar rtt, det ska vara xxl feeling.
Stmmer det?
Jag lovar svara hr nr jag provat.
Tala ut ni nu som testat

Det jag personligen gillar med Autos r att det r s jvla ltt ha det rullande.
Prova olika strains. Man handlar varje mnad 2-3 olika sorters, lgger in dom hur som i tltet.

Alla har samma tid, ifrn brjan till slut. Du kan gra hur du vill med plantorna, in och ut, non stop.

Om man odlar t en sjlv, folk som odlar fr att slja behver inte svara hr
Senast redigerad av medigrow 2016-11-10 kl. 17:34.
Citera
2016-11-23, 03:52
Medlem
smellyproofs avatar
r inte expert men har testat rka ngra autos frn royal queen seeds och blev inte alls imponerad. Auto ger ok rka men inte mer.

Gillar du idn med snabb, rullande odling kanske du borde testa 12/12 metoden med "riktiga" strains istllet.
Citera
2016-11-23, 14:12
Medlem
HippieKillers avatar
h finns bra super autos dr ute. Iaf betydligt bttre n det folk kper frn lokala kranen.

Har odlat mkt autos o fortstter gra det titt som ttt d det gr fortare n att vegga o sen blomma regulars o med den platsen jag har till godo s fr jag inte mer per skrd p regulars.

Krt mkt frn bulk seed bank o rekommenderar starkt Devils kiss, Auto mazar o East ryder. Dem har fler autos som r jvligt bra ox men inte ger s mkt yield. Barneys farm o dutch passion har grymma strains med, men dr prjsar man ju mer fr namnet n nt annat..
Citera
2016-11-23, 17:48
Medlem
-spitzlix-s avatar
Krt mnga olika autos och ftt jvligt fin rka.
Citera
2016-11-23, 21:06
Medlem
professor_knass avatar
Lowryder har ett dligt rykte, men Lowryder#2 kan jag g i god fr att den r bra. Gav 45g/planta i en SoG under 1800w HPS (tror jag, kanske var 1200w) fr lnge sedan i en galax lngt lngt borta.

Easyryder har gett 15g/planta i en utomhusgrow som inte fick s mycket krlek.
Citera
2016-11-23, 22:41
Medlem
Klart det r prima.

1kg tort frn en auto i dwc, 24% thc, r du duktig fr du bra skit oavsett om det r photos eller autos.
Citera
2016-12-29, 23:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slavik
Klart det r prima.

1kg tort frn en auto i dwc, 24% thc, r du duktig fr du bra skit oavsett om det r photos eller autos.

24% THC, hur mtte du upp det!?
Inte mnga som har en gaskromatograf hemma i garderoben, lyckliga du
1 kilo torrt p en(1) auto?
Luktar snickesnack lng vg.
Citera
2016-12-30, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ettpundsvartkrut
24% THC, hur mtte du upp det!?
Inte mnga som har en gaskromatograf hemma i garderoben, lyckliga du
1 kilo torrt p en(1) auto?
Luktar snickesnack lng vg.

Jag har inte mtt upp ngonting alls, vilket jag inte psttt heller.
Det var Gorilla Glue auto av FastBuds jag tnkte p. Sen Mr.Ganjamoto p AFN
drog 1000g+ frn en Dutch Passion AutoUltimate. Lnkar nedan.

Ja, jag vet att man br ta kommersiella breeders ord med en stor nypa salt, ngon postade labbresultat p AFN som lnkas p icmag. Det fr du leta reda p sjlv.

https://2fast4buds.com/seeds/gorilla-glue
https://www.icmag.com/ic/showpost.ph...24&postcount=4.
Citera
2016-12-30, 00:47
Bannlyst
Citat:
Jag har inte mtt upp ngonting alls, vilket jag inte psttt heller.
Det var Gorilla Glue auto av FastBuds jag tnkte p. Sen Mr.Ganjamoto p AFN
drog 1000g+ frn en Dutch Passion AutoUltimate. Lnkar nedan.

Ja, jag vet att man br ta kommersiella breeders ord med en stor nypa salt, ngon postade labbresultat p AFN som lnkas p icmag. Det fr du leta reda p sjlv.

https://2fast4buds.com/seeds/gorilla-glue
https://www.icmag.com/ic/showpost.ph...24&postcount=4.

Tnkt efter lite, om man kr en auto i 10 veckor och ska f ett kilo och plantan ger 50% (hgt rknat) rkbart material i frhllande till totalvikten s skulle den plantan behva vxa 30 gram / dag ver sin livscykel, och d rknar vi torr vikt - sg att torrvikten r generst rknat 20% av den "vta-vikten" d mste den ka med i snitt 150 gram per dag under 70 dagar
I brjan gr det inte fort s den mste ha haft veckor d den kat 250-300 gram per dag, ngonstans faller alltihop p sin egen orimlighet.
Citera
2016-12-30, 01:21
Medlem
Citat:
Tnkt efter lite, om man kr en auto i 10 veckor och ska f ett kilo och plantan ger 50% (hgt rknat) rkbart material i frhllande till totalvikten s skulle den plantan behva vxa 30 gram / dag ver sin livscykel, och d rknar vi torr vikt - sg att torrvikten r generst rknat 20% av den "vta-vikten" d mste den ka med i snitt 150 gram per dag under 70 dagar
I brjan gr det inte fort s den mste ha haft veckor d den kat 250-300 gram per dag, ngonstans faller alltihop p sin egen orimlighet.

De dr AutoUltimate kan flska till sig uppt 17v, sen om det r speciellt effektivt gpw/r/vecka r ju en annan frga.

Jag sg att lnken p icmag inte fungerade, den finns p dwc forumet(tror jag) p afn om du vill lsa.

Kul med en till aktiv snubbe hr hur som!
Citera
2016-12-30, 01:29
Bannlyst
Citat:
De dr AutoUltimate kan flska till sig uppt 17v, sen om det r speciellt effektivt gpw/r/vecka r ju en annan frga.

Jag sg att lnken p icmag inte fungerade, den finns p dwc forumet(tror jag) p afn om du vill lsa.

Kul med en till aktiv snubbe hr hur som!

17 veckor d gr ekvationen ihop betydligt bttre n p 10...

17 veckor r ingen auto, det r knappt en semi-auto utan den blommar nr den uppntt sexuell mognad eller vad man ska kalla det (fritt versatt frn sexual maturity) en planta som inte visar kn efter 3 max 4 veckor och inte r klar efter ytterligare 6-7 veckor oavsett ljuslngd tycker jag personligen inte ska kallas autoblommande fr det r vldigt missvisande.
Mina egna autos indikerar kn efter ca 20-25 dagar under 24/0 och blommar klart under 24/0 - det r autos fr mig.
Vill du "kontrollodla" mitt pstende s dra ett PM med en Countermail.
Citera
2016-12-30, 02:35
Medlem
Citat:
17 veckor d gr ekvationen ihop betydligt bttre n p 10...

17 veckor r ingen auto, det r knappt en semi-auto utan den blommar nr den uppntt sexuell mognad eller vad man ska kalla det (fritt versatt frn sexual maturity) en planta som inte visar kn efter 3 max 4 veckor och inte r klar efter ytterligare 6-7 veckor oavsett ljuslngd tycker jag personligen inte ska kallas autoblommande fr det r vldigt missvisande.
Mina egna autos indikerar kn efter ca 20-25 dagar under 24/0 och blommar klart under 24/0 - det r autos fr mig.
Vill du "kontrollodla" mitt pstende s dra ett PM med en Countermail.

En auto r vl en auto oberoende hur lnge de tar innan de r klara s lnge de blommar oavsett ljusperiod, nr de r mogna, som sagt.

Jag har sjlv krt 2st AutoUltimate i dwc, de sexade runt dag 19-23, runt 60 hade de vxt upp i HPSn och vid 75 tog de upp i princip hela mitt 120*120 tlt och drack halva hinken om dagen(5-6L), det blev fr mycket fr mig s jag klippte ner bda tv.

Vad r det fr egna autos du har? Egna som i du har krt STS/CS fr femmat pollen gissar jag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in