Vad r det med svendomshinnan som r s svrt att prata om?? Min pojkvn och jag trffades nr vi var vldigt sm, 13 resp 14 r. Nr vi frlorade oskulden tillsammans s gjorde det s ont fr honom att han skrek och det bldde frn penisen. Jag hade sjlv lite ont men inte alls p samma stt som han. Det kom som en chock fr bda oss eftersom vi inte fattade vad det var som hnde. Det var frst flera r senare som jag hrde talas om svendomshinnan och vad det r fr nt och ntligen kunde f klarhet i vad som hnde! Serist, det hr r ngot man mste snacka mer om! Eller tminstone ha med i sexualundervisningen i skolan! Det r ju helt sjukt att vissa killar ska f en chock nr dem har sex frsta gngen eftersom dem inte har nn aning om vad som kan hnda!
Allts.. nr min sprack s bldde jag som en stucken gris. Bruden blev s jvla chockad. Jag kunde inte rra vid kuken p typ en mnad efter. Hr hade jag lngtat efter sex sen jag kunde f bnge lol. Jvla antiklimax det dr.
Allts jag gick ju p ungdomsmottagningen i varje fall, eftersom det gjorde s ont. De sa att det hette svendomshinna och var ngot som hll ihop ollon och frhud. Jag blev sjlv sjukt chockad. S jvla konstigt.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!