Citat:
Jag har redan gått igenom det här spåret men jag kan ju fylla i vad jag vet:Även om det var DaVinci som målat skiten på 1400-talet så hade jag ju fortfarande sett vad jag ser.
Och det är en så pass slående likhet att jag aldrig har sått nått liknande, såna där Police-Stech brukar vara riktigt dåliga men har man ju avbildat Podesta Brothers.
UK Police säger att "de vet vilka som ligger bakom, men kan inte göra något"
..men du fortsätter att förklara varför du inte ser så pass många, uppenbara och sjuka sammanträffande.
Inte för jag ska klaga på dig. Men satsa krafterna på något nyttigt istället, Praia da Luz - Kopplingen Clemens Freud och hans villa i närheten av där Madeleine McCann försvann.
Bevis på att Podestas var där så - Bingo! I ett fett tragiskt bingolotto som de här PizzaGate är.
Och det är en så pass slående likhet att jag aldrig har sått nått liknande, såna där Police-Stech brukar vara riktigt dåliga men har man ju avbildat Podesta Brothers.
UK Police säger att "de vet vilka som ligger bakom, men kan inte göra något"
..men du fortsätter att förklara varför du inte ser så pass många, uppenbara och sjuka sammanträffande.
Inte för jag ska klaga på dig. Men satsa krafterna på något nyttigt istället, Praia da Luz - Kopplingen Clemens Freud och hans villa i närheten av där Madeleine McCann försvann.
Bevis på att Podestas var där så - Bingo! I ett fett tragiskt bingolotto som de här PizzaGate är.
Enligt FBI Anon* så har Tony Podesta hälsat på och bott i huset nära Praia da Luz som ägs av Clement Freud, barnbarn till den moderna psykoanalysens uppfinnare. Clement Freuds hus är mer eller mindre ett fort. Omgärdas av hög betongmur samt övervakningskameror.
Clement Freud bjöd t o m paret McCann över till sitt hus för att de skulle kunna få en paus från pressen, då Maddy blev bortrövad.
Ja, övervakningsbilderna är på en och samma man. Jag tycker också de är lika, men det är inte tillräckligt, det är ju inte ens indicier.
Tony P är vän med Clement (som en gång varit anklagad för att ha sexuellt ofredat en flicka under 15) och en till känd pedofil, glömt hans namn.
John P är barndomsvän och nära vän med Dennis Hastert som fick 15 år för pedofila brott. John P är också nära vän med Jeffrey Epstein som har ett helt compound på en egen ö nånstans... Det sägs att han är pedo men han har aldrig åtalats för det.
John Podesta har semestrat i Portugal flera gånger.
Däremot finns det INGEN INFO som placerar varken Tony eller John i Portugal kring datumet (3) i maj i 2007 då Maddy rövades bort.
Två intressanta fakta kvarstår:
Enligt Wikileaks-mailen så
- är Johns mail från drygt 2006 till exakt 2007-05-04 bortraderade.
- besvarades hans mail från 2007-05-04 av hans assistent då han var borta då.
Tror jag att bilderna föreställer dessa bröder? Nej verkligen inte. Om de verkligen skulle vara med i en peddoring så skulle de ha andra som skötte grovjobbet.
*FBI Anon är den ursprungliga visselblåsaren som började hela skiten.
Senast redigerad av LuluBrooksie 2016-12-13 kl. 23:53.
Senast redigerad av LuluBrooksie 2016-12-13 kl. 23:53.