2016-12-13, 23:50
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Även om det var DaVinci som målat skiten på 1400-talet så hade jag ju fortfarande sett vad jag ser.
Och det är en så pass slående likhet att jag aldrig har sått nått liknande, såna där Police-Stech brukar vara riktigt dåliga men har man ju avbildat Podesta Brothers.

UK Police säger att "de vet vilka som ligger bakom, men kan inte göra något"

..men du fortsätter att förklara varför du inte ser så pass många, uppenbara och sjuka sammanträffande.
Inte för jag ska klaga på dig. Men satsa krafterna på något nyttigt istället, Praia da Luz - Kopplingen Clemens Freud och hans villa i närheten av där Madeleine McCann försvann.
Bevis på att Podestas var där så - Bingo! I ett fett tragiskt bingolotto som de här PizzaGate är.
Jag har redan gått igenom det här spåret men jag kan ju fylla i vad jag vet:
Enligt FBI Anon* så har Tony Podesta hälsat på och bott i huset nära Praia da Luz som ägs av Clement Freud, barnbarn till den moderna psykoanalysens uppfinnare. Clement Freuds hus är mer eller mindre ett fort. Omgärdas av hög betongmur samt övervakningskameror.

Clement Freud bjöd t o m paret McCann över till sitt hus för att de skulle kunna få en paus från pressen, då Maddy blev bortrövad.

Ja, övervakningsbilderna är på en och samma man. Jag tycker också de är lika, men det är inte tillräckligt, det är ju inte ens indicier.

Tony P är vän med Clement (som en gång varit anklagad för att ha sexuellt ofredat en flicka under 15) och en till känd pedofil, glömt hans namn.
John P är barndomsvän och nära vän med Dennis Hastert som fick 15 år för pedofila brott. John P är också nära vän med Jeffrey Epstein som har ett helt compound på en egen ö nånstans... Det sägs att han är pedo men han har aldrig åtalats för det.

John Podesta har semestrat i Portugal flera gånger.
Däremot finns det INGEN INFO som placerar varken Tony eller John i Portugal kring datumet (3) i maj i 2007 då Maddy rövades bort.

Två intressanta fakta kvarstår:
Enligt Wikileaks-mailen så
- är Johns mail från drygt 2006 till exakt 2007-05-04 bortraderade.
- besvarades hans mail från 2007-05-04 av hans assistent då han var borta då.

Tror jag att bilderna föreställer dessa bröder? Nej verkligen inte. Om de verkligen skulle vara med i en peddoring så skulle de ha andra som skötte grovjobbet.

*FBI Anon är den ursprungliga visselblåsaren som började hela skiten.
Senast redigerad av LuluBrooksie 2016-12-13 kl. 23:53.
Citera
2016-12-14, 08:34
Medlem
Det intressanta är att George Soros donerat pengar till Comet Ping Pong.

Jag tror barnen skeppas över till USA (från barnhem i Haiti och andra länder), kanske först till Washington, för att sedan föras vidare till alla förmögna pedofil-satanister i Hollywood, DC och andra ställen.

Det är fruktansvärt hemskt om detta är sant, och jag hoppas verkligen inte vi lever i en så ond värld.

http://www.dagensps.se/nyheter/milja...ion-1042239265

Också ett annat "sammanträffande": https://www.youtube.com/watch?v=mxYKvkKVvME
Citera
2016-12-14, 09:28
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Finns det information som styrker ditt påstående(fetade), var kan vi läsa mer i så fall?

Vad vi känner till så finns det inga bevis för att Podestas var i Praia da Luz när McCann försvann, så vad har den simpla kocken och ättlingen till Freud för koppling till Podestas och värlsdseliten? Är du inte lite OT nu? Förklara vad Freud har för koppling till Obama och resten av fifflarna.

Hör kommer "det som styrker mitt påstående" och lite taskigt kanske, men ni får veta Gretchen på Fox News, riktigt trög människa.
https://youtu.be/z8c3f26M8-Qk

Annars står de i alla större brittiska tidningar om det.

Att man inte har hittat direkt koppling till platsen så tror jag de är viktig grej o gräva i iallafall.

Video från några New York kids som besöker de sjuka kvarteren vid Besta Pizza och Comet Ping Pong.
Ingenting i bevisvärde, jag vet inte ens om de är så speciellt obehagligt som jag fått för mig..
https://m.youtube.com/watch?v=RMGGSY0A8r8

Mitt på ljusa dagen..sjuka Hoods..

Citat:
Ursprungligen postat av joakim-bausser

Jag tror barnen skeppas över till USA (från barnhem i Haiti och andra länder), kanske först till Washington, för att sedan föras vidare till alla förmögna pedofil-satanister i Hollywood, DC och andra ställen.

Det är fruktansvärt hemskt om detta är sant, och jag hoppas verkligen inte vi lever i en så ond värld.

http://www.dagensps.se/nyheter/milja...ion-1042239265

Också ett annat "sammanträffande": https://www.youtube.com/watch?v=mxYKvkKVvME
Jag tror de plockas över hela världen, främst USA. Men Haiti är ju drabbat.
Black OP för servera en elit de blod de behöver för hälsan, och så sker denna barnmisshandel.. Ett rimligt skäl som ger iaf ett högst tänkvärt motivbild.

Sen alla sammanträffande, donationer till en jävla pizzeria, de är ändå sjukt rika människor vi talar om.

Extremt sjukt
Citera
2016-12-14, 09:30
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joakim-bausser

Jasså, är det detta som är "det intressanta" idag alltså?
OK, då tar vi det en gång till.

Men då kan du vara lugn, för Soros har INTE donerat pengar till Comet Ping Pong, inte en cent ens.

Däremot har Soros gett bidrag till American Bridge 21st Century (Alefantis expojkvän David Brocks PAC) som sedan själva valt att stötta insamlingar Alefantis hållt i för demokraterna, främst för att få Hillary vald.
Totalt har de bidragit med vad som närmast är kaffepengar i sammanhanget - 11.600 USD utspritt över 8 år (2006-2014). Allt finns redovisat med kvitton och orsak för varje bidrag: http://search04.fec.gov/vivisimo/cgi..._search_02_prj
Citera
2016-12-14, 10:07
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jasså, är det detta som är "det intressanta" idag alltså?
OK, då tar vi det en gång till.

Men då kan du vara lugn, för Soros har INTE donerat pengar till Comet Ping Pong, inte en cent ens.

Däremot har Soros gett bidrag till American Bridge 21st Century (Alefantis expojkvän David Brocks PAC) som sedan själva valt att stötta insamlingar Alefantis hållt i för demokraterna, främst för att få Hillary vald.
Totalt har de bidragit med vad som närmast är kaffepengar i sammanhanget - 11.600 USD utspritt över 8 år (2006-2014). Allt finns redovisat med kvitton och orsak för varje bidrag: http://search04.fec.gov/vivisimo/cgi..._search_02_prj

Självklart av intresse, Fallow the Money är hederlig, och CometPingPong verkar inte gå runt som din lokala turkiska pizzeria i Sverige. Inte mycket är direkt normalt med CometPingPong.
Många personer har hållt mötet eller skänkt pengar, intresset för denna Pizzerian är förvånansvärt stor bland hotshots i politiken och massmedia etc.

Va lite positivt tänk nu!

Kan passa på att tipsa om Reality Calls nya hemsida och YouTube kanal. Den tjejen skulle bli en bra journalist om yrket handlade om gräva upp fakta.
Redan 7 nov alltså dagen innan valet, när SpiritCooking vad de mest dominerande samtalsämnet så släppte hon video om Madelene McCann: https://youtu.be/RKAz2f7J6dE
http://realitycalls.co
Producera en jäkla massa..

Sen ska James Alefanfis vara med hos Megan Kyle eller vad hon heter. Hörde jag det pratas om.
Senast redigerad av Arbetarbroder 2016-12-14 kl. 10:28.
Citera
2016-12-14, 10:41
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Självklart av intresse, Fallow the Money är hederlig, och CometPingPong verkar inte gå runt som din lokala turkiska pizzeria i Sverige. Inte mycket är direkt normalt med CometPingPong.
Många personer har hållt mötet eller skänkt pengar, intresset för denna Pizzerian är förvånansvärt stor bland hotshots i politiken och massmedia etc.

Va lite positivt tänk nu!

Kan passa på att tipsa om Reality Calls nya hemsida och YouTube kanal. Den tjejen skulle bli en bra journalist om yrket handlade om gräva upp fakta.
Redan 7 nov alltså dagen innan valet, när SpiritCooking vad de mest dominerande samtalsämnet så släppte hon video om Madelene McCann: https://youtu.be/RKAz2f7J6dE
http://realitycalls.co
Producera en jäkla massa..

Sen ska James Alefanfis vara med hos Megan Kyle eller vad hon heter. Hörde jag det pratas om.

Pizzerian är en populär krog centralt i Washington, inte mer med det - om du någonsin varit i en storstad så vet du att det finns gott om pizzerior som inte är som kvartersturken i Ånge.

Alefantis är hängiven demokrat och var David Brocks pojkvän i många år - om man vet vem David Brock är så blir man knappast förvånad över att de har kända vänner, särskilt bland demokraterna.

Att Alefantis haft fundraisers (möten) där man samlat in pengar till demokraterna är inte heller det minsta underligt om du tänker på kulturen runt detta i Amerika.
Citera
2016-12-14, 11:44
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Pizzerian är en populär krog centralt i Washington, inte mer med det - om du någonsin varit i en storstad så vet du att det finns gott om pizzerior som inte är som kvartersturken i Ånge.

Alefantis är hängiven demokrat och var David Brocks pojkvän i många år - om man vet vem David Brock är så blir man knappast förvånad över att de har kända vänner, särskilt bland demokraterna.

Att Alefantis haft fundraisers (möten) där man samlat in pengar till demokraterna är inte heller det minsta underligt om du tänker på kulturen runt detta i Amerika.

Nu får vi väl ha viss respekt på att synen på 'minsta underligt" varierar nått enormt mellan oss två.
Men de finns en klass-aspekt här som är de viktiga. Att en pizzeria (som inte ligger så supercentralt) med den standarden som CometPingPong har - så visst är det inte var man bruka hitta det fina folket.

Likadant med alla andra man hittat, de är typ skabbigare än din lokala kvarterspizzeria, så jag håller nog fast vid att det finns märklighet i det där faktiskt.

Alefantis är den 49 mest mäktiga man i DC. Inte illa för en pizzabagare.
Vem vet, han kanske gör helt magiska Vesuviours och han hade rätt i den där scenen inifrån Comet när de tar upp såsen med mycket riktigt märkliga performance.

Pizzerian verkar varit tämligen okänd för de icke insatta boendes i Washington. De är dock inga siffror man ska göra statistik över utan 7-8 pers. typ.
Men hade de inte varit så mycket annan bissar skit i PizzaGate så hade inte maktelitens pizzeriabesök varit nått jag hade hängt mig på eller så.

btw Hillary Clinton donerade väl massa pengar för.. Nått möte? Belopp och anledning som fick en haja till fast jag minns den inte nu i skrivandets stund, vet du?
Senast redigerad av Arbetarbroder 2016-12-14 kl. 11:46.
Citera
2016-12-14, 12:21
Medlem
LuluBrooksies avatar
Jag har läst många galna teorier om pizzagate, men den absolut galnaste teorin jag läst handlar om ögon/att man bortrövar speciella barn med samma/snarlikt "fel" på ögonen som Maddy hade. Soros, Rotschild mfl höjdare anses ha samma "grop" under pupillen. Det lilla barnet i Alefantis' IG-bilder har samma grop också fast mindre utmärkande. (Ex baby som biter på sedlar, samma flicka som är fasttejpad)
Att det skulle ha att göra med ofrivillig ögondonation... Jojo.

När man läser alla galna teorier så inser man att man verkligen inte kan ta allt på allvar, snarare tvärtom. Man måste ta på sig detektivmössan och ifrågasätta allt.

Samtidigt försvinner det tydligen 100 000 barn i USA... Årligen.
Citera
2016-12-14, 13:05
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
men den absolut galnaste teorin jag läst handlar om ögon/att man bortrövar speciella barn med samma/snarlikt "fel" på ögonen som Maddy hade. Soros, Rotschild mfl höjdare anses ha samma "grop" under pupillen. Det lilla barnet i Alefantis' IG-bilder har samma grop också fast mindre utmärkande. (Ex baby som biter på sedlar, samma flicka som är fasttejpad)
Att det skulle ha att göra med ofrivillig ögondonation...
Efter att ha trott David Icke var ute l segla o viftat bort han som en fjolle, så ska jag vara än mer försiktig numera.
De du beskriver är Black OP Blodtransfusion från barn för ett hälsosammare och längre liv. Den ögondefekt Madeleine McCann hade och även Soros, Bush vilka de nu var, skulle göra sådana barn mer attraktiva och kompatibla med den blodöverföringen.

Det låter inte så sjukt, baserat på hur sjukt PizzaGate är.. Jag vet inte mycket om blodöverföringar och så dock, men ger lite mer rimlighet än bara deras höga pedifila nöjen.

Sjukaste jag sett i Pizza Gate är New York Times första artikel, kalla de journalistik är rätt rejält fräckt.
Citera
2016-12-14, 13:18
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Efter att ha trott David Icke var ute l segla o viftat bort han som en fjolle, så ska jag vara än mer försiktig numera.
De du beskriver är Black OP Blodtransfusion från barn för ett hälsosammare och längre liv. Den ögondefekt Madeleine McCann hade och även Soros, Bush vilka de nu var, skulle göra sådana barn mer attraktiva och kompatibla med den blodöverföringen.

Det låter inte så sjukt, baserat på hur sjukt PizzaGate är.. Jag vet inte mycket om blodöverföringar och så dock, men ger lite mer rimlighet än bara deras höga pedifila nöjen.

Sjukaste jag sett i Pizza Gate är New York Times första artikel, kalla de journalistik är rätt rejält fräckt.
Snälla, rara Arbetarbroder. Jag har alltid gillat dig. Men om du tror det finns en tillstymmelse, ett lillfinger, en PUNKT eller ett kommatecken som stämmer i den soppan, så har du förlorat min respekt och mitt förtroende.
Det är bara trams. Bara för att det finns en youtube video så kan man inte tro på det.
Pizzagate-communityt närmar sig 9/11-konspirationsteoretikerna med stormsteg.
Eller tror du även på detta, att det var sprängladdningar som sänkte tornen?
Citera
2016-12-14, 14:24
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Snälla, rara Arbetarbroder. Jag har alltid gillat dig. Men om du tror det finns en tillstymmelse, ett lillfinger, en PUNKT eller ett kommatecken som stämmer i den soppan, så har du förlorat min respekt och mitt förtroende.
Inte en chans, du ska respektera mig hör du det? Annars blir jag en sån alla skrattar åt precis som David Icke och kolla vad hän är idag? Haha! Jag skojar bara.

Menar du om det finns tillstymmelse till att jag tror PizzaGate är mer än bara en Pizzeria kombinerat med Ping-Pong Bord?
Ja, absolut. Sen tror jag inte på den Ögondonationer/Blod Fusioner -grejen?
Nej, vafan så mycket vet jag inte, verkligen inte.

Man får ju kolla infomationen som finns, och att det bara är helt normala pizzeria grejer och IGENTING är märkligt i den här EXTREMT mörka soppan är ju bara märkligt.
Skulle den sändas 5 min. av John Podesta som våldför sig på ett barn på TV så hade ju en del hävdat att det inte bevisar någonting typ. Påstått att det bra är reklam och att ingen egentligen såg nått alls.

Hellre foliehatt än stängda ögon.

Men vad är vi VERKLIGEN har?
Info & Bilder om ett skumt ställe med skumma personer.
Ordet "FAKE NEWS" som kom halvtid in PizzaGate
Många, många obesvarade frågor hos folk. Men nån utredning kommer aldrig ske, och det är sjukt.
En False-Flag Event som var högst väntat och nog sämsta hoaX i historien.
..det tror du nog inte på, men de pratar om "hotet från FAKE NEWS" mycket nu, censurering hotar?

Citat:
Det är bara trams. Bara för att det finns en youtube video så kan man inte tro på det.
Pizzagate-communityt närmar sig 9/11-konspirationsteoretikerna med stormsteg.
Eller tror du även på detta, att det var sprängladdningar som sänkte tornen?
Det är bara trams.. jaha? en youtube-video bevisar inte nått. Nej, och här det ju mer än en youtube-video. Det är ganska mycket här, sjukt märkliga saker.

Jag gillar den reaserch som vanligt folk gör, den är framgångsrik. Men du gillar inte den då? Jag har rätt svårt att tycka illa om folk, en researcher är ju verkligen vem som helst.
Och jag tror på den Officiella Konspirationen om hur Osama Bin-Lappen & De 30 Rövarna rev ner tornen och bara tanken på ifrågasätta gör mig rädd En youtube-länk som inte bevisar nått

Men vad har övertygat dig att "trams" då?
Citera
2016-12-14, 14:32
Moderator
OYs avatar
Citat:
Inte en chans, du ska respektera mig hör du det? Annars blir jag en sån alla skrattar åt precis som David Icke och kolla vad hän är idag? Haha! Jag skojar bara.

Menar du om det finns tillstymmelse till att jag tror PizzaGate är mer än bara en Pizzeria kombinerat med Ping-Pong Bord?
Ja, absolut. Sen tror jag inte på den Ögondonationer/Blod Fusioner -grejen?
Nej, vafan så mycket vet jag inte, verkligen inte.

Man får ju kolla infomationen som finns, och att det bara är helt normala pizzeria grejer och IGENTING är märkligt i den här EXTREMT mörka soppan är ju bara märkligt.
Skulle den sändas 5 min. av John Podesta som våldför sig på ett barn på TV så hade ju en del hävdat att det inte bevisar någonting typ. Påstått att det bra är reklam och att ingen egentligen såg nått alls.

Hellre foliehatt än stängda ögon.

Men vad är vi VERKLIGEN har?
Info & Bilder om ett skumt ställe med skumma personer.
Ordet "FAKE NEWS" som kom halvtid in PizzaGate
Många, många obesvarade frågor hos folk. Men nån utredning kommer aldrig ske, och det är sjukt.
En False-Flag Event som var högst väntat och nog sämsta hoaX i historien.
..det tror du nog inte på, men de pratar om "hotet från FAKE NEWS" mycket nu, censurering hotar?

Det är bara trams.. jaha? en youtube-video bevisar inte nått. Nej, och här det ju mer än en youtube-video. Det är ganska mycket här, sjukt märkliga saker.

Jag gillar den reaserch som vanligt folk gör, den är framgångsrik. Men du gillar inte den då? Jag har rätt svårt att tycka illa om folk, en researcher är ju verkligen vem som helst.
Och jag tror på den Officiella Konspirationen om hur Osama Bin-Lappen & De 30 Rövarna rev ner tornen och bara tanken på ifrågasätta gör mig rädd En youtube-länk som inte bevisar nått

Men vad har övertygat dig att "trams" då?

Hotet från FAKE NEWS? Tror du att fake news är en speciell person eller organisation?

Givetvis är falska nyheter ett hot, och en av de största falska nyheterna just nu är pizzagate som är allt annat än bevisad sanning.

Om någon visar en film där någon av de omtalade personerna i pizzagate våldför sig på ett barn så finns det bevis och anledning att misstänka brott, där är vi inte nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in