2017-01-10, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mirrorzmask
Nej jag skriver till henne som jag gör med mina andra vänner, och vi kommer träffas när båda kan och sen får vi se, jag kommer gå vidare vilket är mycket lättare efter vårat samtal igår, nu kan jag prioritera körkort-bil-lägenhet på ett helt annat sätt än innan, då jag hade mobilen runtomkring mig hela tiden, nu känner jag att jag kan lämna telefonen hemma om jag går ut och springer eller att jag inte behöver svara med en gång när hon skriver om det inte är något absolut akut.
Ja du kan ju försöka intala dig det i alla fall, men det blir sällan så i längden.
Citera
2017-01-10, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fcederberg
Ja du kan ju försöka intala dig det i alla fall, men det blir sällan så i längden.

Hur menar du?
Citera
2017-01-10, 12:41
Medlem
jaybones avatar
Citat:
Hur menar du?

Läs hans tråd så kanske du förstår
Citera
2017-01-10, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaybone
Läs hans tråd så kanske du förstår
What he said!
Citera
2017-01-10, 20:51
Medlem
Dawlishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av christallqhulaaa
nej den absolut rätta finns inte.akta dig så du inte slutar ensam med 10 katter.

Det gör jag så gärna.
Citera
2017-01-10, 21:33
Medlem
Citat:
What he said!

Tack läste och en del saker stämmer in här som att pussas och allting bara dagen innan i princip, detta får jag läsa igenom för mig själv om och om innan jag ser hur jag gör vara bara vänner kanske är omöjligt när jag känner mer för henne även om de minskat en del sen hon sårade mig så hårt.
Citera
2017-01-10, 21:38
Medlem
Citat:
Tack läste och en del saker stämmer in här som att pussas och allting bara dagen innan i princip, detta får jag läsa igenom för mig själv om och om innan jag ser hur jag gör vara bara vänner kanske är omöjligt när jag känner mer för henne även om de minskat en del sen hon sårade mig så hårt.
Ja alltså alla fall är ju olika såklart så det behöver ju inte gå så för dig som för mig och i slutändan så ska du ju göra det som känns bäst för dig. Antingen blir det bra eller så lär du dig nåt av det och i såna fall så blir det bra till slut ändå.
Jag träffade mitt ex i torsdags för första gången på tre månader och va ute och drack drinkar bara hon och jag och det kändes hur bra som helst. Sen vet man ju inte hur det kommer kännas sen men man kan ju bara utgå från hur det var för stunden.
Citera
2017-01-10, 22:07
Medlem
Citat:
Ja alltså alla fall är ju olika såklart så det behöver ju inte gå så för dig som för mig och i slutändan så ska du ju göra det som känns bäst för dig. Antingen blir det bra eller så lär du dig nåt av det och i såna fall så blir det bra till slut ändå.
Jag träffade mitt ex i torsdags för första gången på tre månader och va ute och drack drinkar bara hon och jag och det kändes hur bra som helst. Sen vet man ju inte hur det kommer kännas sen men man kan ju bara utgå från hur det var för stunden.

Jo precis jag var ute och sprang idag och det kändes jätteskönt att tänka på annat.
Citera
2017-01-10, 22:35
Medlem
zz01s avatar
Citat:

Ohhh....det där vet jag inte om jag skulle vilja. Det återupplivar ju en hel del minnen? Men du kanske är såpass stark så du grejar det? Bara en stund närhet ibland håller lågan vid liv?
Citera
2017-01-10, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zz01
Ohhh....det där vet jag inte om jag skulle vilja. Det återupplivar ju en hel del minnen? Men du kanske är såpass stark så du grejar det? Bara en stund närhet ibland håller lågan vid liv?
Klart att det gör. Och jag var sjukt nervös men det var hon som frågade om jag ville träffa henne och det kände jag verkligen att jag ville. Och som sagt det kändes hur naturligt som helst när vi sågs.
Citera
2017-01-10, 23:37
Medlem
zz01s avatar
Citat:
Klart att det gör. Och jag var sjukt nervös men det var hon som frågade om jag ville träffa henne och det kände jag verkligen att jag ville. Och som sagt det kändes hur naturligt som helst när vi sågs.

Så...hur blir det nu med dig? Vad känner du?
Citera
2017-01-10, 23:44
Medlem
Citat:

Varför ville hon det? Ville hon bli ihop med dig igen?

Jag förstår inte. Ett ex är ett ex. Jag hade aldrig träffat personen igen. Inte för att jag är bitter, utan för att man bröt av en anledning. Då vill jag inte ha något med den personen att göra igen.
Det är skillnad om man råkar springa på varandra, men då är det bara att lyfta på hatten och gå därifrån.

//Siegestor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in