Citat:
Ursprungligen postat av
hex27
Lycka till men du får nog gnida någon annan stans. Jag kommer aldrig gråta och böna om dylika saker.
Nej, jag vet, du tillhör den där lilla andelen människor som är så långt borta att du förmodligen är bortom all räddning.
Alternativt har du ett egenintresse i form av själv utlänning eller så, det kan också vara en förklaring, och i sådana fall kan jag bara önska dig lycka till.
Citat:
Vad är det vi inte fattar som sker och hur menar du att jag är troende?
Jag hänvisar till ditt egna svar ovan i samma inlägg, du och din sort vägrar ta emot fakta och ändra er uppfattning om något, oavsett hur övertygande faktan är hittar ni alltid något kryphål för att fortsätta tro blint på den politiskt korrekta doktrinen.
Vissa av er har ekonomiska och karriärmässiga drivkrafter, vissa är själva utlänningar/invandrare och vissa är bara i det närmaste psykosfall där hjärntvätten gått så djupt att det blir sjukt.
Citat:
Aha, trodde det var brottsstatistik för utlandsfödda i allmänhet. Då är det fel rubrik för tråden då.
Fast oavsett det så har jag inte påstått något alls angående just afrikaner.
Det är anmärkningsvärt ofta du missförstår något här på flashback, man kan fråga sig varför.
Alla vet att det är skillnad på asiater, afrikaner och islamister, vem försöker du lura egentligen?