2017-01-20, 09:09
Medlem
Trump har ju planerats iaf i 60 år. "Alternativmedia" har hypat upp det möjliga mordet som bara den.
Han kommer förmodligen inte dö. Politik finns inte.
2017-01-20, 09:10
Medlem
Just nu har videon ca 10.000 dislikes vs knappt 400 likes.. vad säger det? Jo att man i klippet väljer att inte nämna det faktum att ett attentat mot Trump mkt väl skulle kunna leda till inbördeskrig......

Clinton News Network.
2017-01-20, 09:27
Medlem
När ska herrn sväras in?

Edit: 11.30 ska det tydligen vara.
Senast redigerad av NinjaFever 2017-01-20 kl. 09:32.
2017-01-20, 09:27
Medlem
Uppenbart är CNN sura på Trump men det här är ju lågvattenmärke.

CNN ska inte gnälla framöver om de inte får ställa frågor till Trump. De får skylla sig själva.
2017-01-20, 09:30
Medlem
snurreboxs avatar
Det är väl högst relevant information? Vad händer om det sker ett attentat?
Att dom skulle uppmuntra till våldsamheter är att dra det lite långt tycker jag.
2017-01-20, 09:38
Bannlyst
"Never Interfere With an Enemy While He’s in the Process of Destroying Himself" -Napoleon Bonaparte

MSM drunknar i sin egen förgätenhet, men det är nu de är som farligast.
2017-01-20, 09:41
Medlem
Hestapos avatar
Vilken propagandamaskin som har dragit igång från de SD-skadade Trumpanhängarna på Flashback. Ni har tydligen snabbt förträngt dödshoten och spekulationerna om Hillary Clintons död under valrörelsen.

Utan tvekan vore det en välgärning för alla parter om Donald Trump hindras från att bli president, världen kan ju hoppas att han tar sitt lilla förnuft till fånga och avsäger sig uppdraget.

Om han dör innan eden svärs så kan man lugnt konstatera att Karma is the bitch..
2017-01-20, 09:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Tror du han är så dum verkligen? Jag tror att det kan förändras, men det är upp till CNN att bevisa att de kan bete sig inom de ramar som Trump anser är lämpliga. Halva USA litar blint på CNN så det finns mycket sympati att hämta via den kanalen.

Det här är bara början. Trump har inte ens lagt handen på bibeln och CNN fläskar på med detta. Det är inte oväntat, men man blir ju nyfiken på vad CNN och resten av den klicken kommer att hitta på framöver. Det skulle vara lite roligt om CNN och Fox helt enkelt "bytte plats" i landskapet så att det är CNN som fjantar sig värst istället för Fox. Som ett facit på hur jävla löjlig hela mediacirkusen är.
CNN borde släckas ner, det är också vad som kommer hända i sinom tid.
2017-01-20, 09:47
Medlem
Jag är inte för Trump. Men det här är en skrämmande utveckling. CNN spekulerar i ett eventuellt presidentmord. Det är så sorgligt att se. Medierna har blivit lakejer till den globala nyliberala eliten.
Inte konstigt att folk uttrycker sin kritik – som medierna avfärdar som populism. Hur lågt kan CNN sjunka frågar man sig?
2017-01-20, 10:04
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinjaFever
När ska herrn sväras in?

Edit: 11.30 ska det tydligen vara.
Men det blir väl 17.30 svensk tid va?
2017-01-20, 10:39
Bannlyst
Min intuition säger mig att det kommer inte bara bli ett utan flera mordförsök på Trump idag.

Jag ber tusentals änglar vaka över Trump idag.

Jag vet också att han kommer klara sig idag.

Men det kommer gå vilt till.

Sen blir han president.

Sedan börjar det roliga
2017-01-20, 10:39
Medlem
RadioDDR1s avatar
De globalist-ägda medierna litar inte riktigt på att underrättelsetjänsterna ska fixa biffen varför de försöker trigga någon av de hundratusentals knäppgökar som finns där ute och som kan göra jobbet åt dem istället.

Hade man vetat att Trump kunde gå så här långt hade man släckt honom på någon av hans rallies där han var relativt oskyddad omringad av tiotusentals åhörare.

Förgiftning eller kanske kanske en flygplansolycka eller liknande är nog de enda alternativen just nu då presidenten kommer vara extremt bevakad.

Kommer ni förresten ihåg ruset hos journalisterna när pratkvarnen och globalisten Obama "Change" valdes 2008?

Notera skillnaden nu och då. Gammelmedia försöker inte ens dölja sin agendajournalistik längre. De har tom gått över till ren uppvigling. Vi kan faktiskt inte längre ha 100% pressfrihet, det är ett hot mot rikets säkerhet.
Senast redigerad av RadioDDR1 2017-01-20 kl. 10:53.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in