Citat:
Ursprungligen postat av
dickinson
Är det nån som kan bekräfta om man får svensk text på tex amerikanska filmer på svenska kanaler?
Iptvking blir bättre och bättre. Det är text på många filmer nu med via cmore och viaplay. Kör kodi för text och smart tv:en är inte så smart som den vill göra sig. Klickar på swedish och man får ingen text.
Summerande: text till filmer funkar fint med kodi och inte lika fint på Samsung smart tv. Hur det ser ut med diverse boxar har jag ingen koll på men det borde fungera bättre än smart tv. Vad det gäller lagg eller annat så har jag absolut inga problem med varken kodi eller smart tv som jag kör på wifi.
Jo har haft lagg och det var när det är hockey live men byte till tv:en och då fungera det fint.
Enda tiden IPTVKING är nere är när dom uppdaterar eller någon server krånglar. Snabb support får man med - Kört bra länge nu med dom så man vågar satsa en slant!
Edit: jag ser på iptvking dygnet runt hehe När jag jobbar så har jag en skärm på med någon film etc och när jag njuter i soffan så kollar man på något gött!