2017-01-21, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingoarnes
Har Helsingborg ngon liga kvar eller?

r inte alls med p scenen lngre men minns frr nr man beskte Helsingborg s hade dom alltid ngra som stllde upp, var lite danskar ocks men minns dom vart reko eftert och man kunde mer eller mindre ta en l eftert p krogen senare under kvllen.
Ja HBG har en yngre liga som r kvar.
Citera
2017-01-21, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Tnkte hra hr inne om det ser likadant ut i verkligheten som i TFC?! Inte fr att dissa men nr Wisemen blev brutalt misshandlade i alla sina matcher. Inte s konstigt nr man skickar dit sm kids med spagettiarmar.

Inte nog med det, de snder samma gng i nsta turnering och fr nnu mera stryk.

Jag undrar nu:

1. Va det de bsta ni kunde skrapa fram? Det mste ju nstan det eftersom ni skickar dem tv ggr.

2. Har ni inga tyngre killar? Polackerna och ryssarna r ju i en helt annan dimension. ven deras mindre killar. ven britterna och amerikanarna osv.

3. Ser resten likadana ut eller va detta de "smsta" killarna ni skickade?

4. Ser de andra svenska firmorna likadana ut eller r de bttre? Hur str sig WM i Sverige?

5. Hur ser andra lnders firmor p svenska huliganer efler denna mediokra uppvisning?

S jag tycker det r mrkligt eftersom ni skryter om hur ni spade Frankfurt osv.

Jag fr inte ihop det. Kan ngon ge mig klarhet.

Jag hade inte gjort det bttre sjlv, men skulle heller aldrig kalla mig sjlv huligan eller stlla upp s jag vill inte hra massa skit om jag ska gra det bttre sjlv.

MVH - Lasse
Dessa killar r del av WMs tyngsta, krt ver allt i Norden. Rcker s
Citera
2017-01-21, 22:14
Bannlyst
Hur mnga av experterna hr inne r riktiga krappar?
Citera
2017-01-21, 22:30
Citat:
Ursprungligen postat av ochvemedu
Dessa killar r del av WMs tyngsta, krt ver allt i Norden. Rcker s

Tyngsta? Och bsta?! D vill jag inte ens veta hur de andra ser ut.

D kan svenska huliganer allts inte mta sig med ngra andra frn Europa verhuvudtaget. Tragiskt.

Ngra av dem sg ut som dataingenjrer som aldrig varit i en fight frut. En del sg till och med slagrdda ut. Jmfra med de frn steuropa gr ju nstan ont. Faktiskt.
Citera
2017-01-21, 22:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av joker12
Box mellan BHS/BCC-HBGY
15v15
Vinst BHS/BCC efter en riktigt hrd och bra fight.

Enligt uppgifter s hade Bajens liga en ldergrns p max 22 r medans Helsingborg hade en ldergrns p max 25 r.

Varfr tillts Helsingborg att ha ldre grabbar och hur kunde de frlora trots att de var ldre?

Frresten, har Malm en yngre liga?
Senast redigerad av potnik 2017-01-21 kl. 22:41.
Citera
2017-01-21, 23:34
Medlem
soderomslussens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potnik
Enligt uppgifter s hade Bajens liga en ldergrns p max 22 r medans Helsingborg hade en ldergrns p max 25 r.

Varfr tillts Helsingborg att ha ldre grabbar och hur kunde de frlora trots att de var ldre?

Fast rligt nu, det skiljer inte mycket alls p dom ldrarna.
Senast redigerad av soderomslussen 2017-01-21 kl. 23:43.
Citera
2017-01-22, 03:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av potnik

Stmmer med ldrarna, varfr vet jag inte.
Citera
2017-01-22, 08:13
Medlem
Fr att Helsingborg r smre och fr att f till ett box verhuvudtaget s fr man ge dom lite handikapp.
Citera
2017-01-22, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soderomslussen
Fast rligt nu, det skiljer inte mycket alls p dom ldrarna.

+ p den. r man en bttre/tyngre liga om det skiljer 3r? Tycker det r grymt fjantigt att ens ta upp en sn grej
Citera
2017-01-22, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumstruten78
+ p den. r man en bttre/tyngre liga om det skiljer 3r? Tycker det r grymt fjantigt att ens ta upp en sn grej

Huliganer r fjantar. Dom grinar om ngon som r 23 och ett halvt gr p en som r 23 Har qldrig haft respekt fr sdana krringar. S alla snorungar hr inne sluta se upp till dessa fjantar, de skulle inte klara sig mot ett frortsgng ens.
Citera
2017-01-23, 10:38
Medlem
Okej jag ska sprida like ljus i bde antal och lder. HBG fick inte ihop grabbar helt enkelt drfr blev det lgre antal n vad som var sagt frn brjan. lder fick hjas av samma anledning och fr att det ens skulle vara ngot Box.
Citera
2017-01-23, 14:21
Medlem
Andickys avatar
Folket hr inne klagar p att det inte sker box allt fr ofta, och nr det vl sker ett s brjar man direkt klaga p ldersskillnader, kvalitn p diverse ligor, "dom hade svarta trjor, det r ju vr grej"-mentaliteten.

Var glada att folk verhuvudtaget vill f p flabben och utdela nvar eller samla ihop ngra polare och gr det bttre sjlv.

On topic, kul att lsa att det var ett bra box och inte en total verkrning a la 10 sek.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in