Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-24, 23:03
Medlem
hejjageskons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etunaaa016
Jag har bekräftat 2 gånger nu. I videon säger han vad bo heter och vad dem hade för planer. Säger inget mer pallar inte sitta och skriva samma sak hela😇tiden.

Undrar oxå vilken video, följer via mobil allt kommer inte upp inte för att va dryg men vore sjysst om ni svara istället 😇
Citera
2017-01-24, 23:27
Bannlyst
Citat:
Gå tillbaka i tråden och läs mitt inlägg...
Har gjort det. Fb säger sidan borttagen. Sökt på Mario Ivan på fb.. var han brasse?
Citera
2017-01-24, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guason
Har gjort det. Fb säger sidan borttagen. Sökt på Mario Ivan på fb.. var han brasse?

Ja. Brasse. Inte under det namnet på fb. Finns ej nåt att se på hans sida.
Citera
2017-01-24, 23:53
Medlem
Citat:
Jag har bekräftat 2 gånger nu. I videon säger han vad bo heter och vad dem hade för planer. Säger inget mer pallar inte sitta och skriva samma sak hela tiden.

Har nu kollat igenom allt du skrivit i tråden o ser inte vart du skrivit namner
Citera
2017-01-25, 06:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Baldo
Ja. Brasse. Inte under det namnet på fb. Finns ej nåt att se på hans sida.
ok. Lät på DN som att någon är anhållen för detta mord. Blir väl häktad snart kan jag tänka mig. Ingen som har en bild på killen som blev mördad?
Citera
2017-01-25, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
Det motbevisa ju allt du försöker bilda upp. Du kan inte ha missat alla amatörmässig genomförda rån på sistone i västerort som ändå inbringar summor. Det bevisar att "slöddret" gjort en otroligt utveckling enligt evolutionens lära. De mest avancerade brott man kan göra idag är antigen smashNgrab eller köra in i Elgiganten och med lite kyla går det att genomföra. Och ännu en gång. Du kan sälja all typ av narkotika samtidigt som du är en del av en grupp som stashar stora partier narkotika i samma veva som du planerar ett antal rån.
Du kan lägga av med ditt swoon för slöddret, deras dagar är räknade. I det här landet är dom bara några, resten är många. Snart vänder det.
Citera
2017-01-25, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El-Strutso
Har nu kollat igenom allt du skrivit i tråden o ser inte vart du skrivit namner

Haha och du tror jag tänker outa mig själv? Du måste vara ganska trög
Citera
2017-01-25, 18:53
Medlem
Vem är den anhållne och vad handlar alla dessa skjutningar om, i Järva och närliggande områdena
Citera
2017-01-25, 19:24
Medlem
klan krig
Citera
2017-01-25, 21:29
Medlem
Citat:
Haha och du tror jag tänker outa mig själv? Du måste vara ganska trög
Outa dig? Det är du som påstår att du skrivit namnet innan i tråden vilket inte stämmer.
Var ärlig istället och säg att du inte vet nägot..
Citera
2017-01-25, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El-Strutso
Outa dig? Det är du som påstår att du skrivit namnet innan i tråden vilket inte stämmer.
Var ärlig istället och säg att du inte vet nägot..

Du kan nog inte läsa.. jag skrev bara att det namnet som finns ute i tråden är rätt. Men du verkar vara helt tappad
Citera
2017-01-26, 12:03
Medlem
Stones avatar
Det måste ju vara helt sjukt att vara utredningsledare och få skjutning efter skjutning på sitt bord. Ett mord tar längre tid att utreda och varje vecka måste en ny utredning starta.

Stackars polisen säger jag, de behöver inte all denna skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in