Citat:
Ursprungligen postat av
Jessica.Amin
Äckligt land vi lever i. Framtidens svenskar skickas i fängelse o sen till sko kartonger där dom ska förväntas o bo i ett modernt samhälle utan mobil internet o tv. 6800 kr räcker inte till att tex etablera ett företag eller vara ute o vara social i sitt nya land. Många drömmer om o hitta kärleken i de nya landet, ska dom ta hem Jessica Svensson o ba "här e mina 19 kvadrat o min pappa bor i sängen breve"
Samtidigt går svenssons utanför deras portar med nya iphones, varma kläder o lyxiga maträtter. Vidrigt.
Jag håller med om att det är ett äckligt land vi lever i som delar ut 6800kr utan motprestation till mestadels ekonomiska migranter. Pengar som kunnat gå till biståndet Dessa ekonomiska migranter dödar flyktingar.
Det kan vara så att svenssons jobbar. Vidrigt när arbetare har råd att köpa kläder och prylar för sina egna inarbetade pengar. Lever vi inte i ett kommunistiskt samhälle där arbete inte ska löna sig.
Jessica Svensson blir hur som helst svår att ta hem då Jessica Svensson knappast kollar åt migranter Det ska vara om migranten drogar Jessica Svenssons drink, släppar hem henne för att våldta henne.
Du är en tvättäkta rasist. En tvättäkta rasist får det svar en rasist förtjänar.