2017-02-08, 12:24
Medlem
irishrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Ja, åklagaren verkar ju rätt säker i sitt utlåtande om att åldern går att styrka till just 14.
Killen i det här fallet är ju BO och är han inte ensamkommande, så har han inget att vinna på att hävda någon ny ålder. Däremot skulle det framkomma att han tjatat hål i örat på henne om att han är äldre, så blir det ju inte lika uppenbart att kvinnan varit medveten om att hon legat med ett barn.

Det som förbryllar mig lite är att det står så här på SRs sida;

Är det alltså hon själv som har berättat om det från första början och på så vis uppstod polisanmälan? Varför berättade hon för socialtjänsten om ligget? Dåligt samvete?
Du ska veta att 100% av samtliga kvinnliga
Pedofiler förnekar brott. De skyller på ett enda
Misstag, kärlek, att det var bo som tog initiativet.
Citera
2017-02-08, 12:26
Medlem
l150s avatar
Citat:

Det som förbryllar mig lite är att det står så här på SRs sida;

Är det alltså hon själv som har berättat om det från första början och på så vis uppstod polisanmälan? Varför berättade hon för socialtjänsten om ligget? Dåligt samvete?

Nån sorts damage control kanske?
Pojkspolingen kanske försökt börja utpressa henne...
Eller hennes man eller väninna som tvingat henne att " göra det rätta ".
Om det inte är något sånt halvskevt, så är det väl bara det dåliga samvetet kvar.
Citera
2017-02-08, 12:34
Medlem
Tampiss avatar
Citat:

Som jag uppfattar det har kvinnan själv tagit kontakt med myndigheter och berättat vad som hänt.
Gissningsvis för att det ser bättre ut om hon själv börjar nysta i det här, jämfört med om det uppdagas. Hon har nånstans fattat att det som hänt är fel och att det kan bita henne i röven precis när som helst. Därför bättre att ta tjuren vid hornen.
Men det är rena gissningar det här såklart.
Citera
2017-02-08, 12:36
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sleev
Äras dom som äras bör

Fria tider citerade bara Sveriges Radio.

Men missförstod gjorde man ändå.

http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=6624437
Fast där står ju klart och tydligt

"- De lärde känna varandra eftersom kvinnan fungerade som fosterfamilj för flera andra barn och han var vän till en av de pojkarna i familjen och lärde känna kvinnan genom det, säger åklagaren Ludmila Pronko.

Den pojke som misstänks vara utsatt för övergrepp är alltså inte en av de pojkar som kvinnan hade boende i sin familj."
Citera
2017-02-08, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Går väl ändå inte att jämföra med något som är tilltvingat.
All form av sex mellan vuxen och person under 15 år är våldtäkt enligt svensk lag.
Citera
2017-02-08, 13:06
Medlem
MartinStLouiss avatar
Vad är det som lockar med att ha sex med just flyktingbarn?
Citera
2017-02-08, 13:08
Medlem
painlessdrillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Vad är det som lockar med att ha sex med just flyktingbarn?

Svart kuk
Citera
2017-02-08, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tampis
Som jag uppfattar det har kvinnan själv tagit kontakt med myndigheter och berättat vad som hänt.
Gissningsvis för att det ser bättre ut om hon själv börjar nysta i det här, jämfört med om det uppdagas. Hon har nånstans fattat att det som hänt är fel och att det kan bita henne i röven precis när som helst. Därför bättre att ta tjuren vid hornen.
Men det är rena gissningar det här såklart.

Gissar att maken eller hennes egna flyktingbarn upptäckt vad som hänt.
Citera
2017-02-08, 13:36
Medlem
Jag måste ärligen tillstå at jag inte förstår hu detta skulle kunna fungera. Alltså - om en man ger sig på en flicka och har samlag med henne mot hennes vilja är det våldtäkt. Han kan ju tränga in i henne och hålla fast/hota henne och ändå "lyckas" - eller hur man nu ska säga. MEN hur blir det om en kvinna ska tilltvinga sig samlag med en kille? Hur tvingar hon honom att kunna knulla henne om han inte vill? Ni förstår vad jag menar. Jag vet verkligen inte hur det fungerar. OBS jag vill på intet sätt försvara denna Sandra E om hon är skyldig ska hon sättas dit.
Citera
2017-02-08, 13:38
Medlem
Pre 1914s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gymnasist
Jag måste ärligen tillstå at jag inte förstår hu detta skulle kunna fungera. Alltså - om en man ger sig på en flicka och har samlag med henne mot hennes vilja är det våldtäkt. Han kan ju tränga in i henne och hålla fast/hota henne och ändå "lyckas" - eller hur man nu ska säga. MEN hur blir det om en kvinna ska tilltvinga sig samlag med en kille? Hur tvingar hon honom att kunna knulla henne om han inte vill? Ni förstår vad jag menar. Jag vet verkligen inte hur det fungerar. OBS jag vill på intet sätt försvara denna Sandra E om hon är skyldig ska hon sättas dit.
Små barn har av naturen inte förstånd nog att inse vad de egentligen vill, därför våldtäkt.
Citera
2017-02-08, 13:45
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
Ponnera att jag jobbar på dagis.
En unge blir förälskad i mig och jag knullar
Henne. Är det ok för dig?

Den här jämförelsen kan du väl ändå inte applicera på det aktuella fallet. Här handlar det om en kille/man som ena stunden menar sej vara 14 eventuellt i nästa kanske över 18. Det är en grov överdrift att jämföra med dagisbarn.
Citera
2017-02-08, 13:48
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Soul
Med tanke på hur mycket du försvarar pedofilen så kanske du också håller på och äcklar dig med minderåriga sandapor och ser det som något helt naturligt? Skärp dig!

Självfallet är en tonåring som kommit till ett nytt land i beroendeställning gentemot en äldre kvinna som ska verka som hans trygga hamn i sitt nya hemland. Kvinnor är ondskefulla ting och det får man dagligen bevis på.

Tycker du skall tagga ner en aning i dina angrepp på kvinnor i allmänhet och mej i synnerhet. Jag tar mej friheten att precis som er andra yttra mej på detta forum. Jag menar att personangreppen på den aktuella kvinnan har gått till otroliga överdrifter.
Senast redigerad av vitapumps 2017-02-08 kl. 13:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in