2017-02-17, 14:08
Medlem
MakeMyDay84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av willyspluskund
nope =) , eller under options/video - Deinterlace (h264) välj YADIF.
Tyckte bilden blev mycket skarpare då
Ok tack ska testa =)
2017-02-17, 14:11
Medlem
Adam211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BHD
Vad menar du?

om nu iptv var olagligt så skulle alla ta betalt för att ge ut en lista med många kanaler från hela världen. Jag har sökt olika listor på nätet och laddat upp till Smart IPTV som jag sedan kollar på tv.
2017-02-17, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adam211
om nu iptv var olagligt så skulle alla ta betalt för att ge ut en lista med många kanaler från hela världen. Jag har sökt olika listor på nätet och laddat upp till Smart IPTV som jag sedan kollar på tv.

du behöver dock underhålla den listan konstant... det är inte alla som har tid eller lust att hålla på då gratis listorna där ute slutar fungera
2017-02-17, 14:17
Medlem
Adam211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SIKERIM
du behöver dock underhålla den listan konstant... det är inte alla som har tid eller lust att hålla på då gratis listorna där ute slutar fungera

Varför betala tusentals kronor för att någon ska underhålla listorna? Det tar mindre än 5 minuter att hitta en uppdaterad lista som funkar någon vecka eller månad.
2017-02-17, 14:22
Medlem
SIKERIM!
animalplanet & cmore hits, viasat series.
Hur är texten för dej på dom? är den syncad eller kommer den efter?
Du sitter ju på android box även som mig vet jag
2017-02-17, 14:25
Medlem
Citat:
Varför betala tusentals kronor för att någon ska underhålla listorna? Det tar mindre än 5 minuter att hitta en uppdaterad lista som funkar någon vecka eller månad.

Det handlar om 800-1200 kr om året, beroende på leverantör.

Att hålla på och underhålla m3u listor är inte alls kul. Fungerar säkert bra i början, men efter ett tag blir det nog jävligt tradigt. Dessutom vet du inte heller hur länge listan håller, kan vara några minuter till och med...
2017-02-17, 14:27
Medlem
Citat:

Dessutom betalar man inte "tusentals kronor" för att någon annan ska underhålla listorna.

Man betalar 800-1200 om året för att få en lista som INTE behöver underhållas.

Det är inte så att leverantören jagar gratis listor som den sedan säljer vidare till andra och underhåller listan under tiden ...
2017-02-17, 14:39
Medlem
Citat:
Var letar man för att hitta på 5min?
Tittar så sällan på TV så detta skulle kunna vara ett alternativ för mig.
2017-02-17, 15:22
Medlem
Citat:
SIKERIM!
animalplanet & cmore hits, viasat series.
Hur är texten för dej på dom? är den syncad eller kommer den efter?
Du sitter ju på android box även som mig vet jag
testade några minuter via min telefon på flygplatsen viasat series samt cmore hits och texten var synkad utan problem... via camdserver.
2017-02-17, 15:25
Medlem
sylvester2016s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av workinman
Var letar man för att hitta på 5min?
Tittar så sällan på TV så detta skulle kunna vara ett alternativ för mig.

https://justpaste.it/flashbakk
http://www.m3uliste.pw/
http://crosat.us/upload/index.php?PH...directory=IPTV
Senast redigerad av sylvester2016 2017-02-17 kl. 15:40.
2017-02-17, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SIKERIM
testade några minuter via min telefon på flygplatsen viasat series samt cmore hits och texten var synkad utan problem... via camdserver.
aha okej, kör ju kingen/rapid så kanskebara problem här då. Kör du Progdvb på telefoenen ?
2017-02-17, 15:27
Medlem
Citat:
aha okej, kör ju kingen/rapid så kanskebara problem här då. Kör du Progdvb på telefoenen ?
på telefon IPTV Extreme Pro, på boxen Kodi.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in