Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-26, 22:49
Medlem
Tänkte beställa Camdserver, ska kolla via datorn, till en början iallafall. Ska jag väla MGCAMD eller
CCCAM ?
2017-03-26, 23:17
Medlem
Inget av dom om du vill ha IPTV. Dom du nämner är för cardsharing och skulle då kräva att du hade ett TV-kort i PCn.
2017-03-26, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuzzyy
Tänkte beställa Camdserver, ska kolla via datorn, till en början iallafall. Ska jag väla MGCAMD eller
CCCAM ?

inget av dom, du ska välja vanlig PC, du ska alltså få en m3u länk.
2017-03-26, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuzzyy
CCCAM ?

MGCAMD & CCCAM är för parabolanvändarna
2017-03-27, 03:00
Medlem
Aha. hade valt fel produkt på sidan Väntar på svar från dom nu, Vilket program rekommenderar ni för PC?
2017-03-27, 04:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av showdown
Men det ska, som sagt, gå och göra en m3u även från en portal (Box) med xtream, så att samma abonnemang kan användas på andra enheter. Tyvärr verkar ingen i detta forum veta hur man gör.

Edit
xtream-editor.com

prova att byta ut m3u mot ts i slutet av strängen,,,,
2017-03-27, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flax59
Jag har testat dom flesta inom iptv ock den som har bäst utbud för sport idioter som mig är utan tvekan camdserver. Hd på alla c-more sport ock även live-2-3-4-5 jag saknar bara en kanal ock det är den danska kanalen dantoto som sänder all svensk travsport direkt!. Jag har mag-254 ock har svensk text på alla kanaler även viasats filmkanaler .

C More sänder bara Live 1 2 3 4 i HD numer och dessa finns som sagt på Rapid också. De gamla standard-sändningarna ligger som dubletter men är alltså i HD.
2017-03-27, 10:37
Medlem
Jag ser att väldigt många rekommenderar Rapidiptv men dom verkar ha en del strul just nu eller varför kommer man inte åt deras hemsida?

Funderar annars på IPTVKing vilket folk verkar ha delade åsikter om.

rekommenderar ni att köra direkt vi Smart TV eller Kodi? Eller är det helt enkelt bäst med en box även om det blir en extra kostnad?
2017-03-27, 11:49
Medlem
Jag köpte 3 månader rapidiptv, Fast är lite besviken, National geographic utan svensk test men bra bild, ViasatmotorHD finns inte bara vanliga viasatmotor och bilden är till och från bra. Men tittade på camdserver hemsida, dom verkar ju ha alla kanaler i hd i "Elite card scharing package". Funderar på att köpa ett 3 månaders abonnemang av dom istället.
2017-03-27, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perelk
Jag köpte 3 månader rapidiptv, Fast är lite besviken, National geographic utan svensk test men bra bild, ViasatmotorHD finns inte bara vanliga viasatmotor och bilden är till och från bra. Men tittade på camdserver hemsida, dom verkar ju ha alla kanaler i hd i "Elite card scharing package". Funderar på att köpa ett 3 månaders abonnemang av dom istället.

alla Viasat HD kanaler ingår i Camdserver vanliga IPTV utbud, det du nämner Elite Card är annat, PM mig för mer info.
2017-03-27, 12:22
Medlem
Upplevde Camdservers hemsida som ganska rörig och otydlig, kommer inte åt rapids vilket känns sådär och iptvking verkar tydligast åtminstone.

Någon som testat dom olika och kan säga vilken som är stabilast?
Har rapid viasat sport premium HD? För det är ett stort + till camdserver eftersom iptvking saknar den.
2017-03-27, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SIKERIM
alla Viasat HD kanaler ingår i Camdserver vanliga IPTV utbud, det du nämner Elite Card är annat, PM mig för mer info.

Men vad menar dom med "Elite Card" "Premium card scharing" och Pro IPTV package ? har du camdserver ? har mejlat dom och frågat om testkonto så man kan jämföra lite.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in