Kid Rock är ju en sopa, en riktig looser som på något konstigt sätt trots sitt yttre fick krypa ner med Pamela. Kid Rock är ju urtypen på en kille som verkligen är hatad framförallt utanför USA. Amerikanarna verkar ha lite mer till övers för denna fjolla.
Men om man lyssnar på hans musik, är det verkligen skit? Personligen så uppskattar jag mycket av mannens musik. Visserligen är inte allt bra men varje platta innehåller ofta flera riktigt bra spår.
Finns det Kid Rock fans på forumet eller är Kid Rock en kille som hamnar i faket värdelös på grund av sitt löjliga namn och sin töntiga framtoning?
Eller är hans musik kass i era öron?
Jag har nog aldrig lyssnat på hans musik och har därför inte gett mig på att bedöma den. Eller honom, vet egentligen inte så mycket om honom förutom att han var/är tillsammans med Pamela Andersson och ser ut som urtypen av WT.
Men några youtube länkar till bra låter skulle uppskattas så man kan ge mannen en chans.
Tycker han är hyffsat skön. Inget man sätter på när man ligger i sängen och lyssnar men efter ett par bärs så duger det. Cowboy låten är iaf helt klart lyssningsbar. Måste bara få tillägga att jag har en liten romantisk syn på WT och amerikansk populärkultur överhuvudtaget så jag är väl inte objektivast i världen. Har svårt att tro att det är många anglofiler som hyllar kid rock.
Kid Rock, vad är det för jävla tomte!? Totalt talanglös, hans musik är ett skämt... hur kan denne man ha "lyckats"!? Hörde precis hans senaste alster på radion, vilken dynga.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!