Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-06-25, 17:27
Medlem
BigFatCones avatar
han är tight med hank williams III, det räcker för mig..
Citera
2008-07-01, 17:21
Medlem
Fili-ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ap3
BUMP!

Kid Rock, vad är det för jävla tomte!? Totalt talanglös, hans musik är ett skämt... hur kan denne man ha "lyckats"!? Hörde precis hans senaste alster på radion, vilken dynga.

Jag ogillar hans stil att leva och hur han klär sig, men kan inte riktigt hålla med dig att hans musik är ett skämt.

Gillar verkligen denna låt etc http://www.youtube.com/watch?v=uwIGZLjugKA
Citera
2008-07-01, 18:54
Medlem
Forums_hornys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fili-p
Jag ogillar hans stil att leva och hur han klär sig, men kan inte riktigt hålla med dig att hans musik är ett skämt.

Gillar verkligen denna låt etc http://www.youtube.com/watch?v=uwIGZLjugKA

Skön låt!

Det första jag tänkte dock var "Sweet home alabama"
Citera
2008-07-01, 21:18
Medlem
Fili-ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forums_horny
Skön låt!

Det första jag tänkte dock var "Sweet home alabama"

hehe jo tror det är menningen dock det är jo en sång om den låten
Citera
2019-09-28, 21:57
Medlem
XtraXs avatar
Har kid rock någonsin gjort en konsert i Sverige? Han var ju ändå hyfsat populär (även här) när Devil without a cause släpptes.
Citera
2020-04-30, 19:31
Medlem
TuffRobbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil Ed
Kid Rock är ju en sopa, en riktig looser som på något konstigt sätt trots sitt yttre fick krypa ner med Pamela. Kid Rock är ju urtypen på en kille som verkligen är hatad framförallt utanför USA. Amerikanarna verkar ha lite mer till övers för denna fjolla.

Men om man lyssnar på hans musik, är det verkligen skit? Personligen så uppskattar jag mycket av mannens musik. Visserligen är inte allt bra men varje platta innehåller ofta flera riktigt bra spår.

Finns det Kid Rock fans på forumet eller är Kid Rock en kille som hamnar i faket värdelös på grund av sitt löjliga namn och sin töntiga framtoning?
Eller är hans musik kass i era öron?

Citat:
Kid Rock - bättre än ryktet?

Jag avskydde verkligen hans musik då han försökte bland rock och rap. Det är oerhört svårt och för mig har ingen lyckats. Varför ska det vara så svårt att ibland lyssna på hårdrock och ibland på reggae? Ibland på rock'n roll och i bland på rap? Blanda inte hursomhelst!

Däremot sedan han har slutat med det släpper han kanon-plattor.
Purple sky
Celebrate
Chickens in the pen
First kiss
One more song
Citera
2020-04-30, 22:18
Medlem
TheNarrowMargins avatar
Jag ser Kid Rock som ett bevis på att vem som helst kan lyckas inom musikbranschen.

Devil Without A Cause har sålts i över tio miljoner exemplar i USA, vilket är ungefär lika mycket som bland annat The Beatles Sgt. Pepper och Michael Jacksons Bad. Hur detta gick till är och förblir ett mysterium...
Citera
2020-05-01, 09:02
Medlem
TuffRobbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheNarrowMargin
Jag ser Kid Rock som ett bevis på att vem som helst kan lyckas inom musikbranschen.

Devil Without A Cause har sålts i över tio miljoner exemplar i USA, vilket är ungefär lika mycket som bland annat The Beatles Sgt. Pepper och Michael Jacksons Bad. Hur detta gick till är och förblir ett mysterium...

Men den platan håller jag med om. Avskydde honom. Men vad tycker du om från och med Born Free (låtar ovan)?
Citera
2020-05-01, 09:51
Medlem
TheNarrowMargins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuffRobban
Men den platan håller jag med om. Avskydde honom. Men vad tycker du om från och med Born Free (låtar ovan)?
Inte kollat upp, och intresset för att faktiskt göra det ligger ungefär runt noll. Så jag lägger nog fokus på annat håll.
Citera
2024-11-19, 17:17
Medlem
Lyssnade på den här låten häromdan.
Tycker fortfarande den är grymt bra.

https://m.youtube.com/watch?v=agvibm...VsbCBtZQ%3D%3D
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto