Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-04-09, 16:00
Medlem
Som rubriken lyder så förstår nog ni vad mitt förhållande lider utav.
Men för att ge er lite klarhet i situationen så :
Jag å min flickvän har varit tillsammans i strax över 2 år och detta är första gången jag verkligen inte flytt fältet när barn kommit på tal, så jag antar att det är äkta denna gång. (Jag är 22 hon är 19)
I början hade vi väldigt bra sexliv, vi testade mycket nytt å hade sex så ofta vi kunde. Vilket då var helgerna då jag veckopendlar för jobbet.
Men det senaste halvåret har varit en helt annan femma, även fast hon tjatar om att hon vill att jag kommer hem redan på måndag kväll så händer ingenting när jag kommer hem. Har självklart pratat mycket med henne om detta och det har bara resulterat i att hon blivit arg. Så jag har släppt det och försöker inte ens få till det längre.

Hon säger ofta att hon drömt om att vi haft sex. Men varför försöker hon inte ens ? Har frågat om avsugningar, handjobs, osv. Men nej till allt.

Inte för å låta som ett självgott as nu men jag är långt ifrån ful, har en vältränad kropp, stor kuk och jag ser inget som kan peka på att jag är dålig i sängen.

Och bristen på sex har lett till att man blivit å fundera alldeles för mycket det i sin tur är rena giftet för förhållandet. Mina kompisar tycker jag ska ge henne ett ultimatum för jag får inviter av andra tjejer men markerar alltid att jag har flickvän och inte är intresserad. Och att ge henne ett ultimatum blir som att tvinga henne till sex om hon vill stanna kvar i förhållande. Å då blir det förmodligen riktigt dåligt.

Så är det någon av er som har erfarenhet av när ens partner helt plötsligt börjar sexstrejka?
Citera
2017-04-09, 16:11
Medlem
Kebabfysikers avatar
Har hon förklarat varför hon inte vill ha sex?
Citera
2017-04-09, 16:13
Medlem
JaffarDenGodes avatar
Gör du saker för HENNE?

Troligen så kan det handla om missnöje från hons sida vilket resulterar i att hon antagligen protesterar och inte har lust att göra något eller något FÖR dig, om hon inte t.ex. får ut något av det själv på den nivån som önskas.

Fråga hon vad hon vill ha och gör det?
Citera
2017-04-09, 16:15
Medlem
minponnys avatar
du frågar och ältar om det hela tiden låt det ske naturligt annars blir det osexigt på något sätt .
Citera
2017-04-09, 16:50
Medlem
Ett sexlöst förhållande i så unga år bådar inte gott.
Skaffar ni barn så kommer sex vara uteslutet.

Ultimatum är aldrig bra att ställa.
Vad ska du göra om hon väljer att lämna ert förhållande?

Det du kan göra är väl att prata med henne, umgås mer. Se till att det är fint hemma osv.
Kvinnor är styrda av känslor o annat larv.
Är det stökigt hemma=inget sex.
Ovän med någon på jobbet= inget sex.
Fel julklappar=inget sex.
Ja...du fattar säkert mönstret.

Vi män kan dra fram ballen fast vi har 40-graders feber.

En del tjejer är inte så sexuella av sig, trots att att allt är fint hemma.
Acceptera det eller leta vidare.

Visst är sex viktigt men det är inte allt.
De övriga 23 timmarna på dygnet är väldigt viktiga.
Huvudsaken är att bruden din är vettig.
Citera
2017-04-09, 17:09
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manoftheyear2013
Som rubriken lyder så förstår nog ni vad mitt förhållande lider utav.
Men för att ge er lite klarhet i situationen så :
Jag å min flickvän har varit tillsammans i strax över 2 år och detta är första gången jag verkligen inte flytt fältet när barn kommit på tal, så jag antar att det är äkta denna gång. (Jag är 22 hon är 19)
I början hade vi väldigt bra sexliv, vi testade mycket nytt å hade sex så ofta vi kunde. Vilket då var helgerna då jag veckopendlar för jobbet.
Men det senaste halvåret har varit en helt annan femma, även fast hon tjatar om att hon vill att jag kommer hem redan på måndag kväll så händer ingenting när jag kommer hem. Har självklart pratat mycket med henne om detta och det har bara resulterat i att hon blivit arg. Så jag har släppt det och försöker inte ens få till det längre.

Hon säger ofta att hon drömt om att vi haft sex. Men varför försöker hon inte ens ? Har frågat om avsugningar, handjobs, osv. Men nej till allt.

Inte för å låta som ett självgott as nu men jag är långt ifrån ful, har en vältränad kropp, stor kuk och jag ser inget som kan peka på att jag är dålig i sängen.

Och bristen på sex har lett till att man blivit å fundera alldeles för mycket det i sin tur är rena giftet för förhållandet. Mina kompisar tycker jag ska ge henne ett ultimatum för jag får inviter av andra tjejer men markerar alltid att jag har flickvän och inte är intresserad. Och att ge henne ett ultimatum blir som att tvinga henne till sex om hon vill stanna kvar i förhållande. Å då blir det förmodligen riktigt dåligt.

Så är det någon av er som har erfarenhet av när ens partner helt plötsligt börjar sexstrejka?

Där har du en ledtråd till varför. Du ber om saker istället för att ge något, och du tror en stor kuk och en snygg kropp gör dig till en bra älskare.
Citera
2017-04-09, 17:27
Medlem
Gvb65aks avatar
Min erfarenhet säger att hon knullar nån annan när du är borta och jobbar.
Citera
2017-04-09, 17:37
Bannlyst
"Jag drömde att vi hade sex inatt"
Drömläge. Som du failar att plocka upp.

"Jasså? Kom hit och visa mig hur snuskiga vi var "

Du hanterar situationen fel. Du beter dig som en av tiggarna utanför ica. O dessutom blir du så sur att du skiter i det helt.. Hur ska hon bli tänd av det?

Hon blir arg när du nämner det, för du försöker inte ens.

Börja flörta. Om du bara "vill få" sex, så finns det prostituerade.
Senast redigerad av Werefore 2017-04-09 kl. 17:40.
Citera
2017-04-09, 18:06
Medlem
DeadByDawns avatar
Om man inte kan diskutera såna här saker i ett förhållande är det med all säkerhet dödsdömt. Bara att inse fakta och gå vidare.
Citera
2017-04-09, 18:17
Medlem
Bli spontant intim med henne så hon kåtas upp, det är inte alla tjejer som ger en avsugning bara för att man frågar om det i soffan. Smyg på henne bakifrån och kramas/tafsa och kyss henne, sen fortsätt med hångel och tafsande lagom länge så hennes kåthet kommer igång och hon börjar rida dig med kläderna när ni satt er ner, sen klär du av henne överkroppen, börjar smeka, sen tar du fingrarna ner mot fittan. Tjejen är i en vrålonanerande ålder, och kommer tycka det är charmigt om du inleder med att kåta upp henne.

Själv anser jag mig som dugligt snygg, men inte får jag brudar på grund av min skönhet eller får det sex jag vill med brudar jag haft, utan man måste slå på charmen för att få sig nåt. Annars hade majoriteten av männen förblivit oskulder eller haft sex oerhört sällan om utseende = tillgång till sex, det kanske gäller för 1% av männen att man kan få sex genom ett otroligt bra utseende, men resterande andel män kan inte förvänta sig det.
Citera
2017-04-09, 18:19
Medlem
okej frågan är ställd många gånger.
Självklart får hon så hon blir nöjd. Aldrig lämnat det när bara jag är klar.

minponny, som sagt, jag har gett upp på det där jag väntar och har väntat länge på att hon ska ta ett kliv in i det hela, det är inte diskuterat på de senaste 3 månaderna.

JaffarDenGode, Jag tycker jag ställer upp och gör saker precis hela tiden, som att ta med henne på bio, middag, aktiviteter av alla dess slag, ber hon om det så slickar jag henne tills hon säger stop.
Sitter ibland å hjälper henne skriva uppsatser till hennes plugg osv, hjälper henne med körkortet. Om inte det så får du gärna utveckla '' gör du saker för henne''

Kebabfysiker : hon säger att hon får ont i/på mellangården varje gång vi har haft sex. Att det svider i henne flera dagar efteråt, (ingen sjukdom det har vi kollat)

Werefore : har plockat upp på det tidigare men det har inte hjälpt.
Jag blir inte sur på det överhuvudtaget, utan hon bad om tid å jag ger henne det. Försöker ställa mig så långt ifrån det där med sex det går och lägga min fokus på annat så hon får ta ett kliv fram när hon känner sig sugen.

börja flirta var nog det bästa tipset hittills.

och F30malmo, nej, det är inte min vision utav en bra älskare, det var bara för att slippa kommentarer som ''din kuk är väl för liten''/ ''du är säkert inte attraktiv nog''
Citera
2017-04-09, 18:25
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manoftheyear2013

och F30malmo, nej, det är inte min vision utav en bra älskare, det var bara för att slippa kommentarer som ''din kuk är väl för liten''/ ''du är säkert inte attraktiv nog''

Det är nog bara småbarn som hade sagt det, inget att bry sig om.

Hur är er relation i övrigt?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in