Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-15, 19:57
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NastyPig
ja testade lite saker nu och om ja ändrar schälv i adressen sista siffran till 6 så kommer ja till sidan 5. men knappens länk har adressen med en 5a i sig. samma me pilen man kan trycka för att gå en sida fram har också en 5a i sig. men e de bara mig de e så för?
Sista inlägget är moderatorsinlägg så du missar inget viktigt däremot finns det ett inlägg efter som har raderats, jag har gjort ett inlägg i den tråden funkar det nu?

Citat:
Ursprungligen postat av jo5h2pe
Om man inte har ändrat någon inställning så är det nu bara ett inlägg på sidan 5. Det är från moderatorn BoISaren, och lyder:

Rubrik justerad

//Mod

Ifall det kan ha någon betydelse
Det ska inte spela nån roll.
Citera
2017-04-15, 23:15
Medlem
NastyPigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Sista inlägget är moderatorsinlägg så du missar inget viktigt däremot finns det ett inlägg efter som har raderats, jag har gjort ett inlägg i den tråden funkar det nu?

ja testa lite saker igen. med krome så kommer jag fort farande inte till sista sidan jenom knappen. Men i fajer foks och eksplorer så kommer jag till sista sidan och då ser jag de två sista in läggen i trå den. så de måste vara nåt konstigt med krome tror jag. nåt schit som fastnat i minnet kanske. tack så mycket för den snälla jälpen.
Citera
2017-04-16, 00:49
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
ja testa lite saker igen. med krome så kommer jag fort farande inte till sista sidan jenom knappen. Men i fajer foks och eksplorer så kommer jag till sista sidan och då ser jag de två sista in läggen i trå den. så de måste vara nåt konstigt med krome tror jag. nåt schit som fastnat i minnet kanske. tack så mycket för den snälla jälpen.
Har du några addons installerade i chrome?
Citera
2017-04-16, 14:43
Medlem
NastyPigs avatar
Citat:
Har du några addons installerade i chrome?

ja fick jälp av en att kolla de och ja har de som han har satt in i krome

uBlock Origin
uBlock Origin Extra
Disable Download Bar
Citera
2017-04-16, 15:40
Medlem
Citat:

Nu har jag hittat en annan möjlig bugg, som åtminstone berör de som fortfarande har Windows 7 och Internet Explorer (som jag har i min stationära dator, i min bärbara har jag modernare saker). Du citerade mig under att du citerade en annan. Det kom i det fallet ingen siffra vid klockan. Tidigare tror jag att det har gjort det även i fall som påminner om detta. Har någon annan märkt det? Det är i alla fall en pil högst upp till vänster i rutan. Om det inte är det ska ingen notering komma enligt (FB) Ny funktion: backlink vid citat, men nu är det en pil, och kanske en forumbugg.
Citera
2017-04-16, 22:52
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
ja fick jälp av en att kolla de och ja har de som han har satt in i krome

uBlock Origin
uBlock Origin Extra
Disable Download Bar
Kan du stänga av dom tilläggen och prova igen?

Citat:
Nu har jag hittat en annan möjlig bugg, som åtminstone berör de som fortfarande har Windows 7 och Internet Explorer (som jag har i min stationära dator, i min bärbara har jag modernare saker). Du citerade mig under att du citerade en annan. Det kom i det fallet ingen siffra vid klockan. Tidigare tror jag att det har gjort det även i fall som påminner om detta. Har någon annan märkt det? Det är i alla fall en pil högst upp till vänster i rutan. Om det inte är det ska ingen notering komma enligt (FB) Ny funktion: backlink vid citat, men nu är det en pil, och kanske en forumbugg.
Jag använder inte notifieringar så känner inte till hur det fungerar men det kan bli problem när man redigerar ett inlägg, att det inte tar.
Citera
2017-04-17, 00:01
Medlem
NastyPigs avatar
Citat:

Jag använder inte notifieringar så känner inte till hur det fungerar men det kan bli problem när man redigerar ett inlägg, att det inte tar.

ja testa å stänga av dom men det va samma. men de e bara den tråden som inte funkar. alla andra trådar funkar.
Citera
2017-04-17, 08:21
Medlem
Citat:

Detta citat notifierades vid klockan i alla fall, men det kan tydligen hända att det inte alltid gör det.
Citera
2017-04-17, 11:19
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Detta citat notifierades vid klockan i alla fall, men det kan tydligen hända att det inte alltid gör det.
Om man citerar någon så går detta iväg som en notifikation.
Går man efteråt in och editerar inlägget och lägger till ett nytt citat till någon annan triggar detta inte en notifikation.

Kan det vara detta som hänt?
Citera
2017-04-17, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Om man citerar någon så går detta iväg som en notifikation.
Går man efteråt in och editerar inlägget och lägger till ett nytt citat till någon annan triggar detta inte en notifikation.

Kan det vara detta som hänt?

Det verkar troligt, om Arne.Anka endast hade citerat NastyPig först och därefter hade redigerat inlägget och lagt in citatet från mig.
Citera
2017-04-17, 22:30
Medlem
RadikalFails avatar
Sedan haveriet flashback hade i slutet av förra året så har jag fått problem med vissa PM.
Att personen som skrivit har skickat svar men jag ser bara citering och inte nått svar på PM:et som dom svarat på.

Och det händer ibland att jag inte heller få notifikation om att en person har citerat mig. Det problemet började dock just innan haveriet som var nu senast kring den 7 april.
Citera
2017-04-18, 15:09
Moderator
^Eazs avatar
Något verkar gå fel i länkningen ibland.

(FB) Konspirationsteorier om Donald Trump, sammanslagen tråd

(FB) Vimla oseriösa!

Länkarna inleds med t2.flashback.org vilket leder till en popup där användarnamn och lösenord begärs. En gissning är att det har något med namngivningen av tråden som fallerar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in