Citat:
Ursprungligen postat av
ChristianX
Det var inte heller frågan. Jag kan upprepa den igen. Anser du att personer som uttrycker sig som ovan på sociala medier är lämpliga medlemmar i gruppen #jagärhär, och om inte, vad bör gruppen göra åt det?
Ni håller på här än ser jag. Om gruppen #jagärhär blir uppmärksammade på att någon använder taggen på felaktigt sätt så tar admins hand om det isåfall.
Vi vet att det finns en hel del som använder taggen enbart för att smutskasta gruppen.
Är det någon medlem som gör det så tar admins hand om det isåfall.
Som du vet så har gruppen ett syfte, det hoppas jag alla medlemmar strävar efter. Alla medlemmar är själva ansvariga för vad man skriver i sociala medier. Gruppen håller inte på och leker polis och kollar vad andra medlemmar skriver hela tiden. Vi är över 70200 nu i gruppen.
Det finns säkert flera i gruppen som skriver olämpligt ibland eller skriver i affekt.
Vi är opolitiska fortfarande, att det fortfarande tjatas om det. Vi finns där hot och hat finns.
Sen kan det bli så att vi möjligtvis missar någon sida på nätet nångång där det är hot och hat.
Faktiskt, men det lär vi väl få höra här sen isåfall.
Vi håller fortfarande inte på med att försöka ändra folks åsikter. Befängt att ni fortfarande tjatar om det också, liksom att det endast är vänsterextremister i gruppen.
Nä, det är det inte, det är medlemmar från alla håll och kanter med olika åsikter men har en sak gemensamt.
Att motverka hot och hat på sociala medier där alla ska kunna skriva vad man tycker utan att bli hotad för det.
#jagärhär