Citat:
Ursprungligen postat av
torran
Stimulanter gör dig kåt! DMAA är relativt likt någon lightversion amfetamin enligt mig och amfetamin gör dig ruskigt kåt. Tror snarare det har att göra med signalsubstanser i hjärnan här än hormoner.
Undviker DMAA men har tagit tidigare för något år sedan på morgonen under deff för energi och aptitdämpning.
Mvh
Torran
Japp. Det enda besväret jag kan se med dmaa är att det tömmer dopamin och serotinin depåerna. Jag blir åtminstone väldigt låg ca 24h efter intag och lågheten varar i ca 1-2 dagar. På amfetamin och mdma brukade denna låghet vara i flertal veckor upp till ibland månader (vilket var hemskt. för mej satt det till och med i år). Men att jämföra dmaa med amfetamin och mdma går inte för de sistnämda är typ 50 gånger starkare rus. Aldrig känt mej lätt som en fågel på DMAA tyvärr oavsett högre dos.
Kan inte fatta att folk sitter och tar 100mg i en preworkout och går och tränar varje dag med detta. Det måste ju leda till depression långsiktigt. Och lägre testo. Därför jag bara använder det till helgen för att lyxa till det lite innan sex. Ibland varannan helg också.