Citat:
Ursprungligen postat av
Schnyggve
Har tänkt på en sak...
Brukar kolla lite då och då i denna forumdel, och alla här verkar så erfarna! Det kan är OT, men måste ändå fråga!
Fråga på!
Citat:
1. Jag har aldrig någonsin köpt sex, men efter att man läst i denna tråd under några års tid så kan man ju inte bli annat än lite sugen...leker med tanken liksom! men undrar hur det skulle kännas...jag menar här i Sverige blir man ju matad med att de är så fel, man utnyttjar tjejerna, det är människohandel, trafficking och allt sådant, medan kulturen verkar vara en helt annan på kontinenten. Jag undrar om man skulle känns sig "smutsig" efteråt, få moraliska dubier, eller rent av ångra sig?
Det var så för mig också. Med tanke på min familj och att jag växte upp i Sverige så hade jag kanske aldrig börjat med detta om jag inte hade läst denna delen av forumet och blivit sugen.
Jag mådde inte dåligt efteråt precis. Jag tyckte att det var en rolig upplevelse. Det som var lite konstigare var delen när man betalade damen. Det var en ovan situation och jag visste inte riktigt vad och hur man skulle säga så jag sa ungefär, "här har du pengar för, ja du vet hehe". Men jag sa det på engelska.
Nu är det inte något konstigt med det utan det är bara att betala innan man "do the dance with no pants".
Citat:
Eller kan det vara lite så som jag har tänkt mig det hela, utan att ha någon erfarenhet alls...att första gången är man typ spynervös, tafatt och tafflig, eftersom situationen liksom är helt ny, man är inte kär, det är inte ett Ons...och sedan blir det lättare och lättare ju mer varm i kläderna man blir? Efter några besök rör man sig hemtamt, morsar hit och dit, och knullar ledigt medan andra kan se på, till exempel i bion som man läst om på Artemis?
Ja. När vi väl hade bestämt en tid (vi skulle ses i min lägenhet) så sprang jag runt och städade, sprang på toa två-tre gånger och sen duschade jag. Jag nojade och tänkte att jag skulle få inbrott av några konstiga typer. Fick hjärtklappningar när jag hörde någon stampa hårt i hallen utanför min dörr.
Men jag tänkte att jag får chansa, det vore synd att bara skita i det om det nu faktiskt är en seriös kvinna som tjänar sin huvudinkomst på detta. Och så var fallet, jag mötte upp kvinnan, fick en puss och kram, sen gick vi upp till mig.
Tror att anledningen till varför jag var så nervös och trodde att jag skulle bli rånad, osv. var pga Sverige. Det man hör i Sverige är att det är så dåligt, alla kvinnor som säljer gör det för att de tvingas av en pimp, alla horor har könssjukdomar, män som köper sex bidrar bara till problemet, det är bara konstiga typer som håller på med detta, osv.
Citat:
2. Hur var det för er? första gången vs. nu när ni är erfarna? Det är ju högst individuellt men kan ett troligt scenario vara som jag skrev? Har/ hade ni några moraliska/etiska betänkligheter?
Första gången var klart bäst. Nu känns det lite som när man plockar upp damer som inte är prostituerade. Det är lite tråkigt nu och saknar första mötet med den första glädjeflickan jag träffade.
Det hände att man tänkte på det moraliska och etiska ibland men jag tänkte bara att jag kommer troligtvis aldrig träffa dessa damer igen och jag kommer inte ha något seriöst med de heller. Det känns annars bra att man har gjort detta. Jag skulle inte vilja sitta i soffan som 90-åring (om jag blir så gammal) och ångra att jag inte träffade glädjeflickor när jag hade energin och ekonomin för det.
//Siegestor