Citat:
Ursprungligen postat av
Cntstpwntstp
Nej. Han flyttade för drygt 7mån sedan och detta hände för drygt 1mån sedan.
Du skrev till en annan att det typ inte finns något annat att göra än att åka dit, som jag uppfattade det. Jag lägger nu fram två scenarior som jag ser som det mest logiska och mest sannolika som kan ske.
1. Du åker dit, och du har förhoppningen att det ska göra honom glad och att han kommer säga att han älskar dig. När han inte ger dig den bekräftelsen som du hoppats på, så kommer du att försöka charma honom till att göra det. När detta inte riktigt fungerar så kommer du att bli frustrerad och gå tillbaks i gamla spår och ni kommer att bråka väldigt kraftfullt. Det kommer bli så att du står ensam, ledsen och övergiven i ett annat land.
2. Du åker inte dit. Du avvaktar, och tills slut så kommer han att höra av sig till dig igen, och säga att han verkligen saknar dig och att han älskar dig, och att han inte vill att det ska ta slut. Din väntan har varit tuff, men du har under tiden haft tankarna inom dig att allt kommer att lösa sig om du bara ge honom ordentligt med tid. Din lycka är obeskrivlig över att han hörde av sig igen, och du tackar dig själv (och Netherworld från Flashback?) för att du klarade av att göra detta val.
Så.. Vilka av dessa 2 scenarior väljer du?