Citat:
Ursprungligen postat av
Cntstpwntstp
Kollar man realistiskt utifrån på förhållandet så var det alltid han som älskade mest och ville allting mest. Så för mig går det inte ihop hur han bara kan blocka över ett bråk och sen gå vidare. Sedan är det ju även väldigt fegt att avsluta så efter 2år. Att inte ens våga möta mina ord. Men det hade aldrig hänt om han hade möjlighet att träffa mig. Och så länge han är singel kommer han alltid vilja ha mig om han träffade mig.
Om man tittar på det jag fetstilt. Realistiskt? Du skriver ju själv lite senare hur du inte får detta att gå ihop. Det tycker jag låter som motsvarigheten till realistiskt. Det är inte realistiskt att din pojkvän vill ha kontakt med dig, och då inte heller att han vill träffa dig.
Du kan inte tänka dig tanken att anledningen till att detta beteende beror just på att han äntligen känner att han klarar av att ta steget att lämna dig nu, därför att ni just inte kan träffas? Nu när du inte finns där i närheten, så slipper han dina övertalningsförsök. Och dina "charmattacker" mot honom stör inte hans försök att få det han försökt få sagt förut; att han inte vill vara kvar i ett sådant förhållande.