Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-19, 01:16
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cntstpwntstp
Kollar man realistiskt utifrån på förhållandet så var det alltid han som älskade mest och ville allting mest. Så för mig går det inte ihop hur han bara kan blocka över ett bråk och sen gå vidare. Sedan är det ju även väldigt fegt att avsluta så efter 2år. Att inte ens våga möta mina ord. Men det hade aldrig hänt om han hade möjlighet att träffa mig. Och så länge han är singel kommer han alltid vilja ha mig om han träffade mig.

Om man tittar på det jag fetstilt. Realistiskt? Du skriver ju själv lite senare hur du inte får detta att gå ihop. Det tycker jag låter som motsvarigheten till realistiskt. Det är inte realistiskt att din pojkvän vill ha kontakt med dig, och då inte heller att han vill träffa dig.

Du kan inte tänka dig tanken att anledningen till att detta beteende beror just på att han äntligen känner att han klarar av att ta steget att lämna dig nu, därför att ni just inte kan träffas? Nu när du inte finns där i närheten, så slipper han dina övertalningsförsök. Och dina "charmattacker" mot honom stör inte hans försök att få det han försökt få sagt förut; att han inte vill vara kvar i ett sådant förhållande.
Citera
2017-07-19, 22:47
Medlem
Tjuvhederns avatar
Citat:
Jag har haft honom blockad MKT, och visst har han blockat mig med förr men varit för resten av dagen typ. Inte över en månad.

Jag ångrar som fan att jag ens försökt kontaktat honom så som jag har gjort. För fanns det ngn chans att han skulle prata med mig igen så försvann den nog där.

Jag är inte så ung som jag låter och jag är inte ute efter att ha en pojkvän. Jag älskar verkligen HONOM.

Det låter som ett underbart, livskraftigt och kärleksfullt förhållande där båda parter turas om att blocka varann i affekt. Vad ska du göra om du åker till hans u-land till hemland (land dit vanlig post inte når fram på en månad = u-land) och han inte vill veta av dig? Ska du blocka honom då som straff, så han kan sitta där och ångra sig?
Citera
2017-08-09, 21:44
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Kollar man realistiskt utifrån på förhållandet så var det alltid han som älskade mest och ville allting mest. Så för mig går det inte ihop hur han bara kan blocka över ett bråk och sen gå vidare. Sedan är det ju även väldigt fegt att avsluta så efter 2år. Att inte ens våga möta mina ord. Men det hade aldrig hänt om han hade möjlighet att träffa mig. Och så länge han är singel kommer han alltid vilja ha mig om han träffade mig.

Så... Har han hört av sig ännu? Och ville han ha tillbaks dig?
Citera
2017-12-14, 20:59
Bannlyst
Sluta stör honom.

Han har väl gift sig, eller nåt.

Om han hade ett intresse kvar för dig så hade han varit kvar. Garanterat!
Citera
2017-12-14, 21:45
Medlem
vonDunajewskans avatar
Citat:
Alltså vad ska jag göra? Har planer om att åka och träffa honom om ngn månad (jag är så galen), då jag till 99% tror att han skulle bli glad av att se mig och sluta tjura (som han typ gör nu och verkar kunna göra för evigt). Funderar även på att skicka honom ett brev/paket. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill inte höra att jag ska glömma och ge upp för så fungerar jag inte. Så förslag?
Chilla, kanske? Ge honom litet utrymme eller tid att sakna dig, att vilja komma tillbaka till dig? Du kanske måste respektera att han valt att ta avstånd från dig, han kanske behöver samla sig, han kanske faktiskt inte vill vara med dig eller något annat. Tänk litet på vad han vill. Vill han komma tillbaka kommer han göra det.
Citera
2017-12-14, 21:48
Medlem
Citat:
Ska försöka fatta mig kort. Han är min livs kärlek, det känns som att jag dör utan honom. Vi har alltid bråkat, men inte utan anledning. Dock gått bra ändå med tanke på att vi träffats dagligen osv. Tills han flyttade till ett annat land (!). Då vägdes det dåliga (bråken) inte upp med ngt bra (att träffas). Han gör i princip allting nu som han lovade (utan att jag bad honom om det) att inte göra. Efter det senaste bråket vi hade så har han totalt slutat att svara mig, dessutom blockerat mig på typ alla ställen. Är nog 1mån sedan nu. Alltså vad ska jag göra? Har planer om att åka och träffa honom om ngn månad (jag är så galen), då jag till 99% tror att han skulle bli glad av att se mig och sluta tjura (som han typ gör nu och verkar kunna göra för evigt). Funderar även på att skicka honom ett brev/paket. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill inte höra att jag ska glömma och ge upp för så fungerar jag inte. Så förslag?

Metoo.
Citera
2018-03-21, 14:48
Medlem
siwoues avatar
Hur gick det, åkte du? Har ni blockerat varandra något mer under månaderna? Update!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in