Jag har inte haft iptv så länge men jag funderade på problemen många hade igår. Det var ju champions League premiär igår. Kan det berott på överbelastning? Kul isf varje vecka drt är cl så laggar skiten sönder.
Jag har inte haft iptv så länge men jag funderade på problemen många hade igår. Det var ju champions League premiär igår. Kan det berott på överbelastning? Kul isf varje vecka drt är cl så laggar skiten sönder.
Låter rimligt då halva Europa satt och tittade troligen samtidigt så det blev nog en bra peak i användningen gentemot vanliga kvällar.
Har kört Rapid snart ett halvår och överlag funkar det bra. Lite lagg blir det såklart vid peak-tider.
Men jag tycker Perfect player har börjat bråka. Vissa kanaler vill inte starta alls, tex SVT24/Barnkanalen.
Misstänker att det är codec relaterat (men testat alla i PP). Kör jag en annan iptv tex simple och öppnar med VLC funkar det.
Ni med Rapid, funkar Barnkanalen?
Vilken app rekommenderar ni, jag kör Nvidia Shield 2017
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!