Citat:
Man får nog relatera dessa 22 till antalet aktiva i #jagärhär och då talar vi om en betydligt mycket lägre siffra än 75 000. Jo, jag fattar, nu går ni bananas över att några, hela 22st, enskilda privatpersoner av nästan 76000st har skrivit på en privat fb sida.
För er självklart så dömer ni e hel grupp som inte visste om vad några skrev.
Ni nämner att någon blev avstängd från jobbet, det har INGEN i jagärhär gruppen del i.
Som jag har skrivit en hel del gånger förut. Vad enskilda personer gör på FB är deras sak.
Inte gruppen som bestämmer detta.
Jag blev mycket förvånad som ni kanske märkte när nån skrev om det här.
Skrev också att den tråden hade jag inte sett och har fortfarande inte sett förutom de skärmdumpar som finns.
Lamotte, journalisten, som har skrivit ett långt inlägg och anklagar gruppen hade identifierat 22st.
Beklagligt att 22st skrivit.
Det är 22st av nästan 76 000 medlemmar.. Och ni går bananas. INGEN i gruppen har sagt eller nämnt att någon skulle gå in på en privatsida och skriva. INGEN. Speciellt inte en dömd brottsling.
Vi försvarar inga dömda brottslingar. Om någon hävdar det så är det lögn
De privatsidor som gruppen går in på kan vara kända personers fb tex. Men inte annars
För er självklart så dömer ni e hel grupp som inte visste om vad några skrev.
Ni nämner att någon blev avstängd från jobbet, det har INGEN i jagärhär gruppen del i.
Som jag har skrivit en hel del gånger förut. Vad enskilda personer gör på FB är deras sak.
Inte gruppen som bestämmer detta.
Jag blev mycket förvånad som ni kanske märkte när nån skrev om det här.
Skrev också att den tråden hade jag inte sett och har fortfarande inte sett förutom de skärmdumpar som finns.
Lamotte, journalisten, som har skrivit ett långt inlägg och anklagar gruppen hade identifierat 22st.
Beklagligt att 22st skrivit.
Det är 22st av nästan 76 000 medlemmar.. Och ni går bananas. INGEN i gruppen har sagt eller nämnt att någon skulle gå in på en privatsida och skriva. INGEN. Speciellt inte en dömd brottsling.
Vi försvarar inga dömda brottslingar. Om någon hävdar det så är det lögn
De privatsidor som gruppen går in på kan vara kända personers fb tex. Men inte annars
Sedan kan man fundera på hur det kommer sig att ändå så pass många personer i er grupp skriver så pass anmärkningsvärda inlägg.
Personligen tror jag att det är för att ni odlar en repressiv kultur där endast en åsikt i frågan om ensamkommande är tillåten. Att ständigt relativisera, urskulda och rent av blunda för de problem som kan kopplas till den här gruppen gör att det slår över för vissa.
Vad tror du själv att det beror på att så pass många i er krets agerade så illa?