2017-08-21, 10:54
Medlem
skillad-banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oopsie
GM sitter åter igen häktad för ännu en kvinnomisshandel, han verkar inte lära sig. Åtal väckt.

Länk till någon artikel?
Citera
2017-08-21, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skillad-banan
Länk till någon artikel?

Inte sett någon än, bara nära vän med en utav målsägande.
Citera
2017-09-16, 23:27
Medlem
Denna mannen är ett monster en narcisist och vet inte vad känslor är. Det tog mig 3 mån o våga anmäla därimellan har ja vistats med sekretess markering på skyddat boende. Har aldrig varit så rädd o är inte lättskrämd. Jag anmälde han för flera fall av misshandel, hot, grovt olaga hot med pistol, olaga frihetsberövande, sexuella saker (vill inte ta upp) stöld, grov kvinnofridskränkning, och utpressning. Han blev åtalad för två misshandel och ett grovt olaga hot OCH ALLA OGILLADE. jag Hade personal på boendet som vittnade om min rädsla likaså socialen och min mamma även en kompis. Polisen hade varken tagit ut läkarjournaler eller annat material jag lämnat som bevis. Jag känner mig kränkt och polisens arbete när det gäller såna här allvarliga brott är under all kritik. Haninge pratat med EN förstående eller energi läggande polis. Han har alltså skrämt upp mig så ja inte vågade prata. Berättade för mig att jag ska dö och körde ut mig i skogen och slog sönder mig, ena ögat var blått o svullet/rött hade ont i ryggen så ja skrek av smärta, ont i käken näsan och spå slet han bort mitt hår. Detta var en av misshandlarna plus ja tvingades följa med han igen. Terror vill ja kalla det. Socialdemokraterna var bra från början men det har urartar nu är ja tvingad o bo på en plats som ger mig kalla kårar.... 4 MÅN Fick aset men inte för de han gjorde mot mig utan mot en annan stackars tjej som säkert vart livrädd hon med.
Citera
2017-09-16, 23:29
Medlem
Citat:
Länk till någon artikel?
De skrevs inget i tidningen pga mitt skydd. Och tydligen har även han de.. kanske inte mest omtyckta precis...
Citera
2017-09-17, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamma.jenny
Denna mannen är ett monster en narcisist och vet inte vad känslor är. Det tog mig 3 mån o våga anmäla därimellan har ja vistats med sekretess markering på skyddat boende. Har aldrig varit så rädd o är inte lättskrämd. Jag anmälde han för flera fall av misshandel, hot, grovt olaga hot med pistol, olaga frihetsberövande, sexuella saker (vill inte ta upp) stöld, grov kvinnofridskränkning, och utpressning. Han blev åtalad för två misshandel och ett grovt olaga hot OCH ALLA OGILLADE. jag Hade personal på boendet som vittnade om min rädsla likaså socialen och min mamma även en kompis. Polisen hade varken tagit ut läkarjournaler eller annat material jag lämnat som bevis. Jag känner mig kränkt och polisens arbete när det gäller såna här allvarliga brott är under all kritik. Haninge pratat med EN förstående eller energi läggande polis. Han har alltså skrämt upp mig så ja inte vågade prata. Berättade för mig att jag ska dö och körde ut mig i skogen och slog sönder mig, ena ögat var blått o svullet/rött hade ont i ryggen så ja skrek av smärta, ont i käken näsan och spå slet han bort mitt hår. Detta var en av misshandlarna plus ja tvingades följa med han igen. Terror vill ja kalla det. Socialdemokraterna var bra från början men det har urartar nu är ja tvingad o bo på en plats som ger mig kalla kårar.... 4 MÅN Fick aset men inte för de han gjorde mot mig utan mot en annan stackars tjej som säkert vart livrädd hon med.
Hur lärde du känna honom?
Citera
2017-10-22, 18:42
Medlem
Riktig tuffing denna robin, sitter en sån här människa på vanliga avdelningar eller sitter han på lite mer skyddad avdelning där golbögarna sitter och annat lägre stående folk?
Citera
2017-10-23, 02:41
Medlem
skillad-banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crazy-fuck
Riktig tuffing denna robin, sitter en sån här människa på vanliga avdelningar eller sitter han på lite mer skyddad avdelning där golbögarna sitter och annat lägre stående folk?

Han har hängt i Hudiksvall en del, kallades skånerobin under denna tid
Citera
2017-10-23, 18:54
Medlem
Citat:
Han har hängt i Hudiksvall en del, kallades skånerobin under denna tid

Jasså är du från hudiksvall?
Slog han på tjejer och folk som är försvarslösa där också?
Citera
2017-10-24, 12:27
Medlem
skillad-banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crazy-fuck
Jasså är du från hudiksvall?
Slog han på tjejer och folk som är försvarslösa där också?

(FB) Hotade skära fingrarna av arbetsgivare Den tråden behandlar ämnet om hur han var här skulle jag säga.
Citera
2018-01-27, 06:42
Medlem
Han blev dömd till 8 månader plus delen på 7 månader och 10 dagar.
Citera
2019-12-31, 13:26
Medlem
Någon som har råttans adress? Eller hans bruds? Gabbriell* eller något hette hon, en sliten pundare. Måste ha fatt i honom pga visa omständigheter...
Citera
2020-01-07, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teddanponken
Någon som har råttans adress? Eller hans bruds? Gabbriell* eller något hette hon, en sliten pundare. Måste ha fatt i honom pga visa omständigheter...

Hudiksvall, blockvägen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in