#Jagärhär
Citat:
Ursprungligen postat av
fryskyl
Klassiskt näthat från dig. Fräscht. Dessutom svagt som argument.
Är det näthat?
Är det där du drar gränsen?
I så fall är det mycket mer näthat på Flashback än jag väntat mig.
Citat:
Hursomhelst svarar du ånyo inte på den kritik som framförs. Flashback har fått hundratals människor att ta sina liv? Ok, whatever. Poängen gällde dock att #JÄH-sekten av någon rätt sunkig anledning utövar en hård ideologisk kontroll på de som vill bli medlemmar. Underligt för en grupp som torgför sig så högljutt som något slags "demokratiskt" projekt.
Ja, det finns en viss kontroll men den är inte vattentät. Tyvärr är det inte svårt att lura sig till ett medlemskap. Du skriver att de "
utövar en hård ideologisk kontroll". Nej, tyvärr är det inte så men det hade från min sida varit önskvärt.
Citat:
Är man med i #JÄH får man självklart skriva på flashback, men skriver man på flashback får man inte vara med i #JÄH.
Jo du, jag var med på Flashback långt före gruppen skapades och jag blev medlem så där sprack din hemsnickrade teori, tyvärr.
Citat:
Inser du inte själv hur skenheligt och korrupt detta är?
Tja, du ser svaret här ovan. Alltså är det inte "skenheligt och korrupt", eller hur?
Citat:
Det är ju hur tydligt som helst att det inte får förekomma någon åsiktspluralism alls i er marschkolonn. Den ideologiska rättrogenheten måste vara total.
Nu försöker du med att projicera men det fungerar inte på mig.