2017-10-27, 15:56
Medlem
Inga affärer. Vad ska en 21årig SVENSK kvinna ha för affärer med somalierna?

Hon är mer eller mindre en groupie. Betett sig såhär i flera år.
Citera
2017-10-27, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorskApa
Inga affärer. Vad ska en 21årig SVENSK kvinna ha för affärer med somalierna?

Hon är mer eller mindre en groupie. Betett sig såhär i flera år.

Ja eftersom att du nu känner henne så väl är ju du medveten om att du ger ut fel information. du verkar ha mycket skit att skriva om denba kvinna i olika trådar, blivit sårad? Hasslad?

Är väl inte dugg konstigt att SVENSKAR gör affärer med utlänningar? Specielt nte i luleå?
Citera
2017-10-27, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spicemania
Ja eftersom att du nu känner henne så väl är ju du medveten om att du ger ut fel information. du verkar ha mycket skit att skriva om denba kvinna i olika trådar, blivit sårad? Hasslad?

Är väl inte dugg konstigt att SVENSKAR gör affärer med utlänningar? Specielt nte i luleå?
fel information... pff... är du naiv?

Nej, 21åriga svenska tjejer gör inte affärer i denna värld. Om du nu inte menar att hon erbjuder diverse intima tjänster i utbyte mot att supporta sitt eget bruk?

Nej, jag har inget personligt med denna tjej att göra. Såpass lågt sjunker jag inte. Hon är inte intresserad av min sort heller då jag ser för svensk ut.
Citera
2017-10-27, 16:18
Medlem
Citat:
fel information... pff... är du naiv?

Nej, 21åriga svenska tjejer gör inte affärer i denna värld. Om du nu inte menar att hon erbjuder diverse intima tjänster i utbyte mot att supporta sitt eget bruk?

Nej, jag har inget personligt med denna tjej att göra. Såpass lågt sjunker jag inte. Hon är inte intresserad av min sort heller då jag ser för svensk ut.

I denna värld? Är du medveten om hur "denna värld" ser ut?
Tror absolut inte de handlar om sexuella tjänster då jag själv gjort affärer med henne och vet många anndra som har. Om vi nu ens talar om samma person för det värkar inte så
Citera
2017-10-27, 16:26
Medlem
Antar att du talar om Griselda Blanco. Jag måste missuppfattat.
Givetvis bor det en hel klan Somalier hos henne för att hon säljer röka för ett par tusen i månaden.
Citera
2017-10-27, 18:22
Medlem
Jag tror det är du som är naiv. Jag står fast vid mitt ord, men jag är inte en man som tänker fortsätta diskutera denna kvinnas affärer i en tråd som handlar om att jaffar buhn fick smaka piss
Citera
2017-10-27, 19:57
Medlem
Citat:
Alla från rinkeby, inte bara jaffar, som befinner sig i Luleå har pris på sitt huvud pga affärer som inte blivit så snyggt hanterade. Folk skjuter och hugger för dom vill ha cashen.

Kan du sluta snacka skit du är en bluff står i tidningen att det var folk ifrån Göteborg som knivhögg den där killen. Så sluta trolla.
Edit: Båda killarna som är anhålla är ifrån Göteborg.

http://www.nsd.se/nyheter/lulea/just...nm4678368.aspx
Senast redigerad av levfordagen90 2017-10-27 kl. 20:53.
Citera
2017-10-28, 02:27
Medlem
Haha vadå bluff de jag skriver stämmer mycket väl, antar du inte tänkt på BO och jaffar kan ha någon koppling på nåt sätt?
Och rinkebyarna har pris på sitt huvud, 100%
Citera
2017-10-28, 15:03
Medlem
Citat:
Antar att du talar om Griselda Blanco. Jag måste missuppfattat.
Givetvis bor det en hel klan Somalier hos henne för att hon säljer röka för ett par tusen i månaden.

Citat:
I denna värld? Är du medveten om hur "denna värld" ser ut?
Tror absolut inte de handlar om sexuella tjänster då jag själv gjort affärer med henne och vet många anndra som har. Om vi nu ens talar om samma person för det värkar inte så

Vad heter tjejen?
Citera
2017-10-28, 15:17
Medlem
kermassas avatar
Citat:
Haha vadå bluff de jag skriver stämmer mycket väl, antar du inte tänkt på BO och jaffar kan ha någon koppling på nåt sätt?
Och rinkebyarna har pris på sitt huvud, 100%
Du skrev tidigare att BO hade avlidit, det hjälper inte direkt din trovärdighet...
Citera
2017-10-28, 18:46
Medlem
S*nna Mä*tä
Citera
2017-10-29, 00:24
Medlem
Daviddinkelsson85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alajap
Ja det hoppas jag också för han var inte vidare bra tyckte jag.
Men han som blev knivhuggen är inte död
Vem blev knivhuggen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in