Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-11-02, 20:50
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freshlemon
Hur funkar det med alla dessa resellers från rapid, är allt från samma server? Eller går allt till olika servrar som är olika snabba? Dvs. Spelar det någon roll vilken reseller jag väljer om jag vill ha stabila kanaler?

Alla går till samma, så det spelar ingenroll.
2017-11-02, 20:58
Medlem
freshlemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Alla går till samma, så det spelar ingenroll.

Testade nämligen olika resellers med 24h gratis test och upplevde att vissa hade mindre problemfria kanaler? Kanske var taskig timing då.
2017-11-02, 21:01
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freshlemon
Testade nämligen olika resellers med 24h gratis test och upplevde att vissa hade mindre problemfria kanaler? Kanske var taskig timing då.

Beror på när på dagen, vilken dag, och vad det är för sportevenemang.
2017-11-02, 21:06
Medlem
Testat Rapid i en vecka nu och är verkligen inte nöjd.
Buffrar något otroligt på nästintill varje kanal.
Går över till Camd igen.
2017-11-02, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeppish
Testat Rapid i en vecka nu och är verkligen inte nöjd.
Buffrar något otroligt på nästintill varje kanal.
Går över till Camd igen.
Sist jag testade camd var det mycket lagg och buffring. Detta var i somras är det stabilare nu?
2017-11-02, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carsa827
Hej, jag undrar hur ni kan rekommendera några resellers ni använder som är pålitliga och som ligger bra i pris?

När jag tittar på http://rapidiptvsweden.bz/home/ så är priset 1500 SEK per år.

För övrigt kan jag nämna att jag har MAG256 och bilden jag fick på rapidiptvsweden (24h test) var riktigt bra för det mesta.

Tack på förhand!

Köp absolut inte av rapidiptvsweden.bz, största scam:en jag sett. Dom har exakt samma text på hemsidan som IPTVKing som resellar Rapid(den riktiga rapid som man fixar genom forumet https://iptv.community)
2017-11-03, 09:18
Medlem
Hur många människor kör fortfarande med parabol här inne?
Senast redigerad av Flirr 2017-11-03 kl. 09:21.
2017-11-03, 11:16
Medlem
https://iptv.community/ är det endast resellers för Rapid där eller finns det från andra bolag?
2017-11-03, 11:35
Medlem
har testat både camd rapid och geni för att se viasat motor HD (F1 & MotoGP) utan parabol eller viaplay och enda som lyckats leverera i HD under en hel helg är camd av dessa tre.
2017-11-03, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denilsson78
https://iptv.community/ är det endast resellers för Rapid där eller finns det från andra bolag?
Ja det ska bara säljas Rapid där men det finns ett stort antal där som lurar folk med billigare abonnameng som är nåt annat. Varningsklocka bör ringa om det ligger under rekomenderat pris på runt 90 euro.
70€ som jag ser en del nämna här som nån säljare verkar sälja för låter som en stor varningsklocka då den resellern skulle i princip sälja helt utan vinst och ni kan ju fråga er själv om ni skulle göra det som reseller.
2017-11-03, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flirr
Hur många människor kör fortfarande med parabol här inne?
Jag men med riktigt abb då.
CS kommer vara död snart för Viasat då dom håller på gå över till HD och MPEG4 på alla kanaler och byter ut alla gamla kort.
2017-11-04, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreddyK666
Jag men med riktigt abb då.
CS kommer vara död snart för Viasat då dom håller på gå över till HD och MPEG4 på alla kanaler och byter ut alla gamla kort.

Sorry offtopic men.. Jag ser nog HD och MPEG4 från både Viafnatt och C mera via CS.

Men kör iptv när jag inte är hemma vid parabolen.
Tror jag har nån trial liggandes ifall nån vill testa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in