Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-11-10, 07:16
Medlem
..
2017-11-10, 18:28
Medlem
Halloj! Provade 24h (free) för ett bra tag sedan, men hur står det sig idag?
Funderar på införskaffa 6 månader.
Men vill ju inte att kanalerna ska försvinna / gå ner när jag sitter kikar.
Hur är kvaliteten?
2017-11-11, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xtp
Halloj! Provade 24h (free) för ett bra tag sedan, men hur står det sig idag?
Funderar på införskaffa 6 månader.
Men vill ju inte att kanalerna ska försvinna / gå ner när jag sitter kikar.
Hur är kvaliteten?
Svår fråga, vi vet ju inte vilken leverantör du testade.

Pirat-iptv är oförutsägbar.. Kanalerna eller leverantören kan i princip släckas ner närsomhelst. För att minimera den eventuella förlusten, så bör du aldrig köpa en subscription på längre än 3 månader i taget.
Senast redigerad av sb23 2017-11-11 kl. 09:42.
2017-11-11, 11:43
Medlem
Finns det någon sida som ger länken relativt snabbt ? ska se på en match idag och min har gått ut :/
2017-11-11, 12:29
Medlem
25Decembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TigerTooth
Finns det någon sida som ger länken relativt snabbt ? ska se på en match idag och min har gått ut :/
Rapid.
2017-11-11, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sb23
Svår fråga, vi vet ju inte vilken leverantör du testade.

Pirat-iptv är oförutsägbar.. Kanalerna eller leverantören kan i princip släckas ner närsomhelst. För att minimera den eventuella förlusten, så bör du aldrig köpa en subscription på längre än 3 månader i taget.
Fast att köpa 3 månader i sträck brukar också innebära att du får betala lika mycket nästan för ett halvår som du kan få 1 år för så i slutändan förlorar du inte så mycket på det om dom nu inte skulle ta ner allt imorgon typ.
2017-11-11, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreddyK666
Fast att köpa 3 månader i sträck brukar också innebära att du får betala lika mycket nästan för ett halvår som du kan få 1 år för så i slutändan förlorar du inte så mycket på det om dom nu inte skulle ta ner allt imorgon typ.

Det kommer absolut kosta mer, men du i slutändan är det mer safe.

Låt oss säga att du köper 1 års abonnemang, vad händer om säljaren tar pengarna och sedan sticker, utan att leverera något? Summan för 1 år är större än för 3 månader. Förlusten blir större.

Eller: vad händer om kanalerna, av diverse anledningar, hela tiden börjar buffra ? Eller ifall leverantören slutar erbjuda dina favoritkanaler? Eller ifall myndigheterna beslagtar servrarna?
Senast redigerad av sb23 2017-11-11 kl. 16:00.
2017-11-11, 15:29
Medlem
sylvester2016s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TigerTooth
Ser ut som om veldig mange providere er døda i dag.
Store problemer om man vil titta online.
Men....
denne fungerer sannsynligvis OK en dag eller to:
https://www.iptvsource.com/dl/uk_111...source_com.m3u
2017-11-11, 15:42
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sylvester2016
Ser ut som om veldig mange providere er døda i dag.
Store problemer om man vil titta online.
Men....
denne fungerer sannsynligvis OK en dag eller to:
https://www.iptvsource.com/dl/uk_111...source_com.m3u
Döda? Funkar fin fint med min leverantör.
2017-11-11, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Döda? Funkar fin fint med min leverantör.
Sorry, men det är tydligare om du specificerar vem din leverantör är. EDIT: Läste några inlägg ovanför att du använder dig av Rapid.
Senast redigerad av sb23 2017-11-11 kl. 15:57.
2017-11-11, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sb23
Det kommer absolut kosta mer, men du i slutändan är det mer safe.

Låt oss säga att du köper 1 års abonnemang, vad händer om säljaren tar pengarna och sedan sticker, utan att leverera något? Summan för 1 år är större än för 3 månader. Förlusten blir större.

Eller: vad händer om kanalerna, av diverse anledningar, hela tiden börjar buffra ? Eller ifall leverantören slutar erbjuda dina favoritkanaler? Eller ifall myndigheterna beslagtar servrarna?
Ja jag är medveten om det.
Men att köra 3 månader innebär att du kommer upp i det alla klagar att IPTVKING kostar dvs 1500:-/år.
Även om det tas ner innan året är slut så har du mest troligt redan kommit upp vad 3 mån i taget hade kostat dig. Men alla gör ju som dom vill.
Att det buffrar ibland och kanaler som försvinner eller annat strul kommer hända oavsett leverantör så är man orolig för det är det Viasat/CD etc som gäller.
Senast redigerad av FreddyK666 2017-11-11 kl. 17:42.
2017-11-11, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreddyK666
Ja jag är medveten om det.
Men att köra 3 månader innebär att du kommer upp i det alla klagar att IPTVKING kostar dvs 1500:-/år.
Även om det tas ner innan året är slut så har du mest troligt redan kommit upp vad 3 mån i taget hade kostat dig. Men alla gör ju som dom vill.
Att det buffrar ibland och kanaler som försvinner eller annat strul kommer hända oavsett leverantör så är man orolig för det är det Viasat/CD etc som gäller.

Jag betalade 270 kronor för 3 månader i rapid. 270 X 4 = 1080 kr.
Årspris: 1080 kr

IPTVKING 12 månaders abonnemang :
Årspris: 1500 kr

Min återförsäljares pris för 12 månaders abonnemang för Rapid :
Årspris: 750 kr

Din kalkylering stämmer inte, det skulle bli dyrare med IPTVKING oavsett. Mitt problem med IPTVKING är inte att de är dyra, utan det är att de ljuger och låtsas vara fristående från RAPID.

Pirat-IPTV leverantörer kommer inte vara lika stabila som "legitima" leverantörer, därför är det extra viktigt att inte köper ett längre abonnemang, så att du kan kan "abandon the ship" så fort du känner dig missnöjd.
Senast redigerad av sb23 2017-11-11 kl. 19:51.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in