Citat:
Ursprungligen postat av
gladdi
Ok, var ju tråkigt att höra att Mandalay var sådär, inte varit där faktiskt men verkar inte som jag missat något dock då
. Jag bokade Cosmo i februari 2016 på hotels.com och bodde där 3 nätter i mitten av juli. Ser nu att det är mycket dyrare att bo där, fan va tråkigt
. Ser att Mirage har ungefärliga priser som när jag där så det var ju bra det i varje fall men suger att Cosm ligger på runt 3300 per natt utan resort fee inräknat. Kanske hade tur å fick tag i ett rimligt pris sist.
Ja, det verkar gå upp och ned... Det sägs att det var lågkonjunktur i LV nu när jag var där, men det märks då inte på priserna. Eller så ökar dom priserna när det går sämre?! Jag vet då inte... Man får shoppa runt lite, man hittar oftast ett bättre hotell till bra priser, men sällan samma hotell man senast bodde på.
Vi bodde ett år på Elara By Hilton. Vi fick ett lägenhetsrum som var ett av de finare jag haft i LV för knappt 1500,-/natt. Hotellet i sig är väl kanske inte så märkvärdigt men ligger helt okej till ganska nära strippen ihop med Planet Hollywood. Men nu verkar även dom ha dragit iväg rejält i pris.