tja har frhllande med en brud och varje gng jag vill typ snacvka med henne s snackar hon alltid med andra killar eller hnger med dom. r dety ngot dligt eller ska jag lita p att det inte r ngot fel
tja har frhllande med en brud och varje gng jag vill typ snacvka med henne s snackar hon alltid med andra killar eller hnger med dom. r dety ngot dligt eller ska jag lita p att det inte r ngot fel
Det r ju ngot som r sjlvklart fel x) du ser vl vad du har skrivit sjlv
G i terapi och frsk reda ut varfr du vill vara i ett frhllande med en dylik kvinna. Det skulle kunna vara depression som ligger bakom. Sdant br behandlas.
De flesta brukar prioritera sin partner, och vilja umgs med denne, nr de r i en relation. Men alla r olika, och din tjej passar bttre med en kille som inte heller vill umgs med henne. Du sjlv passar troligtvis bttre med en mer normal tjej, som vill umgs med dig. Lika barn leka bst.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!