• 1
  • 2
2017-11-21, 19:48
Medlem
tja har frhllande med en brud och varje gng jag vill typ snacvka med henne s snackar hon alltid med andra killar eller hnger med dom. r dety ngot dligt eller ska jag lita p att det inte r ngot fel
Citera
2017-11-21, 19:50
Medlem
Gamefitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskelurrepro
tja har frhllande med en brud och varje gng jag vill typ snacvka med henne s snackar hon alltid med andra killar eller hnger med dom. r dety ngot dligt eller ska jag lita p att det inte r ngot fel

Det r ju ngot som r sjlvklart fel x) du ser vl vad du har skrivit sjlv
Citera
2017-11-21, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gamefitness
Det r ju ngot som r sjlvklart fel x) du ser vl vad du har skrivit sjlv
ja jag har snackat med henne att jag vill ha mer tid med henne och hon har sagt ja men ingen frndring blir
Citera
2017-11-21, 20:46
Medlem
Citat:

Det blir enklare nr du kommer upp i vuxen lder
Citera
2017-11-21, 20:46
Medlem
Gamefitnesss avatar
Citat:
ja jag har snackat med henne att jag vill ha mer tid med henne och hon har sagt ja men ingen frndring blir
Hmmm, frsk att frga henne varfr ingenting hnder om hon nu har sagt ja till de?
Citera
2017-11-21, 22:23
Medlem
Helsnurrigs avatar
Vad i helvete... r du ens sker p att ni verkligen r i ett frhllande och att det inte bara r i ditt huvud?
Citera
2017-11-22, 00:02
Medlem
AA-suiteds avatar
Gr slut och hitta ny. Om han hade velat vara med dig hade hon varit det men hon r ju med andra istllet.
Citera
2017-11-22, 18:29
Medlem
ZedLeppelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helsnurrig
Vad i helvete... r du ens sker p att ni verkligen r i ett frhllande och att det inte bara r i ditt huvud?
^

Lmna henne... Fixa en eller flera tjejer som har tid fr dig!
Citera
2017-11-23, 10:30
Medlem
Ratozs avatar
G i terapi och frsk reda ut varfr du vill vara i ett frhllande med en dylik kvinna. Det skulle kunna vara depression som ligger bakom. Sdant br behandlas.
Citera
2017-11-23, 10:54
Medlem
Hupats avatar
Hur lnge har ni vart tillsammans? Har ni ett utalat frhllande eller har ni bara trffats ibland?
Citera
2018-03-10, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hupat
Hur lnge har ni vart tillsammans? Har ni ett utalat frhllande eller har ni bara trffats ibland?
7 mnader
Citera
2018-03-12, 16:25
Medlem
vasaduellers avatar
Du verkar inte trivas med tjejen, s dumpa henne.

De flesta brukar prioritera sin partner, och vilja umgs med denne, nr de r i en relation. Men alla r olika, och din tjej passar bttre med en kille som inte heller vill umgs med henne. Du sjlv passar troligtvis bttre med en mer normal tjej, som vill umgs med dig. Lika barn leka bst.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in