Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-11-23, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dannebil
Låter som en supersnubbe du målar upp... "Antingen berättar du om din hemska upplevelse för hela svenska folket men jag kommer i alla fall tro dig, eller så håller du tyst så lämnar jag dig".

Vet inte om de fortfarande är ett par, men om din teori stämmer hoppas jag att de inte är det längre.

Supersnubben är väl du?

För du skulle inte blivit det minsta misstänksam om din flickvän sov över frivilligt ensam i hotellrum hos andra äldre kåta män?

Inte ens om hon gjorde det flera ggr va?
Citera
2017-11-23, 15:30
Medlem
ThuleSocietys avatar
Näe ni, jag brukar nästan alltid vara på kvinnornas sida när det gäller våldtäkt men detta fall skriker ju verkligen luder som ångrat sig och därför kör med det klassiska "han våldtog mig".
Citera
Medlem
U*rb*m senaste insta inlägg för 5 dagar
sedan. Är 40 år och således mkt äldre
än Moa.

Samma klubb Spårvägen.

Gift
Citera
Medlem
Den här typen av män är vedervärdiga. Så förbannat bra med #metoo kampanjen så att de här männen får vad de förtjänar. De har trott att de kan komma undan med vad som helst men icke. Tiderna förändras. De är nu dinosaurier bland män. Ut med dem och bort med dem.
Citera
2017-11-23, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odiskadmugg
Supersnubben är väl du?

För du skulle inte blivit det minsta misstänksam om din flickvän sov över frivilligt ensam i hotellrum hos andra äldre kåta män?

Inte ens om hon gjorde det flera ggr va?

Hon sov inte över, hon sa uttryckligen enligt egen utsago att hon skulle gå och lägga sig och våldtäktsmannen föreslog då att hon skulle stanna och sova hos honom. Hon sa nej. Han började ta på henne. Hon sa nej.

Det verkar dessutom ha varit en engångsföreteelse så att... Inte många rätt i ditt resonemang där inte.
Citera
2017-11-23, 15:32
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finisterre
Många män som skriver här kan ha en missbildad empatisk förmåga. De kan sakna erfarenheter av att dricka med tjejer. De kan också ha låg intelligens och förstår inte hur deras egna värderingar påverkats av jämlikhetsvärderingarna i det feministiska Sverige. De glömmer bort att normen om jämställdhet är ideologisk, inte biologisk. I verkligheten är en ung tjej naturligtvis inte jämställd med en äldre man som hon kanske ser upp till, en ledare i idrotten eller så.

Reaktionen att "frysa till is" som hon beskriver är vanlig i liknande situationer. Varför det sker har att göra med psykologi och återigen könsskillnader. Männen som skriver här förstår inte att hon delvis fungerar annorlunda än de gör och därför tror de att hon bara hittar på.

Hoppas några mods kan dämpa dem.

Så man måste vara en "sluskig karl" för att FATTA ATT om man går med någon UPP PÅ ETT JÄVLA HOTELLRUM, så förväntar sig någon ligga, det är ju knappast raketforskning att räkna ut, och om hon nu "hade pojkvän", så borde hon fan inte följt med upp alls...
Citera
2017-11-23, 15:34
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Den här typen av män är vedervärdiga. Så förbannat bra med #metoo kampanjen så att de här männen får vad de förtjänar. De har trott att de kan komma undan med vad som helst men icke. Tiderna förändras. De är nu dinosaurier bland män. Ut med dem och bort med dem.

Att höra om gamla påstådda våldtäkter kommer inte förändra ett piss för vanliga kvinnor bara för att några kändisar, jalvkändisar och offentliga personer anmäler andra offentliga män.
När unga flickor och kvinnor utsätts för bestialiska våldtäkter i nutid så kniper ni käften.
Citera
Medlem
Citat:
Låter som en supersnubbe du målar upp... "Antingen berättar du om din hemska upplevelse för hela svenska folket men jag kommer i alla fall tro dig, eller så håller du tyst så lämnar jag dig".

Vet inte om de fortfarande är ett par, men om din teori stämmer hoppas jag att de inte är det längre.

Det är inte ett trovärdigt scenario han målar upp. Sant är dock att otrohet kan skapa en bottenlös förtvivlan hos den bedragne som leder till irrationella beteenden. Att tvinga sin partner tillika modern till ens egna barn att våldtäktsanklaga en identifierbar person i riksmedia är dock flera dussin resor värre än de andra expempel jag hört. Jag hade inte satsat pengar på den hästen.
Citera
Medlem
ThuleSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Så man måste vara en "sluskig karl" för att FATTA ATT om man går med någon UPP PÅ ETT JÄVLA HOTELLRUM, så förväntar sig någon ligga, det är ju knappast raketforskning att räkna ut, och om hon nu "hade pojkvän", så borde hon fan inte följt med upp alls...

Precis.

Så jävla uppenbart att hon var där för att få kuk men ångrade sig efteråt.

Folk är ju bra dumma i skallen som inte ser detta
Citera
2017-11-23, 15:35
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Och därför går hon ut med det nu? Hon och pojkvännen förblev ju ett par men tyckte det var jobbigt och det var sex år sedan, varför i hela fridens namn skulle hon riva upp såren igen?

Det är tiga de gör till 99,9%, men ilskan och därmed det kollektiva manshatet tilltar med åren. De projicerar på helt oskyldiga, men inte lika attraktiva män. De pratar om manskönets ansvar, billigt och fegt. Vi vill inte ha skit för vad andra har gjort?

Många kvinnor glömmer aldrig, men sluta älta. Nu har Ni chansen att gå från 0,1 % till 1%. Sluta antyda och börja outa svinen och gärna på FB. Fram med namn så slaknar deras kukar ett par månader i alla fall.

Säker på att J-C Arnaults offer inte visste hur han var, det hade inget hört. Deras medsystrar teg.
Citera
2017-11-23, 15:38
Medlem
tZx-73Rqs avatar
* Lite för mycket alkohol blev det för min del
- Visst. Betyder detta att du var sårbar eller kåt? Ingen vet.

* följa mig tillbaka till hotellet.
- Ok, fine. Man går till sitt rum likso-

* Vi hamnar på hans rum
- WHAT. 'Hamnar'; det bara hände, hon kunde inte hjälpa det liksom. Ni skulle ju ha följe?

* han vill prata, sitta nära mig på sängen.
- Okej om du nu har noll sexintentioner är det nog dags att gå

* Jag säger att jag ska gå och lägga mig
- Nice! Utmärkt tillfälle att gå då. När man sa det. Men stannade lite till huh?

*Jag har pojkvän, jag säger nej.
VARFÖR HAR DU INTE GÅTT ÄNNU

*säger jo
Men för helvete?

*Fryser till
- Kan vara sant. Men efter ovanstående har jag svårt att tro det.

De vann, klubbade och försatte sig i ett hotellrum med varandra sent, frivilligt. Notera även att de skulle ha följe till rummet (men hon hade inte intention att lägga sig förrän hon blev obekväm) - SÅ vad var grejen? Ni skulle snacka om något privat som man inte kunde göra med resten av truppen? Fan ugglor i mossen här. Ursäktar inte eventuell GM på något som helst sätt, men min ståndpunkt är att man inte kan resonera med monster. Det är som att be ett lejon inte äta upp dig.
Senast redigerad av tZx-73Rq 2017-11-23 kl. 15:40.
Citera
2017-11-23, 15:38
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Precis.

Så jävla uppenbart att hon var där för att få kuk men ångrade sig efteråt.

Folk är ju bra dumma i skallen som inte ser detta

Jag har en känsla av att detta händer bland sliddjur allt för ofta,
och för att sedan rentvå sig själv, så drar man ihop någon våldtäktshistoria..

Måste vara kul att vara man än en gång i dagens samhälle när det finns så många fucked up och skeva jävla sliddjur utan verklighetsförankring..

En smälljävel hade väl dessutom varit på sin plats.. Ne, detta håller inte..

En massa alkohol inblandat, nej klart det går rätt till allting...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in