Citat:
Ursprungligen postat av
FranzMarc
Nej, delen med lockade finns inte med i hennes tweet
"Lite för mycket alkohol blev det för min del och en annan aktiv erbjuder sig att följa mig tillbaka till hotellet. Vi hamnar på hans rum, han vill prata, sitta nära mig på sängen. Jag säger att jag ska gå och lägga mig. Han tycker att jag kan sova här hos honom. Han är betydligt äldre än mig och han är gift, jag kände mig säker och trodde jag kunde lita på honom"
Kvinnan har ingen egen vilja? Hon "hamnar" på något mystiskt sätt på en annan mans hotellrum. Osäkert hur. Kanske bar han henne in i rummet? Eller tog hennes rumsnycklar? Något mystiskt är det när man inte kan välja själv var man ska övernatta..
Hon ursäktar sig genom att påstå att hon bara skulle "sova" där i samma säng med honom. Han var ju "gift" alltså måste det vara ok för pojkvännen - eller? Var det ok för henne själv? Skulle hon ha tyckt att det vore ok ifall pojkvännen övernattade i samma rum/säng med en annan kvinna?
Jag kan inte för mitt liv förstå att hon tar upp den här storyn för att "rentvå" sig själv. Det blir ju precis tvärtom.