Citat:
Ursprungligen postat av
Brewingmob
Tycker du ska ta dessa parodiska beställningsuppdrag med en nypa salt. Alla som vet vilka egenskaper Salbutamol har vet att det är prestationshöjande utöver normalnivån för både astmatiker som ickeastmatiker.
Kläbo har själv erkänt att han använt astmamedicin via nebulisator, så där finns inget att utreda.
Jag är svensk och har svenskt släkt ända ned till 1500-talet vad släktforskning visat, men inte fan kåtar jag upp mig och håller villkorslöst på alla svenskar för det.
Som jag sagt tidigare, alla som påstår sig ha astma och tillhör världseliten i längdåkning är förmodligen inte ärliga och förmodligen fuskar de. Oavsett om de är norrmän, svenskar eller ryssar.
Som sagt, dine fantasier legger jeg ikke vekt på.
Jeg forholder meg til hva en samstemt legevitenskap sier.
Klæbo har fått saltvannsoppløsning én gang under helt spesielle omstendigheter, så dine løgner kan du bare avslutte først som sist.
Av det jeg kan se hva du har skrevet av rabiate påstander så er dette i 100% av tilfellene rettet mot norske langrennsløpere - ikke én eneste gang mot deres egne svenske astmatikere, finner, russere, sveitsere, franskmenn eller noen andre. Konklusjonen er at du og de fleste andre som kommenterer er full av avundssjuke og mindreverdighetskomplekser overfor nordmenn.