Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-15, 14:13
Medlem
DoungAs avatar
En fråga:
Finns det bekräftat av någon myndighet? Tex Polis?

För det enda jag sett är flyktigt bekanta och hans bror som skrivit något.

Megafonerna på Facebook skrev ett ganska kallt meddelande:
<”Något” verkar ha hänt Bechir Rabani>

Är det inte lite konstigt att skriva så kallt till Megafonernas följare och avsluta med.
”Mvh, Admin”.

Tycker det verkar konstigt. Typ som att han vill gå under jorden för att Aschberg grävt fram något riktigt skitigt om honom.
Så vill han undvika förödmjukelsen?

Mycket konstigt allting.

Edit: Hoppas inte Aschberg hade något. Ogillar Aschberg mycket!!
Citera
2017-12-15, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghana
Du menar att han fejkar sin död för att spä på konspirationsteorierna?
Finns det någon trovärdig som bekräftat att han är död? Jag har försökt kolla profiler på dom som påstår isf fråga och ingen av dom ger intryck av att vara någon med insyn.
Citera
2017-12-15, 14:17
Medlem
Europolitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ompiliompi
Finns det någon trovärdig som bekräftat att han är död? Jag har försökt kolla profiler på dom som påstår isf fråga och ingen av dom ger intryck av att vara någon med insyn.

https://www.nordfront.se/medborgarjo...ar-avlidit.smr
Citera
2017-12-15, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ompiliompi

Jag anser det inte vara bekräftat än, nej.
Citera
2017-12-15, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoungA
En fråga:
Finns det bekräftat av någon myndighet? Tex Polis?

För det enda jag sett är flyktigt bekanta och hans bror som skrivit något.

Megafonerna på Facebook skrev ett ganska kallt meddelande:
<”Något” verkar ha hänt Bechir Rabani>

Är det inte lite konstigt att skriva så kallt till Megafonernas följare och avsluta med.
”Mvh, Admin”.

Tycker det verkar konstigt. Typ som att han vill gå under jorden för att Aschberg grävt fram något riktigt skitigt om honom.
Så vill han undvika förödmjukelsen?

Mycket konstigt allting.

Edit: Hoppas inte Aschberg hade något. Ogillar Aschberg mycket!!

Finns bekräftelser från hans bror som du säger, även en del personer som växt upp med honom har bekräftat. Några "flyktiga bekanta" är det knappast.
Tyvärr verkar det som att han har lämnat oss, förhoppningsvis har han hunnit vidarebefordra mailet från Aschberg till sina "kollegor".
Mycket talar för att Megafonerna dör med Bechir dock, han var den drivande kraften i det projektet, de andra verkar vara personer som är rädda om sitt arbete och inte vågar visa sig eller sitt namn.
Citera
Medlem
Eroticon6s avatar
Ingrid Carlqvist skriver att hon fått bekräftat från flera håll att han är död. Och att han skulle varit med i kvällens livesändning.
Citera
Medlem
Stormakts avatar
Foliehatten åker på, det här kan inte vara slumpen.

Vila i frid Bechir, den stentuffase stentuffis i svärje, ingen kunde stentuffa lika stentufft som du
Citera
2017-12-15, 14:22
Medlem
Har fått höra ryktesvägen att även hans far hade hjärtproblem. Ligger det i släkten talar det förvisso emot att det skulle vara fuffens. Har haft "bekanta of friends" som gått bort tidigare än så pga fel med hjärtat.

Men ja, tajmningen är ju oerhört uppseendeväckande, så jag kan förstå att många frågar sig hur fasiken det är möjligt.
Citera
2017-12-15, 14:23
Medlem
Han är död, ni kan sluta spekulera...det är tyvärr sant!
Citera
2017-12-15, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghana
Jag anser det inte vara bekräftat än, nej.

Jag kan bekräfta, dock inte med källor, men det är personer som växt upp med honom och haft kontakt med honom genom alla år. Från förskola, grundskola och till senast i veckan.
Det är folk som inte skrivit på hans wall efter beskedet t.ex. Folk som kontaktat familjen och beklagat på det sättet istället.
Citera
2017-12-15, 14:26
Medlem
Frimurares avatar
Det här är väldigt tråkigt. Bechir var riktigt trevlig, och han var även en väldigt orädd person som inte brydde sig om huruvida etablissemanget avskydde honom eller ej. Må han ha funnit sin frid.
Citera
2017-12-15, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
Vem hörde du ryktet ifrån då, din mamma?

Moget. Nej, från Agneta Kjaerbeck, SD-politikern som IRM hängde ut nyligen.

Men "din mamma" dig lite till, det bidrar verkligen till en konstruktiv diskussion. *slow clap*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in